camarokari Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 9. Elokuuta, 2014 Moi. Onko vinkkejä mistä kannattais tilata 1988 camaroon keltaiset konit ja eibachin jouset? Spohnilla löytyy, mutta postimaksu oli 350-450 $ dollaria. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2014 mitähän summitin kulut olis http://www.summitracing.com/int/search/department/chassis-suspension/brand/koni/year/1988/make/chevrolet/model/camaro?N=4294951552%2B400387 Link to comment Share on other sites More sharing options...
camarokari Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 10. Elokuuta, 2014 285 upsilla. Summitilla. No pitää vielä ihmetellä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mcpete Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2014 Saksan tai englannin ebayn kautta tai suoraan tuninkikaupasta euroopasta luulis löytyvän . Itse ostin 1gen Firebirdiin keväällä 4 konia Saksan ebaysta, postikulut pari kymppiä, eikä tulli/alv-riesaa. Äkkiä katoin ebay.destä, tais olla 4kpl keltasia luokkaa 700+posti, en tiä oliks halpa vai kallis, mut vaihtoehtojahan on jos jaksaa penkoa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camarokari Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Elokuuta, 2014 Joo itsekin katsoin saksasta ebayn kautta 700e. Jäis alvi pois ja tulli. Jouset onkin hankalampi löytää saksan maalta. Pitää selailla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camarokari Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Elokuuta, 2014 No niin konit otin saksasta 725,- eibachit us partsista 350,- ei jaksanut Pidempään etsiä ja skottailla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juza89 Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2014 No niin konit otin saksasta 725,- eibachit us partsista 350,- ei jaksanut Pidempään etsiä ja skottailla. Laitatkos saksan linkin(tartteis itekki tilata). Otitkos eibachtin sportit vai pro:t? Link to comment Share on other sites More sharing options...
camarokari Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2014 Pro line. Kun halusin mustanväriset jouset ja toi etupuskuri raapii jo nyt joka paikkaan. Ebay.com sivulta( koni 8741-1030 )laitat haku kenttään Ja sieltä saksan sivuille missä on myös konit taakse 30-1265 helpompi kun on lontoon kielellä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camarokari Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Konit saapui perjantaina. Mitkähän jäykkyydet kannattaa laittaa aluksi? Jousia vielä odotetaan us partsista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Laita aluksi vaikka puoleen väliin. Itse tykkään jäykimmästä asennosta eibach sport line + koni sporttien kanssa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Yleensä aina iskareissa aluksi kaikki säädöt puoliväliin. Sitten siitä kokeilemaan molempiin suuntin että mihin päin paranee. Aluksi säädöt kannattaa tehdä riittävän isoin portain että erot huomaa. Yhtä ja kahta naksua on tavallisen kuskin aivan turha tehdä koska eroa ei huomaa. Jos säädöt joutuu vetämään tappiin on joku asia pielessä kuten väärä shimmaus kyseisille jousille. Ehkäpä tärkein asia on kuitenkin se että älä vedä iskareita törkeesti liian tiukalle. Löysä jousi ja hirveä paluuvaimennus on jopa vaarallinen yhdistelmä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camarokari Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Tappiin tekis mieli laittaa mutta parempi varmaan lähtee puolivälistä. Edestä voi säätää helposti yläpään nupista mutta takaa joutuu varmaan Irrottaa iskarin että voi pyörittää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fenix Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Jaa Kirjoitettu 23. Elokuuta, 2014 Tommi kirjoitti fiksusti tossa aiemmin. Se mikä on paras on tapauskohtahtaista ja omasta mausta kiinni. Edessä jäykin asento toi omassa parhaan tarkkuuden ajettavuuteen ja sanoin kuvaten keula käyttäytyi mikroautomaisimmin. Keskimmäinenkin ok ja löysimmällä muistutti eniten vakiota eli raskas keulaista jenkkiä. Omassa on vielä subframet, polyuretaani puslat ja poikkituet edessä ylhäällä ja alhaalla, sekä korikin kuulemma boksattu jne. Överi kova siviiliajoon tuolla reseptillä, mutta konien säädöt eivät siihen vaikuta. Paino tällä hetkellä 1475kg ja suurin painon poisto keulasta. Vakio painoinen tarvitsee vissiin vieläkin jäykempää. Link to comment Share on other sites More sharing options...
camarokari Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2014 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 8. Lokakuuta, 2014 No niin konit alla ja pro line jouset. Olis pitänyt takapää laittaa suoraan jäykimpään asentoon. Edestä helppo säätää mutta tuli mieleen kun se säätö on portaaton niin voiko kokeilla Muutakin kuin 1kierros auki tai 2 kierrosta auki? Vanhat iskarit oli loppu. Takana toinen On vieläkin pohjassa ja toinen palautuu hyvin. Edessä oranssit konit tulee ylös eri tahtia Ja toisesta kuplii nestettä tiivisteen välistä. Jouset oli vakiot. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään