Jump to content

UUDET RENKAAT


VectorJC

Recommended Posts

Tässä olen hieman hieronut sopimus juttuja erään rengasliikkeen kanssa. Työhön liittyen....

 

Mutta: kuinkahan olisi tarvetta erikoiskokoisille renkaille? Itsellä -90 trans amin vakio pallot ja vanteet (kuten haluankin) alla ja sain mukavasti järjestettyä asennuksien kera....

 

Eli toisin sanoen.... voin yrittää järjestää esim. f-bodyn porukalle alennusta renkaista asennuksineen. Siis YRITTÄÄ!

Tämä rengasliike sijaitsee espoossa...

 

Olisiko espoon suunnalle tulossa asiakkaita? Yleinen kysely. Itse en hyödy mitään!

 

Link to comment
Share on other sites

Eli tosiaan ihan normaali rengasliike, jonka kautta tilasin renkaani. Kyllä kai he tilaavat mitä vaan.

Vielä on neuvottelut pahasti kesken. Olen sinne yhteydessä ja ilmoittelen.

Link to comment
Share on other sites

Eli tosiaan ihan normaali rengasliike, jonka kautta tilasin renkaani. Kyllä kai he tilaavat mitä vaan.

Vielä on neuvottelut pahasti kesken. Olen sinne yhteydessä ja ilmoittelen.

ok, matti ja töppö kiinostaa, ehkä nittokin,

Link to comment
Share on other sites

Taitaa olla kotimaiselle "normi" rengaskaupalle aika paha paikka.

Kun löytyisikin sellainen rengaskauppa, jossa joku on ns. oikeesti kiinnostunut hommaamaan erikoisia rengaspaketteja ja vielä edullisesti, niin siinä olisi minun rengaskauppa.

 

Nykyinen tosin on juuri sellainen...  ::)  ...ja vieläpä ihan tossa lähellä.  :W

Link to comment
Share on other sites

Yritän selvitellä. Itselle hoitivat kyllä erittäin mallikkaasti ja edullisesti, mutta olenkin monta vuotta käynyt samassa paikassa.

Ainahan voi kysyä ja niin aioin tehdäkin.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...