Jump to content

4 Geniin paremmat jarrut?


Joppe

Recommended Posts

Talven aikana pitäisi laittaa Camarosta jarrut uusiksi ja oikein perusteellisesti. Wilwood ja Baer ovat varmasti jarrujen kuninkaita, mutta löytyykö joitain muita vaihtoehtoja ts. vähän edullisempia. Vai onko tässäkin niin, että köyhän on ostettava parasta ja kalleinta jos hyvää aikoo saada ;). Miten olette jarrujanne parantaneet?

Link to comment
Share on other sites

Brembo 8).

Laitoin pelkät laikat, kun orggikset meni kieroon. On hyvät, eikä maksa edes omaisuuksia USA:ssa.

 

Mulle riittää ainakin nuo toistaiseksi. Seuraava päivitys vois olla 6-mäntäset Wilwoodit.

Link to comment
Share on other sites

Edullisin olisi vaihtaa LS1 jarrut ja ne myös riittä niin kadulle kun kovempaan ajoon. Jenkeissa hyvin suosittu vaihto.

 

Voipi olla OK, mutta itse en käyttäs orggis LS1 levyjä, koska ne menee aikas nopeasti kieroksi (mulla meni jossakin 20-30k mailin kohilla).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Guest DARK FIREBIRD

Wilwoodit on kyllä kalliimmat ostaa sekä huoltaa.

Kuitenkin taitaa olla noin 1":n isommat vs LS1:n ja se keveys olis tuossa jousittamattomassa painossa kova sana.Hienonäkösetkin vielä.

 

Joutuu tollaset jossain vaiheessa investoimaan.

 

Sain noi vakiot LT1:n jarrut häviämään vaikka on Hawkin palat.

Eli ei riittävät mun ajoon ääritilanteissa.Jos jarruttaa yli 200 vauhdista vauhdin pois muutaman kerran niin ei ole jarruja :o

Link to comment
Share on other sites

Jousittamatton paino on ajo-ominaisuuksien tappaja.

Ma laitoin aikoinaan panteraan eteen Wilwoodin Superliten billetit ja Dynalite Billetit taakse, edessa on 48 vane superspeedway laikat ja takana ultralite 32 vane jaahdytetyt

Painonsaasto oli yhteensa 32kg, eli PALJON,

Vaikutuksen alustan toimintaan huomasi heti,, niin ja jarrutusteho on kuin toiselta planeetalta.

Jos aikoo kayda radalla, on isoista jarruista kovin vahan hyotya jos jaahdytys ei pelaa, ilmaa jarruille pitaa saada ,muuten neste kiehuu ja polkimesta tulee kumia.

Wilwoodin kamoihin voi rakentaa esim nesteen kierron etta joka polkasulla tulee " tuoretta " nestetta puristimeen,.

Wilwoodissa on mielestani hyva hinta-laatusuhde, , kannattaa tosiaan katsoo painoa yhtapaljoon kuin kokoa jarruja valittaessa

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Guest DARK FIREBIRD

Nyt selvittelin C5:n jarrujakin.Täydelliset satulat 295 OVH(Metro)Levyt 159.90OVH(metro).

 

Minusta ei ollenkaan pahan hintaiset kun kyseessä on kuitenkin 13" jarrut.

 

Levyt tosin voisi parannella johonkin kevyeen ja hyvään.Nii ja halpaan :D

 

Voisi jopa toteuttaa :PTutkin ja mietin vielä....Todnäk...

Link to comment
Share on other sites

Guest DARK FIREBIRD

Minä tykkäisin välillä painasta jarrua.Kun on 300 vauhtia ponussa ja edellä eläkeläis mummo päättää jäädä tavamaan harmaakaihdin kanssa osoitekylttiä. ???

 

Mutta olenkin poikkeus. :'(Tykkään jarrutella "joskus".

 

Samoiten noi hekka-autot tulee joskus vastaan ilman pakkivaloja ???

Link to comment
Share on other sites

BAER'in jarruista vielä. Siltä ne näyttä n. 5-6 ratapäivän jälkeen. Myös toinen levy on täynnä hiuspieniä halkemia. Ja ne ei ole saanut vettä kuumana ja olen aina jäähdytelyt viimeisen kierroksen. Seuraavaksi koetan cross-drilled ja slotted levyjä.

Link to comment
Share on other sites

Nyt selvittelin C5:n jarrujakin.Täydelliset satulat 295 OVH(Metro)Levyt 159.90OVH(metro).

 

Minusta ei ollenkaan pahan hintaiset kun kyseessä on kuitenkin 13" jarrut.

 

 

Ei noi C5 jarrukamat esim. ebayssäkään ihan hirveitä maksa... Z06 etusatulat lähtee alle $200, käytettyinä saa $100/pari. Levyt ei myöskään ihan hirveesti maksa.

Link to comment
Share on other sites

Guest DARK FIREBIRD

Ei noi C5 jarrukamat esim. ebayssäkään ihan hirveitä maksa... Z06 etusatulat lähtee alle $200, käytettyinä saa $100/pari. Levyt ei myöskään ihan hirveesti maksa.

 

Joo ja viestin noiden myyjien kaa ja lähettävät tännekin osat.Sieltä löytyi satuloille vielä paremmat kiinitys raudat ja hinta 71€ nyt tulee kaupat.IF I 'M WINNER!

 

Link to comment
Share on other sites

Guest DARK FIREBIRD

Joo ja satulat etu+taka painaa vain 17lbs ei paha.

Nii kun siellä yks myy käytettyjä sarjana ja ei suostu jättämään pois takasatuloita vaikka maksaisin saman hinnan >:(

 

Kiva huomata ,että melkein kaikki lähettää Suomeen kuitenkin vaikka ilmoittavat etteivät lähettele kuin USA:ssa :)

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...