Jump to content

4gen ponun iskarit


tyyp360

Recommended Posts

Iskareiden vaihto edessä. Hakusessa miellyttävä alusta , ei rata eikä kivirekeä. Mikä iskari toimii ja on jopa pintapehmeä ? Konit on kalliit (n.900e) ja bilstein ei paljoa hinnaltaan ole huokeampi. Kyb:in agx olis järki hintanen (n.500e tulleineen alveineen) mutta onko kokemuksia sen kovuudesta tai pehmeydestä ?

Link to comment
Share on other sites

Iskareiden vaihto edessä. Hakusessa miellyttävä alusta , ei rata eikä kivirekeä. Mikä iskari toimii ja on jopa pintapehmeä ? Konit on kalliit (n.900e) ja bilstein ei paljoa hinnaltaan ole huokeampi. Kyb:in agx olis järki hintanen (n.500e tulleineen alveineen) mutta onko kokemuksia sen kovuudesta tai pehmeydestä ?

monroe sensatrack'it on tollaset "mukavuusiskarit"

Link to comment
Share on other sites

agx on kyl mukavat ja jos niil saa pintakovan alustan aikaan ni on tehny löydön. normiajoon mukavat puoli säädöllä mut radalle sais olla vaikka jäykemmätkin nämä siis vakiojousilla, madallus jousilla saa napakamman mut mul kärsi käytettävyys ku on tota soraränniä kotio tullessa ni oli liian matala ja hoiti tien lanauksen samalla

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 months later...

Bilsteinin B6 tuli tilattua , tehdastoimitus joten ainakin tulee uudet  m/    Edelbrockin peltisatsi laatikko lojuu tallin lattialla kotona , odotellen kevättä ja auton hakua talviunilta. Oma talli vähän pikkunen autolle....

Link to comment
Share on other sites

nyt olis iskarit hakusessa ja alussa ajattelin konin settiä auto siis 94 trans am. Mutta nyt löysin kybin agx pumput ja jotkut saksalaiset hieman madaltavat jouset uusi setti niin maksaa puolet koneista. Onko niissä nyt niin paljoa eroa ja auto siis ihan käyttöauto mihin laittaa kuitenkin vähän normaalia sportimpaa osaa. Kannattaako suosiolla ostaa kybit ?

Link to comment
Share on other sites

nyt olis iskarit hakusessa ja alussa ajattelin konin settiä auto siis 94 trans am. Mutta nyt löysin kybin agx pumput ja jotkut saksalaiset hieman madaltavat jouset uusi setti niin maksaa puolet koneista. Onko niissä nyt niin paljoa eroa ja auto siis ihan käyttöauto mihin laittaa kuitenkin vähän normaalia sportimpaa osaa. Kannattaako suosiolla ostaa kybit ?

 

Jos et kärsi perversiosta nimeltä "harrasteautoon ainoastaan parasta ja kalleinta", etkä käy kesäsin radalla vääntämässä rystyset valkosina, niin KYBin AGX:t toimii tapauksessa varmasti erinomaisesti.

Link to comment
Share on other sites

Jos et kärsi perversiosta nimeltä "harrasteautoon ainoastaan parasta ja kalleinta", etkä käy kesäsin radalla vääntämässä rystyset valkosina, niin KYBin AGX:t toimii tapauksessa varmasti erinomaisesti.

 

kyl niillä agx voi yhen ratapäivän kesässä kurvailla eikä viel tarvii olla kaikkien tientukkona. ainoo ongelma minkä mä huomasin et auto madaltu jo pelkällä iskarinvaihdolla ku alkuperäset on kaasut ja noi on öljytäytteiset toki noi vakiojuoset on mul pehminny jo 300 000km tuol auton alla

Link to comment
Share on other sites

kyl niillä agx voi yhen ratapäivän kesässä kurvailla eikä viel tarvii olla kaikkien tientukkona. ainoo ongelma minkä mä huomasin et auto madaltu jo pelkällä iskarinvaihdolla ku alkuperäset on kaasut ja noi on öljytäytteiset toki noi vakiojuoset on mul pehminny jo 300 000km tuol auton alla

 

Jeps elikkäs taidan tilata nuo kybit niin jää rahaa sitte vanteisiinkin hieman enemmän.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bilsteinin b6 tilaajille tiedoksi , helmikuun alussa tilasin kepit ja tällä viikolla ne sitten tuli  :o 3kk  toimitus . Nolo pikku kyssäri takaiskareista : mistä löytyy yläpään kiinnitys ? Äkkiseltään kun pihalla autoa vilkaisin niin onko sisällä (mitä pitää purkaa ?) vai onko kiinnitys auton alla (helpompi vaihtoehto) , en viitsinyt tänään ryömiä auton alle  :-[ huomenna pitäis aloittaa iskarijumppa...

Link to comment
Share on other sites

Bilsteinin b6 tilaajille tiedoksi , helmikuun alussa tilasin kepit ja tällä viikolla ne sitten tuli  :o 3kk  toimitus . Nolo pikku kyssäri takaiskareista : mistä löytyy yläpään kiinnitys ? Äkkiseltään kun pihalla autoa vilkaisin niin onko sisällä (mitä pitää purkaa ?) vai onko kiinnitys auton alla (helpompi vaihtoehto) , en viitsinyt tänään ryömiä auton alle  :-[ huomenna pitäis aloittaa iskarijumppa...

Tää on vaan veikkaus mutta olisko samanlainen kiinnitys kuin 3genissä eli: kallista takapenkin selkänoja eteen, raota lattiamattoa reunoista suunnilleen siitä kohtaa jossa pohjapelti "kääntyy vaakasuoraan". Sieltä vois löytyä pienten irtopehmikkeiden alta montut joissa iskareiden ylämutterit ovat.
Link to comment
Share on other sites

Tää on vaan veikkaus mutta olisko samanlainen kiinnitys kuin 3genissä eli: kallista takapenkin selkänoja eteen, raota lattiamattoa reunoista suunnilleen siitä kohtaa jossa pohjapelti "kääntyy vaakasuoraan". Sieltä vois löytyä pienten irtopehmikkeiden alta montut joissa iskareiden ylämutterit ovat.

 

Jep, sieltä löytyvät.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...