tempera Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 15. Maaliskuuta, 2016 Kokeillaan vielä kerran tätä. Siis tuulettimen oikeanpuoleinen säätönappi ei pelaa. Tuuletin ja tuulettimen sekä lämötilan säätö toimii normaalisti. Paneeli radion alta on katsottu siellä on kaikki ok. Myös konehuoneessa on ok. Eli vacumletku on irronnut konehuoneen ja paneelin välistä. Onko jollain tietoa miten sinne pääsee helpoiten eli pitääkö mennä hanskalokeron kautta vai miten. Ei silti auton on lämmennyt hyvin siitä tulilasille tulevasta reiästä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Konehuoneesta tuleva putki kulkee enimmäkseen johtonipun sisällä eli hankalahko päästä tarkistamaan koko matkalta. Saattaa olla iän myötä melko hauras ja hyvinkin poikki jostakin. Luultavimmin konehuoneen puolelta koska lämpö edistää haurastumista. Ota konehuoneesta putken päästä kiinni ja kiskaise vähän reippaammin. Jos jää käteen niin oli poikki... Yks vaihtoehto olis vetää vaan uus putki/letku säätöpaneelille. Tämä siis olettaen että sisältä puuttuu alipaine ja vika ei ole itse säätimessä ja konehuoneen puolella on kaikki muut liitokset/letkut kunnossa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tempera Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Konehuoneesta tuleva putki kulkee enimmäkseen johtonipun sisällä eli hankalahko päästä tarkistamaan koko matkalta. Saattaa olla iän myötä melko hauras ja hyvinkin poikki jostakin. Luultavimmin konehuoneen puolelta koska lämpö edistää haurastumista. Ota konehuoneesta putken päästä kiinni ja kiskaise vähän reippaammin. Jos jää käteen niin oli poikki... Yks vaihtoehto olis vetää vaan uus putki/letku säätöpaneelille. Tämä siis olettaen että sisältä puuttuu alipaine ja vika ei ole itse säätimessä ja konehuoneen puolella on kaikki muut liitokset/letkut kunnossa. Yks spesialisti tarkasti jo konehuoneen puolen ja siellä oli kaikki ok. Tulen hyvin toimeen ilmankin ja kun tulee kesä niin voi ajella katto auki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tempera Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Yks spesialisti tarkasti jo konehuoneen puolen ja siellä oli kaikki ok. Tulen hyvin toimeen ilmankin ja kun tulee kesä niin voi ajella katto auki. Muuten mitkä putket tuolla kuuluu tuuletussysteemiin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 16. Maaliskuuta, 2016 Ei näy kuvassa mutta koneen takapäästä imusarjasta lähtee 1-2 ohutta n. 5mm mustaa muoviputkea johtonipun sekaan. Putkien välissä koneen takana on vielä 3-haarainen takaiskuventtiili. Osassa malleissa on vielä jossain etulokasuojan sisällä muovipallo joka toimii alipaineen varaajana. Takaisku on aika yleinen murenemaan eli menee liitännät poikki. Koneen päästä kun ettii imusarjaan tulevat alipaineputket ja kokeilee imeä (helpompi jollain alipainepumpulla) kaikista niin näkee jos joku vuotaa. Konehuoneessa/konepellissä on yleensä n. 8x20cm tarra jossa on kuva alipaineputkista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään