Jump to content

3geniin tuplat kaupan hyllyltä

Soppa

Recommended Posts

kyllä on vaikean näköisesti tehty putket ???  varsinkin jos meinaa käyttää pitkiä sarjoja, joutuu tekemään alkupään itse uusiksi. kuka hyvänsä jolla pysyy vähänkin sulahallussa, tinailee kyllä itse helposti tuplat 3gen:iin. vaihdelaatikon cross member on suurin pullonkaula, muuten ihan helppoa kauraa m/

kyllä on vaikean näköisesti tehty putket ???  varsinkin jos meinaa käyttää pitkiä sarjoja, joutuu tekemään alkupään itse uusiksi. kuka hyvänsä jolla pysyy vähänkin sulahallussa, tinailee kyllä itse helposti tuplat 3gen:iin. vaihdelaatikon cross member on suurin pullonkaula, muuten ihan helppoa kauraa m/

Paitsi jos ei halua vetää putkia taka-akselin alta. Sillon joutuu nikkaroimaan huolella...

Paitsi jos ei halua vetää putkia taka-akselin alta. Sillon joutuu nikkaroimaan huolella...

menee helposti akselin yli, nykyään on saatavissa muokattuja panhard:in ylä osaa jolla tuo kuskinpuoleinen ylitys menee helpommin  m/ ensimmäisessä tuplaputki versiossa jouduin tosiaan käyttämään aikaa kuskinpuolella :-\ nykyäänhän mulla menee akselin ali :P http://www.hawksthirdgenparts.com/camarofirebirdbmr82-2002panhardrodrelocationkit.aspx