Jump to content

Camaro 4gen ja tuplaputket???


Guest MS73

Recommended Posts

Ei sitä poiskaan viittiny jättää :(. Mietin tossa, että jos äänet on liian kovat pelkillä kateilla/takavaimentimilla niin x putken tilalle auton alle vois laittaa ton dynomax X vaimentimen.

Link to comment
Share on other sites

Selvennykseksi vielä, mun mielestä oman äänet ei ole liian kovat, mutta ne laukaisee tuon häläriefektin vieläkin parkkihallissa...

Jokaisella kun on oma pers.. siis maku, mahdoton sanoa mikä on toisen mielestä liian kova ääni.

Mulla on hyvät stereot, niistä saa volaa lisää jos haluaa musiikkia kuunnella ja kyllä siellä kuulee keskustellakin jos ei hiirulaisen kanssa matkusta  ;D

Link to comment
Share on other sites

Selvennykseksi vielä, mun mielestä oman äänet ei ole liian kovat, mutta ne laukaisee tuon häläriefektin vieläkin parkkihallissa...

Jokaisella kun on oma pers.. siis maku, mahdoton sanoa mikä on toisen mielestä liian kova ääni.

Mulla on hyvät stereot, niistä saa volaa lisää jos haluaa musiikkia kuunnella ja kyllä siellä kuulee keskustellakin jos ei hiirulaisen kanssa matkusta  ;D

saas nähä mulla tulossa true dual putkisto corsan pöntön kopiolla,

että mitä siitä lähtee ääntä, :W :W

niin 3"

Link to comment
Share on other sites

Mulla on yhdellä 3.5" putkella. Sit Spintechiltä löytyy alkuperäisen mallinen vaimentaja 3.5" tuuman sisääntulolla ja ulostulot on 3" tuumaset. Toi ehkä tulee helpommaks ja halvemmaks tehdä. Eikä pitäis ahistaa.

 

Juuri näin. Ja niistä kaikkien haluamista stereo äänistä pääsee nauttimaan aina kun seisoo just siinä putkien välissä takapuskurissa kiinni. Eli ei koskaan. Mut hyvä se on että pääsee harrastamaan, ei siinä mitään.  m/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...