camaro82 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2014 Kuinkas vanhaa bensaa tankissa on? Ensiavuksi RE85-bensaa sekaan ja uusi yritys Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kuinkas vanhaa bensaa tankissa on? Ensiavuksi RE85-bensaa sekaan ja uusi yritys Tammikuussa laitoin 10L uutta bensaa ja nyt tällä viikol laittanu 15L uutta bensaa(melkein tyhhjään tankkiin). Tarttee sit varmaan kokkeilla tuota RE85 kikkaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Ota päästölappu jostakin korjaamolta ja laita re85 aluksi 1/3 bensan sekaan ja tarvittaessa lisää. Liian vahva etanoliseos vetää lambda arvon muutoin llian laihalle kierroksilla. Tyhjäkäynnillä sitä ei edes mitata. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Sävyeroja,itikoita on, mutta olosuhteisiin ja amatööriin joka o viimeks ruiskun kans maalannu(kokeillu) joskus vuon 2006-2007, ni olen khyll ihan tyytyväinen. Koko auto myllyttää viel jossain vaihees, ni saa vanhan maalipinnan naarmutki hävitettyy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 , Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puuhis Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Pöntöt..... hyi Link to comment Share on other sites More sharing options...
JukkaV Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Joo kyllä tohon kuuluis vaan pelkät suorat kiillotetut rosteriputket 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Kylmänäpitää tommosta ääntä. https://www.facebook.com/photo.php?v=10202914865931447&l=7180363563879243989 Link to comment Share on other sites More sharing options...
korka Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 20. Kesäkuuta, 2014 Aivan hyvin on sun maalaus onnistunut ja pakoputket on komeet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Eipä auttanu etanolikaan... Tyhjä käynnil nippanappa/kiikunkaakun sallituis(lambdan olles 1,25) ja sitt kierroksill pomppas HC 300-400 ja lambda 1,33. Happi seilas jossain 2,6-3,3 välillä. Nyt tilailee uus lambda ja jossei sitt ala toimii, ni nostan omat kädet pystyyn ja vien jenkki korjaamol ja maksan itteni kipeeks... stn Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Onhan perusasiat varmasti kunnossa, eli tulpat/tulpanjohdot/virranjakajan kansi/pyorija/puola ja syttyksikko? Sytyksen ajoituksellahan vois hiukan kokeilla miten se vaikuttaa seoksiin, eli hiukan ennakkoa pois/lisaa vois saada napparasti paastoista lapi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Onhan perusasiat varmasti kunnossa, eli tulpat/tulpanjohdot/virranjakajan kansi/pyorija/puola ja syttyksikko? Sytyksen ajoituksellahan vois hiukan kokeilla miten se vaikuttaa seoksiin, eli hiukan ennakkoa pois/lisaa vois saada napparasti paastoista lapi. Tulpat vaihdoin peltisatsien yhteydessä talvella, tulpanjohdot ja muut sytytys vermeet uusittu edellisen omistajan toimesta viime vuonna(2013). Sytytyksen ajoituksen sopivuudest en osaa sanoa, kun ei oo ajoituslamppua itsellä, eikä tullu pajalla korjaajan kans mieleen tarkastaa sytytyksen ajoitusta. Huomen aamul saa ainakin ton Bosch LSH25 lambdan paikalliselta fixus-ketjun puljust,ni pääsee sen asentamist ihmettelee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Tulpat vaihdoin peltisatsien yhteydessä talvella, tulpanjohdot ja muut sytytys vermeet uusittu edellisen omistajan toimesta viime vuonna(2013). Sytytyksen ajoituksen sopivuudest en osaa sanoa, kun ei oo ajoituslamppua itsellä, eikä tullu pajalla korjaajan kans mieleen tarkastaa sytytyksen ajoitusta. Huomen aamul saa ainakin ton Bosch LSH25 lambdan paikalliselta fixus-ketjun puljust,ni pääsee sen asentamist ihmettelee. Tarkista sytyn