Jump to content

4geniin -94... Nahkaiset penkinpäälliset, mistä löytyy ???


häjy

Recommended Posts

Kaveri kertoi jossain www maailmassa nähneensä 4geniin nahkaisia penkinpäällisiä olevan myynnissä.

En vaan löydä mistään, uudempiin Camaroihin niitä löytyy kyllä, mut tähän en löydä millään haulla.

Leather seat cover tms...

 

Onko kokemuksia niistä, onko jälki hyvää, tekeekö niillä mitään jne....sais kangaspenkit piiloon ja jos viel väritystä pääsis itse valitsemaan mieleisekseen...musta-valkoiset pitäis saada  m/

 

Link to comment
Share on other sites

Kyllä mä meinasin, että jos löytyis ihan orkkisten päälle huputettavat päälliset, saa olla keinonahkaakin...jossain oli 2010 malleihin irtopäällisii n. 500-700€ hintaan....

Link to comment
Share on other sites

No niin...just tuollasii, noidenkin alta täytyy nylkeä ensin kankaiset pois, mutta onnistunee....Kiitos  m/

Pitää laittaa tuonne viestiä, että jos musta-valkeena ois mahdollisuus saada, ilman ovinahkoja...

 

"These covers made to fit  for "NON LUMBAR STYLE SEATS" if your seats are lumbar style these won't work for you."

 

Mikäs se toi Lumbar style on....

Link to comment
Share on other sites

Hyviä linkkejä....sovittiin, että Joulupukki tuo päälliset Camaroon... m/

Onkos kokemusta ex penkkien nylkemisestä ja uusien paikalleen venyttämisestä...että mahtaako onnistua kotikonstein vai vaatiiko suosiolla ammattilaisen laittoa ?

Link to comment
Share on other sites

Kaveri kertoi jossain www maailmassa nähneensä 4geniin nahkaisia penkinpäällisiä olevan myynnissä.

En vaan löydä mistään, uudempiin Camaroihin niitä löytyy kyllä, mut tähän en löydä millään haulla.

Leather seat cover tms...

 

Onko kokemuksia niistä, onko jälki hyvää, tekeekö niillä mitään jne....sais kangaspenkit piiloon ja jos viel väritystä pääsis itse valitsemaan mieleisekseen...musta-valkoiset pitäis saada  m/

Nää heebot tekee aika siistejä jakkaroita

http://katzkin.com

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...