Jump to content

GTATL.n 1989 Pontiac Turbo Trans Am Indy 500 Pace Car #425 TTA


GTATL

Recommended Posts

Tästä tulee kyllä hieno, sen verra harvinainen kampe että kannataa pitää hyvin  m/

Tulee tasta ainakin niin kallis etta joutuu odottaa muutaman vuoden etta sais omat pois jos olis myynti aikeissa :W niin ja itselleni tata teen joten osat valitsen hintaluokan ylapaasta ei alapaasta :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2,2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GTATL

    1284

  • avogta-89

    114

  • TransNAM

    63

  • Markus

    59

Ei kai sentään GM oo noin hyvän näköisiä pakosarjoja tehny? ee?

Joo alkuperaiset ne on ja oikein pellisarjat ;D GM, no PAS.han ne on tehnyt joten vahan niin ja nain etta ne olis "tehtaalta" tullut mutta niista loyty oikein gm varaosanumero ::)

Link to comment
Share on other sites

Joo alkuperaiset ne on ja oikein pellisarjat ;D GM, no PAS.han ne on tehnyt joten vahan niin ja nain etta ne olis "tehtaalta" tullut mutta niista loyty oikein gm varaosanumero ::)

Tuskin sentään E-hyväksyntää?  ;D  ;D  ;D 
Link to comment
Share on other sites

Tuskin sentään E-hyväksyntää?  ;D  ;D  ;D

Joo ei ;D ja jos meika haluis viripakosarjat ne joutuis tekee itse tai teettamaan, joo ei ole saatavilla. GNX.lle loytyy mutta jos meika haluis kayttaa niita joutuisin vaihtaa GNX kannet tai muokkaamaan ne TTA.n kansille ::)

Link to comment
Share on other sites

Tanaan kaivoin seuraavan laation sisallon esiin ja ainakin startti on ihan selva + laturi jumissa. Jaahas tilataapa mini startti ja 200amppeerin laturi :W Korjausarja taytyy tilata laturiin niin saa sen varalle :)

Link to comment
Share on other sites

Tassa muutama kuva oem keinusta ja syy miksi venakoneistosta kuuluu se helvetillinen rallatus :W niin ja joku viela ihmettelee kun meika virittaa tan vituiksi vaikka lahinna tayspaska paivitetaan ;D

690873785_TTA14_425.jpg.32c47a0ad5eeca163cc9602fa7cd3280.jpg

Link to comment
Share on other sites

Kuvista nakee etta keinun liiketta ei rajoiteta alaspain studissa vaan se preloadataan venaa ja tonaria vasten ja hienosti keinun kaantyminen rajoitettu vipan/studin neliskanttisella muotoilulla (tuskin muodostuu yhtaan kitkaa) :o ei tartte kummoista oljynpaine heittoa olla kun kokopaska alkaa helisee ja vapisee joka suuntaan \m/ ja sitten studin lukitustahan ei ole joten milla helvetilla toi edes voi toimia :o

1710637111_TTA17_425.jpg.57b2142c9a7112beadb97ac2940225bc.jpg

Link to comment
Share on other sites

Olds/Buick  koneissa toi keinusetuppi on ollu käytössä vuosikymmeniä. Ei se nyt niin huono ole, väittäisin jopa paremmaks kuin seevun pallokeinua.

Ainoa kuluva osa on toi alumiininen pedestaali jos se ei saa oljyä, tietysti kovat jousipaineet on myrkkyä .

Link to comment
Share on other sites

Vaparissa ehka ok mut tassa onkin kovemmat jousipaineet kun on turbo ja kaiken lisaksi laahuri ::) kylla kitkat on varmaan aikamoiset :W tassa vertailuksi turbo buick.n keinut jotka on ainakin mun mielesta paljon fiksummat ::)

0209gmhtp_buick15_zoom.jpg.db5cd6c6761a9b32ecebcb390c1d64c7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Hiukan joudutaan modaamaan etta saadaan noi gnx tyyliset shaft mount keinut toimimaan TTA.n kansissa kun TTA.n kansissa eli ole akselille valu standia niin kuin gnx kansissa. Toinen vaihtoehto olis ollu laittaa yksittaiset keinut mutta silloin olis joutunut modaamaan studit jne... ajateltiin etta on helpompi tehda 6 standia kun 12 studi modausta :W ja ettei tama menis liian helpoksi niin TTA.n venakoppien kiinnitus on 3 studi pultin paassa :W

Link to comment
Share on other sites

TTA kansissa on hyviakin puolia, ne kuulemma virtaa paremmin kuin GNX versiot ja niissa on 5cc pienemmat palotilat joten puristuksen nostaminen on helppo homma kayttamalla GNX mantia :) Kannet TTA 41cc vs GNX 46cc ja mannat TTA 36cc dish vs GNX 29.5cc dish :) TTA.n mannat on customi tilaus kamaa ja GNX mannat loytyy suoraan monen valmistajan katalookista :)

Link to comment
Share on other sites

kylla kitkat on varmaan aikamoiset :W

Tippuuhan noissa kaseissakin öljynlämmöt parikymmentä astetta, kun vaihtaa puolipallokeinujen tilalle täysrullat. Kitka se sitä öljyä lämmittää ja syö koneen tehoa.
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...