Evil Dick Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 jos poistas 305 tpi myllystä kaikki saastelaitteet. KAIKKI! ni mikähän mahtas olla saavutettu hyöty? ihan hevosissa... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarno Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 2-2.5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soppa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Eipä hevosissa varmaan nimeksikään. Katti nyt saattaa siellä vähän ahistaa, mutta ilmapumppukin pyörinee aika kevyesti koneen mukana. Mukavinta noiden paskavehkeiden poistossa on se, että saa konehuoneesta huomattavasti mukavamman näkösen ja tulppienvaihtokin käy helposti kun ei ole ilmaputket tiellä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evil Dick Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 eli ei maksa vaivaa... voikos niissä olla jotain häiriöitä mitkä vaikuttas auton toimintaan/tehoon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soppa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Mulla rupes ilmapumppu uikuttaan ja tuossa EGR:ssä on tainnu olla monella jotain vikoja. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Jaa Kirjoitettu 14. Syyskuuta, 2005 Mun mielipide on, että maksaa vaivan. Koneen huollot, säädöt ja rävellykset helpottuu huomattavasti kuten Soppa jo mainitsiki. Ja kaikki sälä ja paino mitä keulasta saa pois, on auton ajettavuudelle hyväksi. Ja varmaa on se, että ei ne saastelaitteet ainakaan tuo yhtään hevosta lisää. Ite kun otin ilmapumput&egr:ät pois, niin koneesta hävisi samalla kaikki tyhjäkäynnin vaellukset yms. pikkuhäiriöt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camo86 Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 nostellaas ylös.. omassa autossa puhtaat paperit eli ei lue otteessa ilmapumppua eikä mitään muutakaan..eli kaiken voi poistaa? oletettavasti kyllä? mutta mitä pumpun tilalle mulla tais olla laturi kuskin puollella..tarkistetaan..uusi hankinta ni ei 100% varmaa tietoa miten oli.. auto on -89 5.7tpi gta jos jotain apua.. luin kyllä et oliko 70$ korvaava rulla ni pysyy hihnanpituus samana.. tarkoitus kyllä tehä tilaa konehuoneeseen ja muutenkin ku ihan turhaa koko ilmapaska.. mut miten egr kanssa..?? palaako heti valot koetaulussa..? Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 nostellaas ylös.. omassa autossa puhtaat paperit eli ei lue otteessa ilmapumppua eikä mitään muutakaan..eli kaiken voi poistaa? oletettavasti kyllä? mutta mitä pumpun tilalle mulla tais olla laturi kuskin puollella..tarkistetaan..uusi hankinta ni ei 100% varmaa tietoa miten oli.. auto on -89 5.7tpi gta jos jotain apua.. luin kyllä et oliko 70$ korvaava rulla ni pysyy hihnanpituus samana.. tarkoitus kyllä tehä tilaa konehuoneeseen ja muutenkin ku ihan turhaa koko ilmapaska.. mut miten egr kanssa..?? palaako heti valot koetaulussa..? Meika laitto ilmastoinnin ja ilmapumpun tilalle taittopyorat joita saa valmiina katselin yhta missa noi oli poistettu ja hihna lyhennetty niin ei hirveesti ollut hihnalla pitopintaa vesipumpulla verrattuna alkuperaiseen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Nykyäänhän otteisiin ei tule mitään "ylimääräisiä" jorinoita, vähäpäästöisyydestä tai muitakaan turhuuksia. Se ei vaan ikävä kyllä vielä tarkoita sitä että vähäpäästöinen auto muuttuisi paljon päästäväksi. Mutta anyway, ilmapumppu eikä muukaan turhuus vaikuta meillä mitattaviin päästöihin mitenkään, joten ainoa oikea ratkaisu on heivata ne. Air pump delete pulley kehiin ja EGR:lle se legendaarinen kolikkomodaus, ohjeet varmaan löytyy täältä jostain. Tai sit teettää uuden chipin missä on kaikki saastevermeet disaploitu, niin ei ala sek enkine-valot loistamaan. Ja samalla kun lähtee kaikki ilmaputket pakosarjoista, niin helpompi vaihtaa ne peltisarjoihin missä ei oo ilmaputkia. Turha alkaa niitä vakioita pakosarjoja sen enempää paikkailemaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 EGR kylla kannattaa poistaa kokonaan. EGR.n jalasta ottaa mallin ja tekee pellin klisun+tivari niin keula kevenee Link to comment Share on other sites More sharing options...
camo86 Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 no just näin.. eli kaikki saaste kamat tulee lähtemään mäkeen turhuuden ja ahtauden takia.. peltisarjat tulee nyt ennen ajoon ottamista ja sitä ennen turhuudet on poistettu.. eli askareet ei lopu kesken..noh tietääpä mitä tekee vapaa ajat.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Tallanen on se smog pump delete ja niin kannattaa ostaa vahan kallimpi versio tolla metalli pyoralla vai mita avogta http://www.ebay.com/itm/88-92-Firebird-Camaro-TPI-New-GM-Air-Smog-Pump-Delete-Bypass-Pulley-Bracket-5-7-/190952533016?_trksid=p2054897.l4276 Link to comment Share on other sites More sharing options...
camo86 Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 Jaa Kirjoitettu 25. Marraskuuta, 2013 toimii.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään