Jump to content

Nokka vakio lt1 ykköseen


TimoTJP

Recommended Posts

Elikkä mulle tulossa täysin vakio uudelleen rakennettu motti jenkkilästä ja pitäs saada siihen joku hieman kireempi nokka, sais olla sellanen mikä käy hyvin vakio romppeiden kanssa. Mulle tulee siihen kaikki noi perus bolt-on jutut, eli raitisilma systeemit, egr poistot, pellisatsit ja pcmforless siru sitten päälle.

 

Nyt pitäs löytää joku kiva nokka mikä kuulostais viel suht hyvälle mut sellanen mikä ei sotke tota tietokonetta täysin. Joutuu sen varmaan säätään jokatapauksessa mut olis kiva et sillä pääsis sit ajaan sinne säätöön ees  ;D

 

Jos laittaa maltillisen nokan niin ei vissiin tarvii jousiin yms kajota kun ovat uusia jne? Tietysti rullanokat olis hyvät mut maksavat niin pirun paljon  :-P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • letkume

    46

  • Fenix

    29

  • Tommi

    22

  • JP

    20

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://www.summitracing.com/int/parts/cca-07-466-8/overview/make/chevrolet

Tuommonen peli pyörii mun motissa, toimii hyvin normiajossa ja tuosta kolmen tonnin kohdalta alkaa laulu soimaan joten ohitukset käy kätevästi  m/

 

Mitä muuta laittelit tuon nokan kanssa? Vaihdoitko venttiilin jouset tms jäykempiin jne? Hyvä nokka taitaa olla...laitoin tilaukseen  ;D

Link to comment
Share on other sites

Tossahan se seisoo mitä tarvii lisäksi, ei taida vakiokompuutterilla toimia.

Notes: Requires exhaust upgrade and custom computer tuning.

... engineered for 1.6 ratio rocker arms and beehive valve springs...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ei sinne vm 1993 camaroon sovi varmaan mikään työkalu mut tää onkin 1967 camaron keulilla ja kone tällä hetkellä moottori pukissa niin sopii mikä vaan  :D  no vituiks meni koko kone homma ja uusiks tehdään koko motti et nyt tosiaan on ne kannetkin irti jne jne  ;D

Link to comment
Share on other sites

ei sinne vm 1993 camaroon sovi varmaan mikään työkalu mut tää onkin 1967 camaron keulilla ja kone tällä hetkellä moottori pukissa niin sopii mikä vaan  :D  no vituiks meni koko kone homma ja uusiks tehdään koko motti et nyt tosiaan on ne kannetkin irti jne jne  ;D

 

Meinasinkin, jos omaan laittais jotain. Jos vaikka hommais 1.6 keinut niin vois samalla testata sopiiko tuonne joku värkki. Kustin polut on vaan niin pirun kalliit tilailla moneen kertaan.

Link to comment
Share on other sites

Meinasinkin, jos omaan laittais jotain. Jos vaikka hommais 1.6 keinut niin vois samalla testata sopiiko tuonne joku värkki. Kustin polut on vaan niin pirun kalliit tilailla moneen kertaan.

 

sihen on semmonen työkalu mikä tulee keinuvuvun pulttiin kiinni ja mutterilla kiristäen painaa jousta et saa lukot pois, sillä mahtuu operoimaan myös 4g konehuoneessa sit bihivejouset lautaset ja lukot sekä ne 1.6 keinut toi lt1 tietokone pärjää kyllä se on hyvä oppimaan vaik ei uskois ja toi nokka on moderni versio compin 304 ja semmosellakin on ajettu matalia 13 koskematta boxiin mut sehän ei nykyään oo aika eikä mikää paitti mulle :W :-[

Link to comment
Share on other sites

.. koskematta boxiin ..

 

Mulla on tietokone kyllä, jos vaan joku kertois mitä säädetään.  m/

 

Olis kyllä hieno saada sellainen hieman enempi hakeva idle. Tiedä sitten mitä sellainen nokka tykkää tuosta vakio stallista.

 

Mistähän tuommoisen työkalun saisi?

 

EDIT:  Tällainen?

 

http://www.summitracing.com/dom/parts/pro-66848

 

EDIT2: tuommoinenkin valmiina

http://www.summitracing.com/dom/parts/wmr-w84003/overview/

 

 

Link to comment
Share on other sites

niimpä toi tosin mallikuva et luulis löytyvän joku huokeempikin versio mut tolla siel mahtuu operoimaan ilman et lukot lentelee miljoonaan suuntaan

 

Varmaan, youtubevideoissa ainakin cc503 kuulostaa melkoisen hyvälle. Vaatii 2000+ stallin, kai se vakiollakin jotenkin menis..

Link to comment
Share on other sites

Varmaan, youtubevideoissa ainakin cc503 kuulostaa melkoisen hyvälle. Vaatii 2000+ stallin, kai se vakiollakin jotenkin menis..

ei se vaan oikee pelitä.. miedompaakin komboon tollanen 2000 stalli tekee jo aika gutaa
Link to comment
Share on other sites

menee helposti.. tossa äijän 96transussa tollane joku ja toimii oikeesti kivasti.. kaikki myöhempää tarraavat kannattaa unohtaaa

Mulla on GTA.ssa 2400-2600 ja pelaa hienosti. Jos moottorissa on paljon alavaantoa korkeampi stall speed pehmentaa kivasti kaupunki ajossa kulkua.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on GTA.ssa 2400-2600 ja pelaa hienosti. Jos moottorissa on paljon alavaantoa korkeampi stall speed pehmentaa kivasti kaupunki ajossa kulkua.

 

Työmatka on semi-maantietä 60-80-100.

 

Onko jollain noista compin xfi injection nokista jotain tietoa?

 

http://www.compperformancegroupstores.com/store/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=CC&Category_Code=LTCAMSXFI

Link to comment
Share on other sites

Työmatka on semi-maantietä 60-80-100.

 

Onko jollain noista compin xfi injection nokista jotain tietoa?

 

http://www.compperformancegroupstores.com/store/merchant.mvc?Screen=CTGY&Store_Code=CC&Category_Code=LTCAMSXFI

Mulla on GTA.ssa toi 268 ja antaa hyvan vaannon alhaalta mutta veto loppuu tohon minka lupaavat eli 5200rpm. Tosta tulikin mieleen etta vois vaikka ostaa ton 280 varastoon jos vaikka innoistuis vaihtaa :W

Link to comment
Share on other sites

Mulla on GTA.ssa toi 268 ja antaa hyvan vaannon alhaalta mutta veto loppuu tohon minka lupaavat eli 5200rpm. Tosta tulikin mieleen etta vois vaikka ostaa ton 280 varastoon jos vaikka innoistuis vaihtaa :W

 

Käykö nuo liian nätisti tyhjäkäyntiä?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...