Jump to content

4l60e ja kakkoselle vaihtaes pamahtaa...


JussiR

Recommended Posts

Se tukikumi on vaihdettu 3 v sitten ja korjaantui silloin sillä. Eilen rajummas kiihdytykses 2selle vaihtaes paukahti lujaa, koitin uudestaan varovaisemmin ja täristi vaihtaessa. Normikiihdytykseskin vaihtaes naksahtaa ikävästi. Kallista remppaa???

Link to comment
Share on other sites

mulla tukikumi laatikosta rikki 3-genissä niin ei se anna mitään merkkejä jos ei polje ja sudita kunnolla...

Sillon vaan klopisee laatikko pohjaan, eli luulisin että sulla lootan sisällä vikaa...

Link to comment
Share on other sites

Se tukikumi on vaihdettu 3 v sitten ja korjaantui silloin sillä. Eilen rajummas kiihdytykses 2selle vaihtaes paukahti lujaa, koitin uudestaan varovaisemmin ja täristi vaihtaessa. Normikiihdytykseskin vaihtaes naksahtaa ikävästi. Kallista remppaa???

Tukikumi, mulla kestänyt lyhimmillään 1,5v. Tai sit tukikumi aiheuttaa pamauksen ja ristikko natinan, maksaa 30-40 egee.
Link to comment
Share on other sites

Ok, mutta laatikko ei pidä meteliä 3 tai 4 vaihtaessa? Viime viikolla sen tukikumin pultit oli löyhällä, kiristin ne ja samalla katoin sitä kumia mutta kyllä se ihan "uuden" näkönen vielä oli.

Link to comment
Share on other sites

Ok, mutta laatikko ei pidä meteliä 3 tai 4 vaihtaessa? Viime viikolla sen tukikumin pultit oli löyhällä, kiristin ne ja samalla katoin sitä kumia mutta kyllä se ihan "uuden" näkönen vielä oli.

Harvassa koneessa riittää vääntö nostamaan laatikkoa enää isommille vaihdettaessa, itse asiassa se ääni tulee, kun keulimmainen ristikko osuu pohjaan, kun laatikko pääsee nousemaan. Hyvin usein rikkoontunutta kumia ei näe ennenkuin nostaa laatikkoa varovasti tunkilla.
Link to comment
Share on other sites

Kiitosta vaan. Se tukikumi todella oli paskana, en olisi uskonu, kunnolla poikki. 4000 mailia kestäny. Neekeri ei oo suunnitellu tota ihan loppuunsa? No hyvä, ihan varma olin että ny loota paskana.

Link to comment
Share on other sites

Kiitosta vaan. Se tukikumi todella oli paskana, en olisi uskonu, kunnolla poikki. 4000 mailia kestäny. Neekeri ei oo suunnitellu tota ihan loppuunsa? No hyvä, ihan varma olin että ny loota paskana.

m/ halpa remppa. Uretaaninen kestää huomattavasti paremmin, mulla ollu jo useamman vuoden ja on rääkätty kunnolla. Mutta ei ole sitten mukavuuspainotteinen, koneen värinät tulee sit läpi.
Link to comment
Share on other sites

m/ halpa remppa. Uretaaninen kestää huomattavasti paremmin, mulla ollu jo useamman vuoden ja on rääkätty kunnolla. Mutta ei ole sitten mukavuuspainotteinen, koneen värinät tulee sit läpi.

Sekin on vähän tuurista kiinni se urdepusla itellä hajos sellainen yhessä kesässä vaikka ei ollutkaan se 93 camu edes viritetty. :-\
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...