Jump to content

2gen Takapään pellit

Recommended Posts

Terve toverit,    Onko kukaan bongannu mistään korin peltiä valmiina mikä tulee puskurin sisäpuolelle joka yleensä on 2gennerissä huonossa hapessa.

Nyt ku ei tuota kukaan ole kiinnostunu ostamaan ni ajattelin että josko repisin puskurin pois ja tekisin tuon peräpään kuntoon ku siellä on vähän haperoa minun(kin) yksilössä. Minkä niminen kokopelti edes on jos sitä googlaisi jenkkilästä?    Vai pitääkö se tehä metritavarasta ite? Se ei ole ongelma mut vähän nopeemmin sen tekis jos olis vaihtopalana saatavilla.

Linkit ja Vinkit on tervetulleita. 

Katos perkule. Ei mulla muuta haperoa tossa ole ku tuo alaosa mihkä kaikki paska lentää mutta ei olis kyllä hinnalla pilattu tuo. En muista ainakaan että siellä perässä mitään muuta peltiä ole ku tuo paneeli ja sit lähtee lokarit siitä eteenpäin. 

Toi alareuna ku on ainut paikka missä mulla on mätää. Puskuri pitää jokatapauksessa repiä irti korjaa sen ite tai vaihtaa kokopaneelin. Hmm. Rahti on tohon sitte puolet lisää tai vähän enemmänkin.

Töissä yrittäny puhua että jos sais pitää tossa pihassa auton talven ni vois hilata sisälle aina ku kiinnostaa raplata. Ton kyllä vaihtas ennen lumiakin melkovarmasti ettei tarvii lumia odotella. Laivarahti vaan kestää tovin. Lentskarilla ties mitä maksaa. 

En muuten Classicilta ikinä kattellu noita osia :)

Oversize-2 tarkoittaa, että rahti on kallis... laivassa tulee sen 6 viikkoa, lentorahtiin ei varmaan riitä 300?

Totta, On mulla konttifirmalla tili että jos tilais laivalla. Mut voishan ton purkaa ja kattoo mitä kaikkee sieltä löytyy. Ei tuossa kauaa kestä ku on lihoina :D