Jump to content

Black-Red RS


Juza89

Recommended Posts

Dodiih niihän siinä kävi ett taas tull vuos mittariin lissää ja tais se järki lentää ikkunast ulos kun visa vingahti  :W Tuli sitten ostettuu "synttärilahjaks" bowauto:lta 2004 Silverado 2500 peräisin oleva 127K rullattu LQ4  :-P \m/  Pitkä odotus alkaa, enkä nyt tarkota seuraavaa visa laskua  :W ;D Katsotaan sitten tuleeko ahneelle ojasta allikkoon ilmiö, mutt yritetään ny kuiteski  \m/

Link to comment
Share on other sites

Onneks tähän hommaan löytyy kosolti ohjeita jenkkilästä ja suomestakin  m/ Aikaa täsä tulee saletisti menemään ja varmaan muutama prkl stn tulee matkaan  ;D Ensmänen tavoite olisi lähestyä 500hv ja siitä kohti 700, mutt katsotaan mihin rahkeet riittää. Vaihteistokin olisi suotavaa vahvistaa etukäteen, ettei tarveis välillä ottaa pois.

Oma valmisteena tuo tartteis sitten saar menee läpi, kerta tehot ylittyy vertailussa. Ahtimella/ahtimilla sais suoraan omavalmisteeks ja -04 alakerta pitäis kestää turvallisesti n.600-700hv. Toinen vaihtoehto hommata ls3 tai vastaavat kannet, nokka, imari ja ollaan 450 ehkä 500.

Link to comment
Share on other sites

Oma valmisteena tuo tartteis sitten saar menee läpi, kerta tehot ylittyy vertailussa. Ahtimella/ahtimilla sais suoraan omavalmisteeks ja -04 alakerta pitäis kestää turvallisesti n.600-700hv.

 

EI! Omavalmiste on jotain ihan muuta kuin ahtimen/ahtimien pulttaaminen tehdasasenteisen koneen kylkeen.

On pikkasen haasteellista yrittää saada ahtimella kilpien väliin jos jo vaparikoneen teho ylittää mallisarjan tehokkaimman vertailumoottorin ja prosenttisäännön.

Jostainsyystä olen itsekkin käynyt keskustelua leimaukkojen kanssa lähes vastaavan aiheen parissa.  :W

 

Link to comment
Share on other sites

EI! Omavalmiste on jotain ihan muuta kuin ahtimen/ahtimien pulttaaminen tehdasasenteisen koneen kylkeen.

On pikkasen haasteellista yrittää saada ahtimella kilpien väliin jos jo vaparikoneen teho ylittää mallisarjan tehokkaimman vertailumoottorin ja prosenttisäännön.

Jostainsyystä olen itsekkin käynyt keskustelua leimaukkojen kanssa lähes vastaavan aiheen parissa.  :W

 

kaikki mitä tarvii on tähänmennessä leimattu.... :) yhdellä tai kahdella ahtimella...

Link to comment
Share on other sites

Juu monenlaista on ja voi tehdä. Mun pointti oli oikasta sitä,  että omavalmiste tarvii muutakin muutosta kuin ahtimen lisäyksen. Säännöissä ja tulkintaohjeissa ne on selitetty ja leimaukot valistaa tarvittaessa lisää, että kenenkään ei onneks tarvii pelkkien mielikuvien varassa touhuta. 

Link to comment
Share on other sites

Kyllähän se kannattaa käyr konttoriltakin kysäsemäs. Periaatteessahan silloin ei ole nokkaan koputtamista, jos pystyy todistamaan, että lohko tämmösest autost, sitten esim kannet cnc koneistettu= on muutososa, imusarjan vaihto auttaa kans. Sitä en tiiä hyväksy ätkö silloin muutos osaksi, jos vain silotat, siirrät liittimien paikat.

PhotoGrid_1399607160759.thumb.jpg.c62be0c53a512ab60d0b35b242d5b995.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eipä nyt kauhiaste ole päivittämistä, mutt motti alkaa olemaan ilmesest suomen pääs, ainakin huolintapalvelu kyseli kauppapapereiden perään. 

LS9: n käyttämätön nokka tuli ostettua, kun halvalla sai  ;D Eli viel tarveis gen IV mallin jakopään koppa hommat ja anturi. Miettisin vaan ett onko kannattavaa investoida tuplamäärä, ett sais edelbrockin 4255 kopan josta nokan vaihtaa pikasest  ??? mutt toisaaltas ei noit nokkia ussein tull vaihdettuu  ::)

http://www.hawksmotorsports.com/timing-cover-edelbrock-ls2-gen-iv-2-piece-timing-cover/

Venajousiks varmaan:

http://www.hawksmotorsports.com/ls1-ls6-ls2-ls3-beehive-valve-springs-kit-new-gm/

 

Keinuhin tarveis trunion upgrade tehdä, nostajat varmaan LS7 mallisiks.

Öljypohjaa en oo viel hankkinut, kun miettiny yrittääkö modata truck mallin sopivaks vaiko hankkeis Cadin CTS-v:n pohjan. Kattoo misä kunnossa vakio öljypumppu on, ett riittäiskö porttaaminen vai tarvitaanko mellingin versio. Imusarjan varmaankin trimmailen ja katon saiskos sen avattua ja paranneltua virtausta. Öljynkiertoon tehdä sama barbell mod http://www.saccitycorvette.com/Billet-BarBell.html mitä Tommi teki Kimmon corvetteen, ettei se öljypääse oikasemaan ohi suodattimen ja parantaa pickup tub:n kiinnitystä. Kaasuläpän suhteen viel vaiheil meneekö truckin sähkösel vai hommaisko vaijerillisen...

 

Konepelti tulee mahdollisest vaihtumaan Irock turbo malliseen, tai kattoo jos yks tuttu olisi halukas tekee jonkun vastaavan.

 

Tälläsiä mietteitä tälläkertaa

Link to comment
Share on other sites

\m/ helppo homma nää lsx koneet on saada pelaan toisessa kopassa. Tosin jos ite teen uuden swapin niin hommaan kaikki samasta autosta nii helpottuu kummasti. Mulla kun loota kone poljin ja pcm on kaikki eri ja johtosarja oli ihan  raato niin oli vähän askartelemista. Mut ihan autotallis alko käymäänä ;D
Link to comment
Share on other sites

Motti tullattu, katsotaan mikä päivä kaukokiito toimittaa peril.  Iroc turbo hood huudettu ittelle hawks third geniltä. Vaatii hieman kuidutusta kun kuljetus vauriollinen. Eli tuo vanha z28:n konepelti tulee jäämään ylimääräseks.

Screenshot_2017-10-25-11-40-59.thumb.png.3fb503656f6c27126464ae85fa4938a9.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nonih tässä nyt uteliaille kustannukset motin hankinnasta:

- BowAuto LQ4 1400$ + rahti Texas:iin 300$

- Finn-US Logistic palvelupalkkio    25,00€

  Satama- ja konttimaksut              10,00€

  Tulli ja ALV tullauspäätöksessä  461,87€

  Merirahdit / Petteri Halmari        166,00€

Veroton summa 662,87

+ Alv 0% * 637,87 0,00

+ Alv 24% * 25,00 6,00

Alv yhteensä 6,00

Alv-erittely

Maksettava EUR 668,87

- Jatkorahti Hämeenlinnasta Kalantiin(työpaikalle) 145,08€

 

Eli yhteiskulut n. 2330€

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...