Jump to content

makan ponu


maka

Recommended Posts

tuommonen tuli eilen ostettua.pienellä kiukaalla 3.4 v6.lie jonkun kerholaisen entinen kun on tarra sivuikkunassa?sisusta on karu kun on sprayllä maalailtu muoveja.ilmastointi ei toimi,egr poistettu sytytti valon koelautaan.pitäs saada nollattua jotenkin?ajettu 219tkm vm 93.maali hilseilee konepellistä ja lokarista.tai oikeestaan lakka.yks ruostereikä löyty pyörän kotelosta.niin ja flekti huutaa heti kun kääntää virrat päälle,vielä kerenny katsomaan onko tehty virityksiä vai jossain muualla häikkää.

77.thumb.jpg.bc7bc8610a5a1dc07ebd65ee5e71cd85.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 115
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • maka

    75

  • Chevy

    8

  • mikke

    6

  • Fenix

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kuvia tulis jos onnistus.sisusta alkaa olee purettu.vettä kuskin jalkatilassa ja takana sama puoli m-.lie oven tiiviste joskus vuotanu.ihan hyviltähän nuo tiivisteet näytti eikä ollu ruostereikiä.mistä lie tullu.

Link to comment
Share on other sites

Pitäs vähän huoltoakin tehä kun ei ollu mitään merkitty minnekään *clap*.paljon tuon perän öljytilavuus oli?moottoriin 10w40,tilavuus?vaihteisto öljymäärä?mikä loota näissä on?onko sama th700 kuin kasikoneisissa?

Link to comment
Share on other sites

perän öljymäärä oli 1,7L tai kun tulee ropun reijästä vastaan. vaihteiston perusta on th700 sukua sähköllä tai ilman mut se ei vaikuta öljyn vaihtoon ja suoralla vaihdolla vaihtuu joku 6-8L

Link to comment
Share on other sites

Perään näytti ad liikkeessä 1,1l..noh.katotaan mitä menee.entiset laskettu ulos ja koppa paikallaan.tiivisteliima kuivuu ens viikkoon.moottoriöljy tuli vaihettua ja tulpat,jäähdytysnesteet.jatkovarrella tulpat auki,oli momenttiin laitettu :W.vielä pitäs vaihteistoöljy ja suodatin,jarrunesteet. Vaihtaa.tarvikkeet löytyy jo.huomasin kun pyörittelin että lämmityslaitteen säätö vivuista ei tapahu mitään,aina puhaltaa samoista rööreistä.off asento toimii.mistähän ehtis vikaa??

Link to comment
Share on other sites

alipaine letku vika tulis ekana mieleen, letku tulee apparinpuolelta konehuoneeseen ja siin on takaiskuja ja mita nippeleitä matkalla sit sen pitäs olla jotainkautta olla imusarjas kii et saa alipaineen

Link to comment
Share on other sites

Kiitoksia!kävin jo tutkailemassa.ainakin imusarjan päällä oli letkut kunnossa.täytyy koelaudan alle kurkata vielä.vaihteistoöljyt läträsin ulos.eihän se uus suodatin käyny.lyhyempi ja paksumpi tökä oli uudessa.kuitissa lukee 4L60E 93-07 code M30 rekkarilla tilattu.mitenhän ei käyny..?

Link to comment
Share on other sites

vaihteistoöljyt läträsin ulos.eihän se uus suodatin käyny.lyhyempi ja paksumpi tökä oli uudessa.kuitissa lukee 4L60E 93-07 code M30 rekkarilla tilattu.mitenhän ei käyny..?

 

minkä merkkinen suodatin ja mikä varaosanumero ?

 

sulla pitää olla 1983-93  ;)

Link to comment
Share on other sites

Joo ei tuu alipainetta katkasimelle.lämmitylaitteen.putki tulee moottoritilaan ilmastoinnin viereen siellä jakojutska.moottorilta tulee letku johtosarjan sisällä mutta mistä kun päältä ei näe?kuva ois kiva.

Link to comment
Share on other sites

Jos nyt oikein ymmärsin...

Se jakojutska on lämppärin sulku joka ohittaa/sulkee kennolta nestekierron AC-asennoissa.

Alipaineen lähtö on yleensä koneen takapäässä. En tiedä varmaks V6 mutta imusarjasta jostain. Välissä on vielä muovinen takaisku josta on usein letkuliitäntä poikki. Takaiskulta lähtee ohut muoviputki johtonipun mukana sisälle.

Joissain malleissa on vielä jossain lokasuojan sisällä muovinen alipaine-säiliöpallo.

Link to comment
Share on other sites

Löysin vaan tuon "takaiskun".sisältä tuli musta putki siihen ja sit siitä mötikästä oli jaot,toinen lähti koneen suuntaan johtonipun sisällä ja toinen putki lähti jonnekin lokarin etuosaan menemään.sielä varmaan se säiliöpallo jutska.joku putki imusarjan perällä oli pultilla tukittu..täytys saada auto ylös kun tuonne taakse ei millään nää.voisko alipaineen ottaa jostain muusta liitoksesta..?

Link to comment
Share on other sites

Lämmityslaitteen säädöt toimii nyt m/.imusarjan perällä ollut tulpattu liitin oli syypää.joskus letku katkennu ja pultti laitettu reikään.johtosarjasta nyhti letkun pätkän irti ja kumista letkua pintavedolla niin vot.alko katkasin suhahtelemaan ja roskaa lentämään rööreistä mitä ei ollu vähään aikaan käytetty.yksi johtokin oli viritelty kapiinista kontin luukkuun kumitulpan vierestä kätevästi.ei varmaan ole vuotanu vettä :W.pujottelin johdon kumihaitarin läpi ja nyt ei pitäs vuotaa.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...