Jump to content

Peräremontti ja lukon vaihto 2gen firebird


velle1

Recommended Posts

Kokeneemmilta kaipaisin neuvoja/ehdotuksia. Eli ajatuksena restauroida koko taka akseli ja vaihtaa jokin kunnon lukko. Eli päällimmäinen kysymys on, onko kokemuksia vanhan carrierin sisään asennettavista ns. Lunchboxlockereista esim. Spartan locker tai auburn max lock tai vastaavasta? Perässä tällä hetkellä 41/17 välitys ja tällä välityksellä ei esim detroit locker eatonin mukaan sovi. Lisäksi eaton ei enää toimita gm 8.5 10boltin 28 rihlaista lukkoa. Jos vaihtaa vain laakerit ja koolit niin oletteko mitanneet vanhat shimmit ja laittaneet samat uudet  perusasetukseksi ja sitten maalilla tarkastus? Sopiiko 30 rihlainen akseli pyörän laakerin puolesta vai onko myös siellä eroa? Välitys kuulostaa harvalta vai kuinka? Tässä tällainen kysely pläjäys ja jos joku viitsii vastailla niin kiitoksia etukäteen. Akseli siis tällä hetkellä irti ja kaikki osat purettuna joten tiedossa on mitä tarvitaan, kyse siis vain mitä vaihtoehtoja on...

Link to post
Share on other sites
  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...