Jump to content

4 gen automaattinen ovien lukitus pois


ta-455

Recommended Posts

no hupinsa kullakin. ;D

vaivaako sua mun allekirjotus sit jotenkin.?

noita nyt vaan tahtoo kertyä..osta muutama vähemmäksi niin lyhenee tuo litania.

no joopa joo ymmärsin että puhe oli tosta ovien automaattilukituksesta eikä rekkarien keräilystä!

oletko se sinä mopo305 oulun suunnalta?oliko sun t/a:n boxi mun naapurilla korjattavana?

Joo poksi korjattu,mitä noita romuja esitteleen,mulla tulis monta sivua jos.... no sitte oviin sori ny sitte.
Link to comment
Share on other sites

juu.no koetetaan pitää asialinjalla- ;)ei tarvii tulla  *clap*

jaa bogista senverta että mun naapuri sai sen sit kuntoon vai?se on kohtuu pätevä noiden kans korjas multakin yhen sierra xr4&4 2.9 sierran abs boxin.ei ehyttä ollut mistä ottaa ja ei paljon maksanutkaan.

kait sulla se ponu vielä on?siis 305 mopolla

 

Link to comment
Share on other sites

niin tosta allekirjootuksesta näkyyhän nuo olevan useilla muillakin omistuksessa olevista lista alla..ja en ole kehdanut tohon ihan kaikkia kirjootella.noi nyt sattuu oleen just nyt omalla tontilla!

ei tarvii vetää turhaan hernettä sinne nenään en tiedä kyl mistä sit vedit!olen joutunut kymmenien autojen loukkuun ei kiva!hjelp! ???

Link to comment
Share on other sites

Jos gt302 laittaisit noita autoja vaikka 3 kpl samalle riville, ei tulis niin korkeita noista sun kommenteista, eikä ehkä ärsyttäis. Minusta on ihan mukava tietää mitä autoja porukka harrastaa, mutta ehkä mä olenkin erilainen nuori.  m/

 

Ja ettei menis ihan oftopiksi, niin rouvan camarossa pysyy ainakin ovet lukitsemattomina vaikka heittäis avaimet penkille ja paiskais ovet kiinni  ::)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ja ettei menis ihan oftopiksi, niin rouvan camarossa pysyy ainakin ovet lukitsemattomina vaikka heittäis avaimet penkille ja paiskais ovet kiinni  ::)

]joo se on euromalli. Jos on USA alkuperänen kauko-ohjain, on bodycontrol module ohjelmoitavissa ainakin 4 tavalla ovien lukituksen suhteen, ohjeet on alkuperäsessä ohjekirjassa. Suoritetaan poistamalla radion sulake ja käyttämällä ovien lukitus nappeja.
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...