Juza89 Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2017 Dodiih niihän siinä kävi ett taas tull vuos mittariin lissää ja tais se järki lentää ikkunast ulos kun visa vingahti Tuli sitten ostettuu "synttärilahjaks" bowauto:lta 2004 Silverado 2500 peräisin oleva 127K rullattu LQ4 Pitkä odotus alkaa, enkä nyt tarkota seuraavaa visa laskua Katsotaan sitten tuleeko ahneelle ojasta allikkoon ilmiö, mutt yritetään ny kuiteski Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 8. Elokuuta, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z-mo Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 Millasia suunnitelmia koneen suhteen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jazu Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 2000-luvun koneen tiputtaminen kasari tbi:n tilalle ei oo plug and play juttu. Sen jos saat pelittämään autotallissa niin respect. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 Onneks tähän hommaan löytyy kosolti ohjeita jenkkilästä ja suomestakin Aikaa täsä tulee saletisti menemään ja varmaan muutama prkl stn tulee matkaan Ensmänen tavoite olisi lähestyä 500hv ja siitä kohti 700, mutt katsotaan mihin rahkeet riittää. Vaihteistokin olisi suotavaa vahvistaa etukäteen, ettei tarveis välillä ottaa pois. Oma valmisteena tuo tartteis sitten saar menee läpi, kerta tehot ylittyy vertailussa. Ahtimella/ahtimilla sais suoraan omavalmisteeks ja -04 alakerta pitäis kestää turvallisesti n.600-700hv. Toinen vaihtoehto hommata ls3 tai vastaavat kannet, nokka, imari ja ollaan 450 ehkä 500. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JariN Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2017 Oma valmisteena tuo tartteis sitten saar menee läpi, kerta tehot ylittyy vertailussa. Ahtimella/ahtimilla sais suoraan omavalmisteeks ja -04 alakerta pitäis kestää turvallisesti n.600-700hv. EI! Omavalmiste on jotain ihan muuta kuin ahtimen/ahtimien pulttaaminen tehdasasenteisen koneen kylkeen. On pikkasen haasteellista yrittää saada ahtimella kilpien väliin jos jo vaparikoneen teho ylittää mallisarjan tehokkaimman vertailumoottorin ja prosenttisäännön. Jostainsyystä olen itsekkin käynyt keskustelua leimaukkojen kanssa lähes vastaavan aiheen parissa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2017 Ainakin kaveri sai v8 bemarinsa turbolla omavalmisteena katsastettua. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avogta-89 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2017 EI! Omavalmiste on jotain ihan muuta kuin ahtimen/ahtimien pulttaaminen tehdasasenteisen koneen kylkeen. On pikkasen haasteellista yrittää saada ahtimella kilpien väliin jos jo vaparikoneen teho ylittää mallisarjan tehokkaimman vertailumoottorin ja prosenttisäännön. Jostainsyystä olen itsekkin käynyt keskustelua leimaukkojen kanssa lähes vastaavan aiheen parissa. kaikki mitä tarvii on tähänmennessä leimattu.... yhdellä tai kahdella ahtimella... Link to comment Share on other sites More sharing options...
