JartsuRS Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2013 Olen viemässä autoa maalaamoon ja lupasin irroittaa muun muassa etu- ja takapuskurin. Koska aikaa on vähän ja näissä hommissa menee tuplasti aikaa kun olen suunnittellut, niin olisin kysynyt vinkkejä, miten ja missä järjestyksessä puskurit saa helpoimmin irti! Uskon että etupuskurin kanssa on enemmän hommia kuin takapuskurissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 3. Maaliskuuta, 2013 mä ainakin alottaisin puskurin päistä eli mutterit löytyy lokasuojan puolelta ja pultit on nokkapalassa kiinteesti sisälokari irrottamalla pääsee käsiksi sit ku ne on saanu pois olikohan 3 per puoli ni sit ala ja ylä pultit ja nastat pois ja rupee varovasti koittaa koinka nokka irtoaa paikaltaan, noi loksuissa olevat on vaan paikkana hieman haastavammat ku muut. takapuskurissa samantyyppinen rakenne mutterit kontissa ja takavalo paneli irrotettava kans et sieltä tulee kiinnikkeet ehjänä ulos sit muutama ruuvi alapuolelta ja olikohan levikkeiden päissä kans viel mut sillä noi kuoret saa irtoomaan ei mikään mahoton homma Link to comment Share on other sites More sharing options...
JartsuRS Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Maaliskuuta, 2013 Kiitos neuvoista, reilun viikon päästä on aikaa purkaa noita osia irti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
nite2000 Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 5. Maaliskuuta, 2013 Joo, ei siellä mitään salaisia kiinnikkeitä ole, sen kun ryhtyy purkamaan. 4 tuntia enempää et luultavasti saa millään kulutettua. Mulla ei ollu edes sisälokarit irti, irrotin ne tosin sit myöhemmin kuitenkin, helpottaa ovien ja helmojen irrotusta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JartsuRS Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Maaliskuuta, 2013 Purku meni muuten hyvin ja kiitos neuvoista. Yksi niistä neljästä pultista, jotka sitoo etupään ja etulokarin toisiinsa oli niin jumissa että se hajosi. Jos jollakulla on purettu Camaro, niin ostaisin sellaisen pultin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään