Jump to content

Millenium Camaro


Woodpecker

Recommended Posts

Shipping Method

 

USPS International (Priority Mail International)

$245.40

 

USPS International (Priority Mail Express International)

$328.70

 

UPS® (UPS Worldwide Expedited®)

$890.98

 

UPS® (UPS Worldwide Express®)

$1,091.35

Link to comment
Share on other sites

Siis näyttikö se sulla myös tuon USPS vaihtoehdoksi Suomeen? Mulla näytti vaan tuon kalleimman Upsin vaihtoehdon.

Jos tuolla 245$ saa niin se on ihan ok noin painavalle paketille. Nyt usps paketit kestää sen 2-3 kuukautta tulla, mutta onhan tässä talvi aikaa.

Link to comment
Share on other sites

Ritola ajoi mailia avamaattomalla ls2:lla vähän yli tuhannella hepalla. Siihen ei oltu edes nokkaa vaihdettu  :D Maili on kuitenkin hieman eri, kun parin sekunnin dynoveto. Se ajoi kyllä aikas monta vetoa mailia ja eikä se rikki mennyt.

 

Eikös ls2 oo gen 4 veivit? Ls1 gen 3.

 

Mulla meni gen3 veivi mutkalle vähän yli 700hp

 

Tosin tais Sakun c5 ls1 olla kans yli 1000hp

Link to comment
Share on other sites

Nyt usps paketit kestää sen 2-3 kuukautta tulla, mutta onhan tässä talvi aikaa.

 

Mulla Paxtonin osat tuli USPS:llä Jenkeistä Losista parissa viikossa, lähti 6.9. matkaan ja nyt 1.10. sain ne käsiini:

- Los Angeles -> Suomen tulli: 2 viikkoa

- Suomen tulli -> Oulu: 2 viikkoa

 

Hyvä Suomen posti, ripeää se on teidän toiminta!!!  :o ;D ;D ;D m-

Link to comment
Share on other sites

Tuohon 600hv paikkeille suositus kaks levyisestä kytkimestä. Mulla keraaminen yksi levyinen spec lipsui, mutta olihan sillä jo ajettu vuosia.

Mutta twin disc setit taitaa olla tuplat tuosta 800:sta taalasta.

 

Ei jää sitten kytkimestä kiinni homma  ;)

 

sitten aletaan kysyy pohkeesta ruutia  ;D

Link to comment
Share on other sites

Taidan hommata ton tiltonin kytkinpaketin, ehkäpä siihen löytyy osia tulevaisuudessa ja sitä voi päivittää keraamisilla levyillä jos pitokyky ei piisaa.

 

Raidetangon vaihto...

Tehostimen paineputken mutteri on ruostunut kiinni putkeen. Lämpö auttaa tähän ongelmaan mutta missä mun lämmitin on?

-Läheppä sitten kiertelemään naapureita läpi kysellen lämmitintä. Kuitenkin toho löytyi alle puoleen tuntiin

Laturi on syytä ottaa pois ettei tule lämpövahinkoja. Moniura hihna on aivan...valmis

-Tehostimen putkitukset saa irti, ihme ??? Raidetangon ulkopäät irtoaa parinkympin ulosvetäjällä

Jopa ohjausakselin pultti aukeaa ilman taistelua

Tanko on enään kiin kahdella kiinnityspultilla. Oikean puolen pultti lähtee pois vaivatta, vasemman kanta törmää öljypohjan kiinnityspulttiin. Otamme öölipohjan pultin pois.

-Vaan eipä mahdu raidetangon pultti vieläkään pois >:(

 

Vaihtoehdot:

1. Tunkata konetta ja laskea etupalkkia

2. Katkaista pultti

3. Muu, mikä, kerro?

Link to comment
Share on other sites

katkase pultti ja pujota uusi pultti alhaalta päin taitaa olla muutaman kerran käytetty vaihtoehto ja toimiva

 

Näin tein. "Jujutin" pulttia kuin majava syö puuta. Sit löin ohennetun pultin poikki

Link to comment
Share on other sites

Jotain koittanu netistä opiskella näistä T56 askeista:

-Siirtohaarukat on alumiiniä. Nopeasti kolmosta kytkettäessä voi haarukka särkyä ja paskoa kokolaatikon. Tän vois korvata teräs siirtohaarukalla?

-Siirtohaarukoiden päässä olevat palat on muovia. Litistyy ja hajoaa. Nää voi vissiin korvata pronssipaloilla?

-Synkrojen prässätyt "avaimet" hajoavat paloiksi. Nää vois korvata billet osilla?

 

Tähän mennessä ei vaikuta kalliilta...

Samalla kun levittää laatikon täytyy kattoo laakereiden kunto

Synkrojen osat tarkistettava myös. Nää jo vähän maksaa.

 

Huonot renkaat ja paska perä suojelee laatikkoa :-X

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Olipas musta perjantai

-Parkkipirkko kirjoitteli 60€ osallistumismaksun virhepysäköinnin johdosta sillä aikaa kun kattelin kytkimiä netistä. Klo 8 ois pitäny siirtää autoa tien puolelta toiselle...

 

Asiaan: Summitin vauhtis-kytkinpaketti ois ollu 10% tarjouksessa. Valitsin siltikin Tiltonin osia vaikka olivat yhen 500e kalliimpia. Jospa Tiltoniin saisi tulevaisuudessa varaosia nin ei tarvitse uusia koko kytkinpakettia

 

Vielä ainakin uupuu kytkinkoppa, poljinteline, vaihdekeppi ja kepin_nahan juureen se muovinen kaulus

-Mielestäni mulla oli varaosa-autossa manuaalin poljinteline mutta oon vissiin myyny sen jo pois?

Link to comment
Share on other sites

Juza89 sait YV

 

Tuli hommattua 3" tuplaputkisto kun halavalla sai. Ei-magneettista-metallia. Mökää pitäisi riittää? Täytyy laittaa molempiin haaroihin 3"katit nin ehkä tolla ajelee.

Nykyputkisto "ahdistaa". Eli paikallaan on pitkät sarjat, 3"Y-putki ja takasillanylitys ja magnaflown jakavavaimennin. Vaimentimen sisääntulo 3" mutta kuristuu 2,5" ennen kuin jakaa kahdelle hännälle.

Katastukseen pitää laittaa 2,5" katit ja 2,5" Y-putki. Tehohävikin tuntee persdynossa

 

Mun kamera kyrvähti ja kuvapalvelukin taitaa nykyään olla maksullinen

-Miten tänne on nykyään helpoin lisätä kuvia?

Link to comment
Share on other sites

Kokkolasta tuli putket. Kiitos kaupoista!

 

Nykyiset Y-putket on sovitettu BBK pitkien sarjojen ja marteliuksen 3" takasillan ylityksen kanssa + sisältää omaa sepitystä

Voipi olla että käyn vielä katastamassa auton tässä talven mittaan ja ajelen ensikesän yli nykyputkistolla. On miellyttävän hiljainen

Tupla putkisto tulee sit kyseeseen kun saadaan ahdin pellin alle

Link to comment
Share on other sites

Jes, eipä mitään!

 

Pitää alkaa miettimään omaan pirssiin jostain sopivaa alkua putkistolle. Varmaan jonkin verran y-putki tulee kuristamaan omaa autoa viilattujen kansien, virinokan ja Fastin imusarjan kanssa mutta saa nähdä. Toivon mukaan cutout hieman auttaa hengittämään.

Link to comment
Share on other sites

Jes, eipä mitään!

 

Pitää alkaa miettimään omaan pirssiin jostain sopivaa alkua putkistolle. Varmaan jonkin verran y-putki tulee kuristamaan omaa autoa viilattujen kansien, virinokan ja Fastin imusarjan kanssa mutta saa nähdä. Toivon mukaan cutout hieman auttaa hengittämään.

RockAutosta saa dual kat y putken, 260 taalaa
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

T56 levällään tallissa. Oli jo tehtaalta teräksinen 3-4 siirtohaarukka. Myöskin kytkentäholkin siällä olevet "lock key" olivat mallia billet. Synkrot ovat uudemman mallisia ja hyvässä kunnossa. Säästyi tonni ainakin...

 

Tilasin pronssiset siirtohaarukoiden käpälät (fork pads) ja 1-2+5-6 vaihteille billet lock keys

Keppi tulee billettiä ja kepin alapään holkki pronssia

 

Näillä parannuksilla pitäisi perus T56 olla luotettava ja niin nopea vaihtaa kuin vaan mahdollista

  • Tykkää 1
Link to comment
Share on other sites

23 minuuttia sitten, Woodpecker kirjoitti:

T56 levällään tallissa. Oli jo tehtaalta teräksinen 3-4 siirtohaarukka. Myöskin kytkentäholkin siällä olevet "lock key" olivat mallia billet. Synkrot ovat uudemman mallisia ja hyvässä kunnossa. Säästyi tonni ainakin...

 

Tilasin pronssiset siirtohaarukoiden käpälät (fork pads) ja 1-2+5-6 vaihteille billet lock keys

Keppi tulee billettiä ja kepin alapään holkki pronssia

 

Näillä parannuksilla pitäisi perus T56 olla luotettava ja niin nopea vaihtaa kuin vaan mahdollista

ootko itse purkanu tuon laatikon vai onko se jossain pajalla.

  • Tykkää 1
Link to comment
Share on other sites

Itte purkailin omassa tallissa. Työkseni tutkin vähän isompia vaihteistoja. Melko ysinkertaiselta vaikuttaa T56 ja hyvät ohjeet, kuvat ja videot löytyy netistä

Osat näyttää tosiaankin vähän ajetuilta ja hyvä kuntoisilta

Ehkä tuon saa vielä kasattu jonkinlasen kompromissin...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jaha, raidetanko taas paskana. Klappia tälläkertaa pinionilla ja vuotaa sen juuresta paljon.

Ei taaskaan tarvia tällä autolla ajaa.

On nää kyllä yksiä harrastelaitteita...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Aika nopeasti tuli RockAutosta rempattu raidetanko kotiovelle asti

-Tämä käy ainakin V6 koneisiin ja ehkä LT1 moottorin kanssa

LS1 koneen kannake on tämän tangon tiellä

 

Eli tuli väärä osa

 

Simpura!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Sopiva raidetanko paikallaan

Kaikki jarrut rempattu, eteen itse, taakse ostin tehdaskorjatut kun olivat halvat

Greenstuff jarrupalat ja kaikki kumiletkut korvattu teräspunoksilla

Hyvin pysähtyy

Katsastettu huomautuksitta

Ajettu tälle kaudelle vajaa 1500km

Kyllä tää tästä

  • Tykkää 4
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Tämäkin mun "ykkös auto" on vielä olemassa.

Tällähetkellä nosturipaikalla

-Puretty pois putkisto, pitkätpeltisarjat paikoillaan vakiolambdoineen

-Automaattivaihteisto (monettako kerrtaa??)

-Sisältä otettu pois keskikonsoli, kuskin penkki, ohjaus_akseli ja poljinsarja

 

Jos tossa huomenna, viikonlopun aikana/kesän aikana jaksaisi temuta paikoilleen T56 osia

  • Tykkää 2
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...