JariN Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2017 Juu monenlaista on ja voi tehdä. Mun pointti oli oikasta sitä, että omavalmiste tarvii muutakin muutosta kuin ahtimen lisäyksen. Säännöissä ja tulkintaohjeissa ne on selitetty ja leimaukot valistaa tarvittaessa lisää, että kenenkään ei onneks tarvii pelkkien mielikuvien varassa touhuta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2017 Kyllähän se kannattaa käyr konttoriltakin kysäsemäs. Periaatteessahan silloin ei ole nokkaan koputtamista, jos pystyy todistamaan, että lohko tämmösest autost, sitten esim kannet cnc koneistettu= on muutososa, imusarjan vaihto auttaa kans. Sitä en tiiä hyväksy ätkö silloin muutos osaksi, jos vain silotat, siirrät liittimien paikat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Eipä nyt kauhiaste ole päivittämistä, mutt motti alkaa olemaan ilmesest suomen pääs, ainakin huolintapalvelu kyseli kauppapapereiden perään. LS9: n käyttämätön nokka tuli ostettua, kun halvalla sai Eli viel tarveis gen IV mallin jakopään koppa hommat ja anturi. Miettisin vaan ett onko kannattavaa investoida tuplamäärä, ett sais edelbrockin 4255 kopan josta nokan vaihtaa pikasest mutt toisaaltas ei noit nokkia ussein tull vaihdettuu http://www.hawksmotorsports.com/timing-cover-edelbrock-ls2-gen-iv-2-piece-timing-cover/ Venajousiks varmaan: http://www.hawksmotorsports.com/ls1-ls6-ls2-ls3-beehive-valve-springs-kit-new-gm/ Keinuhin tarveis trunion upgrade tehdä, nostajat varmaan LS7 mallisiks. Öljypohjaa en oo viel hankkinut, kun miettiny yrittääkö modata truck mallin sopivaks vaiko hankkeis Cadin CTS-v:n pohjan. Kattoo misä kunnossa vakio öljypumppu on, ett riittäiskö porttaaminen vai tarvitaanko mellingin versio. Imusarjan varmaankin trimmailen ja katon saiskos sen avattua ja paranneltua virtausta. Öljynkiertoon tehdä sama barbell mod http://www.saccitycorvette.com/Billet-BarBell.html mitä Tommi teki Kimmon corvetteen, ettei se öljypääse oikasemaan ohi suodattimen ja parantaa pickup tub:n kiinnitystä. Kaasuläpän suhteen viel vaiheil meneekö truckin sähkösel vai hommaisko vaijerillisen... Konepelti tulee mahdollisest vaihtumaan Irock turbo malliseen, tai kattoo jos yks tuttu olisi halukas tekee jonkun vastaavan. Tälläsiä mietteitä tälläkertaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Ls9 nokassa on nostoa .562 ja linkin venajousien max nosto .550. Max Lift .550", 1.800" installed height @ 90lbs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkus Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 helppo homma nää lsx koneet on saada pelaan toisessa kopassa. Tosin jos ite teen uuden swapin niin hommaan kaikki samasta autosta nii helpottuu kummasti. Mulla kun loota kone poljin ja pcm on kaikki eri ja johtosarja oli ihan raato niin oli vähän askartelemista. Mut ihan autotallis alko käymäänä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 21. Lokakuuta, 2017 No juuh tuo jäikin jousist kattomat. Summit tarjoais tälläsiä max lift ,570 inch https://www.summitracing.com/parts/nal-12499224 Juuh helpottaahan se, ku samast autost ottaa osat vaiks silti tulee sitä säätämist, mutt sehä kuuluu asiaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 25. Lokakuuta, 2017 Motti tullattu, katsotaan mikä päivä kaukokiito toimittaa peril. Iroc turbo hood huudettu ittelle hawks third geniltä. Vaatii hieman kuidutusta kun kuljetus vauriollinen. Eli tuo vanha z28:n konepelti tulee jäämään ylimääräseks. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 LQ4 on saapunut väliaikais majotukses mummolas, ku viitti ulkon pressun all pittää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTATL Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 31. Lokakuuta, 2017 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2017 Nonih tässä nyt uteliaille kustannukset motin hankinnasta: - BowAuto LQ4 1400$ + rahti Texas:iin 300$ - Finn-US Logistic palvelupalkkio 25,00€ Satama- ja konttimaksut 10,00€ Tulli ja ALV tullauspäätöksessä 461,87€ Merirahdit / Petteri Halmari 166,00€ Veroton summa 662,87 + Alv 0% * 637,87 0,00 + Alv 24% * 25,00 6,00 Alv yhteensä 6,00 Alv-erittely Maksettava EUR 668,87 - Jatkorahti Hämeenlinnasta Kalantiin(työpaikalle) 145,08€ Eli yhteiskulut n. 2330€ Link to comment Share on other sites More sharing options...
pasi jkl Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 8. Marraskuuta, 2017 Ei paha, suorastaan edullinen . Siitä on hyvä ruveta virittään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
KimmoT Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Ei paha hinta ja rahti yllättävän edullinen Tuosta on hyvä alkaa tekemään Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Joo, ei olis paljoakaan ostanut osia 2300 eurolla 1gen pikkulohkoon. Afr-kannet ja tiivisteet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 9. Marraskuuta, 2017 On kyllä noissa uudemmissa LQ ja LS moottoreissa teho, ajettavuus ja hintasuhde ihan ylivoimainen vanhoihin sbc moottoreihin verrattuna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 18. Marraskuuta, 2017 Keravalta löyty tömmööne "kukkaruukku" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään