Jump to content

Poppi vehkeet.


Guest vausti

Recommended Posts

Elikkä pitäis hommata kunnon musa vehkeet pontiaciin ennen kesän tuloa. En itse tiedä auto hifistä oikeastaan mitään, joten ois kiva jos joku antaisi vähän neuvoa. Ääntä pitäis saada kaijuttimista kyl aika paljon irti, että kuulisi moottorin äänien läpi jotain ;) Ja budjetti on tietenkin rajallinen... Siis tällä hetkellä siinä on jotku rätisevät vanhat kajarit ja joku vanha CD soitin..

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • TAKKU

    11

  • Crisis

    7

  • gmc63

    5

  • T0ni

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ole vielä laittanu nettiin viimeisimpiä virityksiä kun ei oo vielä tullu kaikkia kilkkeitä hankittua. Auki on vielä vahvarien kiinnitykset: ja mihinköhän ne oikeen.... :-* Pitäskö heittää tuo vararengas pois ja tehdä sinne vaffari rypäs. Hitto kun tuo tavaratila on PIENI.

 

Yks asia millä vakio äänentoistoakin voi parantaa on alustasta, moottorista ja tiestä tulevian metelin vaimennus.

Kyllä se kasinkin törinä käy jurppimaan pitemmän päälle.

Link to comment
Share on other sites

mä itse en ole sioittanut gta:n poppivehkeisiin senttiäkään sen mitä niitä on kerennyt kuuntelemaan niin on tuntunut piisaavan. ainut mikä vähän (joskus) rassaa on se että radio ei ota kaikkia taajuuksia vaan ns. harppii numeroiden yli enskesänä olis vissiin cd:n osto kun kasettia ei enää juurikaan löyry.

Link to comment
Share on other sites

Osta samalla sellainen soitin joka toistaa myös MP3tiedostot :)mulla on sellainen laite ja on ihan kätevä ei tarvi kuin ottaa mukaan yx levy jossa on n.200 biisiä riittää hyvin cruising illaksi :DSehän soittaa myös normaali cd:t ja varmuudella myös ite tehdyt :PEikä ne enää niin paljon maksa olisko jotain 150-300€ 8)

Link to comment
Share on other sites

Mullon pioneerin mp3soitin.. en olis ostanu jos olisin tienny kuinka surkee tää on. aivan sairaan hidas toi mp3sien haku.. normaalia cd:tä ja radioo se sitten soitteleekin ihan moitteettomasti. mitä nyt muilta oon toisia merkkejä kyselly niin ne on toiminu ihan moitteettomasti.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Itsellä lähinnä tökkii tuo nykysoittimien diskopalloulkonäkö. Pioneerilla oli yks positiivisen hillitty laite, jossa oli myös hyvät ominaisuudet: http://www.pioneer-eur.com/eur/product_detail.jsp?product_id=3176&taxonomy_id=25-121

 

Hintahan on tietenkin sen mukainen...

 

Omaan autoon oon vaihtanu kajarit eteen ja taakse, nyt pitäs vaan vielä vaimentaa se verhoilupaneelien räminä ja ehkä etukajarit menee uusiksi. Lisäksi on ollut mielessä sijoittaa pieni subbari vararenkaan paikalle.

 

Hifilaitteiden hinnoissahan ei ole ylärajaa, mutta ihan halvimpiakaan komponentteja tuskin kannattaa ostaa.

Link to comment
Share on other sites

ite vaihdoin johdot, cd-soittimen ja kaikki kajarit. kokonais hinnaksi tuli n. 190€ mutta kas kun sain 6x9 kaverilta käytettynä, eikä se soitinkaan mikään uus ole.

no eipä ole hifi-kisoihin asiaa, mutta so what?

Link to comment
Share on other sites

Älkää elvistelkö siinä..... >:( Minulla on alkuperäinen Delco kaikilla herkuilla, säädöt jopa ratista ja tehoa useita watteja... On se vaan komia pimeellä miljoonine valoineen ! ;) Ja kaikki - myös parilliset taajuudet - kuuluu !

Link to comment
Share on other sites

Mäkin asensin helevetin kalliin MP3 soittimen omaani vaikka siinä ei toiminu kun takakaiuttimet.

Sitten piti "äänentoisto" testata, Tarute täysillä soimaan ja kuulu semmonen aikas jännä pamaus. :'(

Nyt mulla on yhden kaiuttimen DolbySurround järjestelmä, mä huomasin että jos ajaa pää silleen jännästi vinossa, niin kuulostaa ihan kun se Tarute tulis stereona... :-[

Link to comment
Share on other sites

Varmaan joo, munkin on ajettava koko kesä nojaamalla kyynärnojaan.

Syksyksi varaan jo valmiiks ajan kiropraktikolle. :D

 

Jos joku muuten nyt innostu tommosesta 1:1 DolbySurround järjestelmästä, niin mä voin antaa vinkkejä... ;D

Link to comment
Share on other sites

"Automatic sound-ajoneuvon nopeuden mukaan säätyvä äänenvoimakkuus" Eli kun antaa hanaa, niin reteot mölyää kovempaan :D Jos ajaa täysillä on volumetkin täysillä.

Kaikkee ne sakemannet keksii...

 

Kaukosäädin on kyllä aika turha lisävaruste, mutta ylimääräinen linja tulo ja lähtö on aina pop jos haluaa liitellä jotain. (vaikka lisä vahvistin)

 

Yleensähhän noissa on ominaisuuksia liiakskin vaan itse olen kaivannut semmoista yksinkertaista juttua kun basso/diskantti ruuvia. Nuo säädöt on nyky mankkareissa ikävästi piilotettu miljoonan ziljoonan valikon taakse >:(

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...