ajoitus kun seuraavaksi on mahdollisuus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rale Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Virtalukon pohja, onko vaihdettu? Jakajan sisällä oleva syttymoduli kannattaa varmistaa et on kunnossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Kesäkuuta, 2014 Virtalukon pohja, onko vaihdettu? Jakajan sisällä oleva syttymoduli kannattaa varmistaa et on kunnossa. En ainakaan tiedä, että olisi vaihdettu. Jotain siel on kyllä räpelletty kun VATS:n johdot poikkaistu ja avaimen reunoille tulevista "korvista" on toinen poikki. Täytyypi sitten huomen varmistaa varmuuden vuoksi nuo sytkävermeet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2014 Mieluummin varmista vielä ennenkuin teen kytkentöjä (kerta en ole sähkömies). Voiko tuon lambdan lämmityksen ottaa bensapumpun releeltä lähtevästä tan/white johdosta vai otettava muualta? Jos nyt sähkökaavioita tulkitsin oikein niin tuon värisestä johdossa ois virta vasta avaimesta käännettäessä. ECM:n maadoitus on ilmeisesti jossain keskellä rintapeltiä/moottorin takaosassa, ilmeisesti tan-värinen johto vaiko black? Kiitoksia jo etukäteen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 26. Kesäkuuta, 2014 lambdan lämmityksen -99:ssä se on tehty näin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 28. Kesäkuuta, 2014 Lämmitettävä lambda paikoillaan ja vähän ainakin tuntu siltä, että olis alkanu käymään paremmin, mutta ei nuolaista ennenkuin tipahtaa. Sytytykselle en nyt tehny mitään, katotaan sitä sitten jollei saar sopivia lukemia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 30. Kesäkuuta, 2014 No eipä sitt vieläkään saatu toivottuja tuloksia... Muuten näytti hyväksyttäviä lukemia, mutt lambda seilaa 1,09 - 1,20 välillä..pääsääntöisesti näytti 1,16. Ajoituslampulla jäi kattomatta (johtuen laitteen toiminta varmuudesta). Nyt lopetan omalta osalta tämän kanssa leikkimisen ja hermojen säästämiseksi soittelen huomen muutamaan paikkaa, josko jompikumpi kerkiäisi kattomaan tuon kuntoon 2 viikon sisällä, ettei tartteis sitt uudestaan katsastaa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 9. Heinäkuuta, 2014 ..jepsjeps... Eipä oo vielkään kunnossa ja nyt sitt tier koska tulee ajoon. Korjaajan kanssa juteltu tänäpe ja kone vaan tahtoo käyr laihal. Kolmee vaihtoehtoo tarjoili: 3. Asennetaan säädettävä regu, ett joss painei nostamall ruppeis tuuppaa enempi ainet. 2. Koettais huijata moottorin lämpöanturia kylmemmäksi, jotta lisäis syöttöä. 1. sitt jossei nää auta viimesenä vaihtoehton: Hommattava/ asennettava säädettävä boksi, taikka joku tekis vakio boksiin muutetun ohjelman. Korjaajal nytt kesätuuraus kiiruita, joten kerkee leiman korjausaika menee umpeen... sovittiin, ett kattoo ku kerkeää ja käyn sitten katsastamas uudestaan. Lieväste sanoen alkaa vittuttaa tuon vehkeen kans ...jaaniin lisätään ny viel, ett skl:n syylärikin alko vuotaa vasemmasta yläkulmasta... varmaan hommat, joku kunnon alumiininen syyläri jatkotoimenpiteitä aatellen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arveccio Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 10. Heinäkuuta, 2014 Mites jos säätäis TPS-jännitettä sallitulle ylärajalle? Ootko kokeillu ottaa imusarjasta kaikki alipaineletkut irti ja tulpannut reijät? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Heinäkuuta, 2014 En oo nyt ite tehny autolle mitään pariin viikkoon, kerta ollu korjaajan pihas ja hän katsellut sitä aina kun on muilta töiltä kerennyt. Harrastanut jenkkejä nuoresta asti, ni luotan että tietää mitä tekee ja saa sen kuntoon jossain vaihees. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään