Jump to content

t56 zoom kytkinpaketti kokemuksia


Maniac85

Recommended Posts

  • 1 month later...

vaihoin ton zoomin kytkytin setin 3 viikkoa sitten ja alkuun oli hyvä. ei täristänyt tai ravistanut liikkeelle lähtiessä. mutta nyt kun on tullut vähän tehtyä burnista ja donitseja, niin taas palasi tuttu ravistaminen liikkeelle lähdössä.. missä vika. kytkin ei luista eikä muutenkaan ja vaihteet menee hyvin päälle. miten ton helvetin ravistamisen saa loppumaan? :-\

Link to comment
Share on other sites

Joo. itellä samallainen. sit tosiaan ku antaa vähän kierroksia niin menee paremmin. pakilla ravisuttaa kaikkein eniten. ihme värkkejä. pitää antaa leipää oikein kunnolla, sit joko korjaantuu tai menee rikki :-P

 

Link to comment
Share on other sites

Niin minäki oon aatellu ;D mulla kuulu myös semmone kahina kytkimestä kun pikkukierroksilla yrittää lähteä (1000rpm) vaan ei kumminkaa luista kun kiihyttelee tai kumia polttaa ??? Aika näyttää kui kauan kestää  :D

Link to comment
Share on other sites

Joo. mulla kuulu kans semmonen ihme rahina vanhalla kytkimellä jos ei ollut kierroksia. vanha levy oli kyllä ihan valmista, mutta vikana minkä takia kokonaan hajos oli vanhan omistajan startin vaihto. katkennut startin pää oli jätetty kytkin kopan sisään ja se oli kiilautunut kytkin haarukan väliin poljinta painettaessa, joten asetelma ei päässyt palautumaan eikä levy ottanut kiinni. nyt tällä uudella zoomin setillä on vaan toi tärinä liikkeelle lähdössä ::)..taitaa kyllä kuulua näihin äffäläisiin

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...