Hietala81 Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Eli nyt kun tuo madallettiin niin rupes pärisee ajossa jännästi, ihan kun joku räpätin vastaisi pohjaan..vaikea selittää mut siinä keskikonsolin kohdalla. Ja tuota samaa tapahtu vakio jousilla aina ku auto tuli vaik pomppuun ja niias alemmas. Eli jotain vastaa pohjaan vissiin ?? Vittumainen pärinä Tilasin jo vaihteiston kannatinkumin, voisko olla et loota alko madalluksen myötä vastaa pohjaan ? Onko millanen homma vaihtaa toi kumi siihen ? 12e vaan makso et halvalla pääsee jos tolla pärinät loppuu. Vaihtoohjeita saa antaa, huono tunkki ja huonot hermot on huono yhdistelmä Kiitän. Link to post Share on other sites
mopo-ukko Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Käsijarruvaijerin pää ottaa kardaaniin?,näin mulla Camarossa,sai vähän aikaa hakea mistä tulee. Link to post Share on other sites
Puuhis Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Onko millanen homma vaihtaa toi kumi siihen ? Superhelppo homma Link to post Share on other sites
Hietala81 Posted June 19, 2012 Author Share Posted June 19, 2012 Käsijarruvaijerin pää ottaa kardaaniin?,näin mulla Camarossa,sai vähän aikaa hakea mistä tulee. Ahaa, tää voi olla just kyseinen soundi Link to post Share on other sites
GTATL Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Pärinä ääneen en ota kantaa mutta suosittelen laittamaan laatikon hännän alle korokepalan madalluksen jälkeen niin pysyis toi kardaani kolma edes kohtuullisen lähellä alkuperäistä. Mulla on muistaakseni 10mm koroke siellä Link to post Share on other sites
Recommended Posts