Jump to content

Etu- ja takapuskurin irroitus Camarosta (1989)?


JartsuRS

Recommended Posts

Olen viemässä autoa maalaamoon ja lupasin irroittaa muun muassa etu- ja takapuskurin. Koska aikaa on vähän ja näissä hommissa menee tuplasti aikaa kun olen suunnittellut, niin olisin kysynyt vinkkejä, miten ja missä järjestyksessä puskurit saa helpoimmin irti! Uskon että etupuskurin kanssa on enemmän hommia kuin takapuskurissa.

 

Link to comment
Share on other sites

mä ainakin alottaisin puskurin päistä eli mutterit löytyy lokasuojan puolelta ja pultit on nokkapalassa kiinteesti sisälokari irrottamalla pääsee käsiksi sit ku ne on saanu pois olikohan 3 per puoli ni sit ala ja ylä pultit ja nastat pois ja rupee varovasti koittaa koinka nokka irtoaa paikaltaan, noi loksuissa olevat on vaan paikkana hieman haastavammat ku muut.

 

takapuskurissa samantyyppinen rakenne mutterit kontissa ja takavalo paneli irrotettava kans et sieltä tulee kiinnikkeet ehjänä ulos sit muutama ruuvi alapuolelta ja olikohan levikkeiden päissä kans viel mut sillä noi kuoret saa irtoomaan ei mikään mahoton homma

 

Link to comment
Share on other sites

Joo, ei siellä mitään salaisia kiinnikkeitä ole, sen kun ryhtyy purkamaan. 4 tuntia enempää et luultavasti saa millään kulutettua. Mulla ei ollu edes sisälokarit irti, irrotin ne tosin sit myöhemmin kuitenkin, helpottaa ovien ja helmojen irrotusta.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Purku meni muuten hyvin ja kiitos neuvoista. Yksi niistä neljästä pultista, jotka sitoo etupään ja etulokarin toisiinsa oli niin jumissa että se hajosi. Jos jollakulla on purettu Camaro, niin ostaisin sellaisen pultin.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...