fbird Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Elikkäs millasta jarru komboa ja mistä noita jarru komboja voisi katella ja suunnitella? tarkoitus olis hieman parantaa katuautoon jarruja, eteen ja taakse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Jos haluat päästä helpolla, niin Flynbye valmistaa valmiita bolt on konversioita. http://flynbye.com/catalog/c4_p1.html C5 jarrut mahtuu 17" vanteeseen, ja ainakin 3genissä pikkasen levittää raideväliä. Ei nyt muuta ihmeellistä tuu mieleen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Millasen pääsylinterin ja propon noi vaatii?? Vai käykö alkup. pääsyltty+propo? ja noissa sarjoissa ei ollut 2" pudottavaa spinleä? tai en ainakaan hokannut... Nyt en varmaa tietoa pysty sanomaan, mutta ainakin 3genissä menee C5 jarrut hienosti alkuperäsillä pääsylkyllä ja propolla. Luulis, että menee 2genikin? Noi tais tosiaanki olla kaikki normikorkusilla spindleillä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransSami Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Sitten on tietty tämä KORE3, siellä on ainakin kaikkea kivan näköistä... http://www.kore3.com/products.php?cat=11 Mun käsittääkseni siinä vaiheessa kun 2-genin takarummut vaihtuu levyihin pitäis pääsylkky ja proporin vaihtaa levy/levy osiin. Tää on taas van mutua... Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransSami Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Eikös -78 -79 vaihtunut laakerikoko, olisko tuossa nyt kyse siitä? Tuolla KORE3:sen sivuilla on kaikennäköisiä templeittejä mitä voi tulostella ja askarrellapaskarrella niistä mallineita joilla voi sovitella noita jarrukomboja oman vanteen siaälle, ainakin teoriassa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
-vellu Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2011 Joo olen samaa mieltä, että pääsylkky ja propo pitää samalla vaihtaa. Noi spindlejen erot nyt sekoittaa pakkaa... Niin ja mahtuiskohan noi 14" eli C5:n jarrut 17" vanteen sisään.. vaikka puhuvat, että tarvis 18" tai isomman.. Riippuu varmaan myös 17" vanteesta. 4gen ja 17" Torq Thrust II ei mahtunut pyörimään C5 etujarrujen päällä, mutta joku toinen 17" mitä en muista mahtui hyvin. PS. Nupalla ainakin myynnissä C5 jarruosaa: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=43278.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ernesti Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 2. Marraskuuta, 2011 Onko kellään kokemusta henkilöautoissa olevasta hydroboost tehostimesta? Kuinka hyvä poljintuntuma yms.. Vai kannattaako laittaa ollenkaan... Ärhäkkä se oli nappaamaan, mulla oli oldsissa hydroboost. Sillä ei tullu sillä tavalla hurjasteltuakaan, mutta mitä sillä muut ajeli niin tuli aina sanottua että jarrut on sit ärhäkät.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crisis Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2011 Niin ja mahtuiskohan noi 14" eli C5:n jarrut 17" vanteen sisään.. vaikka puhuvat, että tarvis 18" tai isomman.. En kylla millaan usko etta mahtuu ku 13.6" levyn kanssa ei kovinkaan paljoa jaa tilaa 17" vanteen sisalle. Riippuu toki paljon vanteesta ja siita paljonko uskallat satulasta mirraa tavaraa pois Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2011 Joo ei taida mahtua noi 14":set. Taidan tyytyä 13":n kunhan nyt osais valita oikein osat.. Vielä kun osais päättää ottaako hydroboostin vai 9" kaksoiskalvo tehostimen. Alipainetta kuitenkin on koneessa, mutta onkohan tarpeeksi.. n.10hg ota hydro, poljintuntuma on aika tunnoton mutta kevyt ja toppaa ku seinään Link to comment Share on other sites More sharing options...
cam95 Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2011 Jaa Kirjoitettu 4. Marraskuuta, 2011 Tässä kuva C5 jarruista 17" ZR1 kopiovanteen sisällä, 325 mm levy eli vähän vajaa 13". Link to comment Share on other sites More sharing options...
selli Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 30. Huhtikuuta, 2013 Liitän tähän vähän tekstiä ku oon itekki suunnitellu jättäväni alipaineilut muille. Ei olis pahan hintanen tällanen paketti noin niinku aluksi josta voisi sitte laajentaa levyllisiin takajarruihin jos ei riitä nää. http://www.ebay.com/itm/Hydroboost-Complete-System-/251051033008 Rahtikaan ei mielestäni ole mikään hurja jos tuo pitää paikkasa mitä lupailee ilmoituksessa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
selli Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 15. Toukokuuta, 2014 Pakko vähän kirjottaa ite tähän jatkoa. Kyselin suomalaiselta firmalta tuollaista hydrosettiä complete ajatuksella niin tosiaan suht hyvällä ale % niin tasan 2000e ja puolet pitää maksaa ennakkoon.kihi kihi vaan. Ei varmaan tarvii miettiä ostasko ite vai nou. Iteasiassa nyt ku on ihan lihoina oma auto niin oliskohan aika tilata tuo itellekkin. Tuo linkki minkä aijemmin laitoin niin onko kellään haisua olisiko se asiallinen? Tarviiko jotain muuta miettiä/ostaa lisäksi vai onko vähän niinku bolt on henkinen.Toki näissä tuota kikkailua piisaa mutta eikai tekemätön paikka ole Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arveccio Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Jaa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Eikait ne chevy (esimerkiksi) C10 hydramatic tehostajat ja pumput ihan hirveitä luulis maksavan? Tai tarviiko edes pumppua vaihtaa jos jakaa ohjaustehostuslinjat kahtia? Varmaan tässä nyt on joku kuollu kulma mitä mä en hoksaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Jaa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2015 Mulla on täydellinen hydrobuusti sarja, pumppuineen, putkineen ja vermeineen jouten... make me an offer ...ja noi hydrobuustitehostajat on törkeen tehokkaat jos vertaa ränntätänttänokalla toimivaan alipainetehostimeen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään