tka Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2016 Moi! Kevään ensimmäinen käynnistys alkaa pian olla ajankohtainen! Nyt mietityttää, että mikä on helpoin tapa pyörittää konetta käynnistämättä sitä? Potilas on '95 LT1-patainen camaro. Bensa tai kipinä siis hetkeksi pois pelistä... Sulakerasiassa on PCM/IGN-sulake, olisko hyvä? Bensapumpulle ei ilmeisesti löydy omaa sulaketta ja relekin on hankalassa paikassa mattojen yms alla (miksi ihmeessä ne ei kaikki voi olla samassa paikassa?) Akku on ollut irti koko talven, joten PCM:kään ei siitä tyhmemmäksi muutu. Puolan matalajännitepiuha ois imuputkea lukuunottamatta melko helpossa paikassa, mutta sitten saattaa olla raakaa tavaraa pakoputken täydeltä... Tuomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 3. Toukokuuta, 2016 Sikäli kun 95 ei taida olla vielä kampakselin anturia niin helpoin ottaa jakajalta tulevan johdon jatkoliitin irti. Läppäkotelon kohdilla imusarjan ja venttiilikopan välissä vänkärin puolella. Toki kun nyppii kaikki ECM/PCM sulakkeet niin sama lopputulos ilman vikakoodeja. Älä kuitenkaan estä pelkkää kipinää esim. puolalta. Jos öljyn takia haluat konetta pyöritellä niin ite täräyttäisin vaan käyntiin. Huomattavasti tehokkaampi ja nopeampi konsti saada öljy liikkeelle kun startilla veivaamalla kun startilla ei välttämättä paine riitä joka paikkaan, esim. ei paljoa roisku männille. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sirkus Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2016 Se 96- > lt1 kampiakselin anturi ei edes estä koneen käynnistymistä vaikka irrottaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tka Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2016 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2016 ...se vaan tärähtää niin hätäseen tulille, että tuntuis paremmalta... Ehkei niinkään koneesta kuin kuskista:) Joo, taidan lopettaa jännittämisen. Tänks, Tuomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 4. Toukokuuta, 2016 Se 96- > lt1 kampiakselin anturi ei edes estä koneen käynnistymistä vaikka irrottaa Lähinnä tarkoitin et lähteekö silti sen varassa käyntiin vaikka optin piuha irti? Varatoiminto? Käkkylän norttikoneessa 3 anturia ja 2 saa olla pimeänä ja pitäis silti käydä... Toki Nortti muutenkin vähän omituisempi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 6. Toukokuuta, 2016 optin piuhan jos irrottaa ni ei lähe käyntiin kun ei anna kipinää ainakaan ajallaan eikä ruiskuta kun ei tiedä sihenkään ajotusta, opti kun pimenee ni pimenee kaikki. siks sitä optia on hankala korvata normijakajalla kone swappia tehdessä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Potakka Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2016 Miksi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2016 Miksi? niin mitä miksi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaroldHirmuinen Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 8. Toukokuuta, 2016 niin mitä miksi? Miksi se pitää keväällä käynnistää? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikke Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2016 Jaa Kirjoitettu 10. Toukokuuta, 2016 Miksi se pitää keväällä käynnistää? ei oo pakko, enkä oo viel käynnistäny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään