Jump to content

Mistä 2gen:n paremmat jarrut ?


fbird

Recommended Posts

Millasen pääsylinterin ja propon noi vaatii??   Vai käykö alkup. pääsyltty+propo?

 

ja noissa sarjoissa ei ollut 2" pudottavaa spinleä?  tai en ainakaan hokannut...

 

Nyt en varmaa tietoa pysty sanomaan, mutta ainakin 3genissä menee C5 jarrut hienosti alkuperäsillä pääsylkyllä ja propolla.

Luulis, että menee 2genikin?

 

Noi tais tosiaanki olla kaikki normikorkusilla spindleillä.

Link to comment
Share on other sites

Eikös -78 -79 vaihtunut laakerikoko, olisko tuossa nyt kyse siitä?

 

Tuolla KORE3:sen sivuilla on kaikennäköisiä templeittejä mitä voi tulostella ja askarrellapaskarrella niistä mallineita joilla voi sovitella noita jarrukomboja oman vanteen siaälle, ainakin teoriassa...  ;D

Link to comment
Share on other sites

Joo olen samaa mieltä, että pääsylkky ja propo pitää samalla vaihtaa. Noi spindlejen erot nyt sekoittaa pakkaa...    Niin ja  mahtuiskohan noi 14" eli C5:n jarrut 17" vanteen sisään.. vaikka puhuvat, että tarvis 18" tai isomman..

 

Riippuu varmaan myös 17" vanteesta. 4gen ja 17" Torq Thrust II ei mahtunut pyörimään C5 etujarrujen päällä, mutta joku toinen 17" mitä en muista mahtui hyvin.

 

PS. Nupalla ainakin myynnissä C5 jarruosaa: http://forum.f-bodyfinland.com/Yabbse/index.php?topic=43278.0

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Onko kellään kokemusta henkilöautoissa olevasta hydroboost tehostimesta?  Kuinka hyvä poljintuntuma yms..

Vai kannattaako laittaa ollenkaan...

 

Ärhäkkä se oli nappaamaan, mulla oli oldsissa hydroboost. Sillä ei tullu sillä tavalla hurjasteltuakaan, mutta mitä sillä muut ajeli niin tuli aina sanottua että jarrut on sit ärhäkät.. :)

Link to comment
Share on other sites

Niin ja  mahtuiskohan noi 14" eli C5:n jarrut 17" vanteen sisään.. vaikka puhuvat, että tarvis 18" tai isomman..

 

En kylla millaan usko etta mahtuu ku 13.6" levyn kanssa ei kovinkaan paljoa jaa tilaa 17" vanteen sisalle.

Riippuu toki paljon vanteesta ja siita paljonko uskallat satulasta mirraa tavaraa pois :D

Link to comment
Share on other sites

Joo ei taida mahtua noi 14":set.  Taidan tyytyä 13":n kunhan nyt osais valita oikein osat..  Vielä kun osais päättää ottaako hydroboostin vai 9" kaksoiskalvo tehostimen. Alipainetta kuitenkin on koneessa, mutta onkohan tarpeeksi..  n.10hg

ota hydro, poljintuntuma on aika tunnoton mutta kevyt ja toppaa ku seinään  \m/

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Liitän tähän vähän tekstiä ku oon itekki suunnitellu jättäväni alipaineilut muille. Ei olis pahan hintanen tällanen paketti noin niinku aluksi josta voisi sitte laajentaa levyllisiin takajarruihin jos ei riitä nää.

 

 

http://www.ebay.com/itm/Hydroboost-Complete-System-/251051033008

 

Rahtikaan ei mielestäni ole mikään hurja jos tuo pitää paikkasa mitä lupailee ilmoituksessa.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pakko vähän kirjottaa ite tähän jatkoa. Kyselin suomalaiselta firmalta tuollaista hydrosettiä complete ajatuksella niin tosiaan suht hyvällä ale % niin tasan 2000e ja puolet pitää maksaa ennakkoon.kihi kihi vaan. Ei varmaan tarvii miettiä ostasko ite vai nou.

 

Iteasiassa nyt ku on ihan lihoina oma auto niin oliskohan aika tilata tuo itellekkin. Tuo linkki minkä aijemmin laitoin niin onko kellään haisua olisiko se asiallinen? Tarviiko jotain muuta miettiä/ostaa lisäksi vai onko vähän niinku bolt on henkinen.Toki näissä tuota kikkailua piisaa mutta eikai tekemätön paikka ole :)

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Eikait ne chevy (esimerkiksi) C10 hydramatic tehostajat ja pumput ihan hirveitä luulis maksavan? Tai tarviiko edes pumppua vaihtaa jos jakaa ohjaustehostuslinjat kahtia? Varmaan tässä nyt on joku kuollu kulma mitä mä en hoksaa.  :)

Link to comment
Share on other sites

Mulla on täydellinen hydrobuusti sarja, pumppuineen, putkineen ja vermeineen jouten... :W

make me an offer :P

 

...ja noi hydrobuustitehostajat on törkeen tehokkaat jos vertaa ränntätänttänokalla toimivaan alipainetehostimeen

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...