Jump to content

Ratapäivät 2014


Recommended Posts

  • 3 months later...

Muistakaa kypärä mukaan!

 

Ja "ajanottolaitteistoa" kannattaa varata mukaan, jos tahtoo kierrosaikoja ottaa.

 

Perinteistä 'nakkilistaa' ei tule tällä kertaa, vaan jokainen, joka tahtoo kierrosaikansa, joutuu järjestämään ajanoton itse. Joko puhelimeen Race Chrono / Rumblebee tai Racelogic tuulilasiin tai kaveri radan varteen tai...

 

Tähän on päädytty sen vuoksi, että se nakkilista ei ole toiminut varmaan kertaakaan kunnolla, kun vuorossa olevat eivät ole tehtäviensä tasalla (eivät muista, että pitikin olla ottamassa aikaa). Ja tarvittaessa pyydetään uusimaan suoritus, jos tulee epäilystä saavutetusta kierrosajasta ;)

 

Toki autojen määrää radalla rajoitetaan entiseen malliin, että ohitustilanteita ei tulisi.

Link to post
Share on other sites

Ei tarvitse ilmoittautua / maksaa etukäteen.

En tiedä onko hintoihin tullut muutoksia, mutta viime vuonna maksu oli 25e/rata-ajo/henkilö.

Ja varttimailin ajanotosta 10e lisää.

Link to post
Share on other sites

Ei tarvitse ilmoittautua / maksaa etukäteen.

En tiedä onko hintoihin tullut muutoksia, mutta viime vuonna maksu oli 25e/rata-ajo/henkilö.

Ja varttimailin ajanotosta 10e lisää.

 

Selvä juttu  :)

Link to post
Share on other sites

tais olla 35€ nyt koko lysti

 

"Perinteiset Clubin ajoharjoittelut Alastaron moottoriradalla lauantaina 27.9.2014 klo 14-20.

 

Luvassa mutkarataa ja säävarauksella myös varttimailia.

Toivotaan aurinkoista ja pitävää keliä.

Jäsenille ratapäivät ovat ilmaiset, ei jäsenille 35e/hlö.

 

Mukaan sopii myös F-Body Club of Finlandin ja Sports Car Club of Helsingin jäsenet maksua vastaan.

 

Radalla tarvii olla kypärä päässä, myös repsikalla jos sellainen kyydissä on.

 

Rata-aika alkaa klo 14 joten siihen mennessä pitäisi olla jo ajajakokous pidetty, vastuuvapautus allekirjoitettu ja numerot autoissa.

Joten muistakaa tulla ajoissa paikalle!

 

Varttimailin ajanottoa varten kerätään osallistujien tiedot excel taulukkoon ilmoittautumisen yhteydessä"

Link to post
Share on other sites

Pääsin läppäritelineeksi kattelemaan, tuleeko yhdestä Veten koneesta nakutuksia...

 

 

Jumaleissön! Ton jälkeen 'mikään ei tunnu enää miltään' kiihtyvyyden suhteen. On vain aika ennen ja jälkeen tuon kiihdytyksen. Vieläkin meinaa maistua korvavaikku suussa, kun vetää suuta messingille ;D

 

Kolmosvaihteella huomasin nakutustunnistimen huutelevan, joten huidoin kuskille nostamaan jalan kaasupolkimelta 210 m:n kohdalla. Siis n. puolivälissä matkaa ja silti 10.154 s aika (200 m:n kohdalla oli nopeutta 191 km/h). Autolla on menty varttimaili aiemmin parhaimmillaan 10.04 s ja 660 ft kohdalla (n. 200 m) oltiin tuosta edellä 0.5 s! Siis jos ei olisi tullut nakutusta, niin 9.x s aika olisi ollut saavutettavissa. Ja sain kuulla myöhemmin, että tuo nakutus ei ollut ilmeisesti edes todellista. Toisessa vedossa pito karkasi heti alussa, ahtimen paineputki irtosi ja liekö klemmari ottanut hihnaan kiinni, koska hammashihnaan iski keripukki... Mutta se Voiman tunne, HUH-HUH! \m/

Link to post
Share on other sites

zodiack: montako lähtöä otit, miten meni, paljonko 60ft?

 

 

4 lähtöä ja hyvin alkaa irtoamaan viivalta, etupäätä vielä vähän löysemmäksi, että saa paremman pidon tiehen niin avot

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...