Jump to content

Hallin lentokenttäajot 2014

Recommended Posts

Olikos tuolla foorumilaisia? Pari F-bodya olin näkevinäni.

Itse olin taas 'keikkakuskina' Jeretzin ahdetulla TransAmilla, loppunopeutta Transu kelasi parhaalla vedolla 261 km/h 8) Eka vedossa laajakaistan mittari sekoili oikein huolella ja piti välillä aina löysätä, kun lukemat näyttivät huolestuttavan laihoilta. Logista näkyi, että vika oli vain Innovaten puolella, seokset olivat ihan turvallisella puolella, joten sain käskyksi vetää seuraavalla kerralla läpät selällään koko matkan. Tein työtä käskettyä ja siitä tuli tuo 261 ;D Autossa ei mitään vikurointia tai hötkyilyä, kulki kuin juna. Ainut miinus sivuikkunoista, jotka alkoivat suhisemaan melko voimakkaasti jossain 240 km/h tienoilla (varsinainen ongelma tuokin...) Automaatin kanssa on vähän liiankin helppo ajettava, viimeisessä vedossa (257 km/h) kuvailin kännykameralla videota mittaristosta, kun ei ollut muutakaan tekemistä :W

Corvetteleirissä oli kohtuullisen vakuuttavaa esitystä, uusi autojen seisovan mailin ennätys, 364 km/h http://www.ksml.fi/uutiset/keski-suomi/364-kilometria-tunnissa-jamsassa-kaahattiin-se-vauhdilla/1834755 Toi on siis rapiat 100 m/s :o Jos miettii vaikka satasen suoraa urheilukentällä ja sellaisen matkan auto liikahtaa sekunnissa... Huh-huh! Vaikka ahtimen hihna katkesikin juuri ennen maaliviivaa ja rikkoi ahtimen paluuöljyletkun, niin pikkujumpalla (uusi hihna ja letku) auto tuli paikalle ja myös lähti kotiin ajamalla omin voimin. Ei siis mikään 'trailer queen'...