Jump to content

V8 Katukiihdytys päivä 4.6 vesivehmaalla


gmc63

Recommended Posts

Onko joku muu lähdössä?Itse ajattelin mennä kokeilemaan miten kulkee noil katuslickseillä :-\ Tais alkaa joskus klo 10 aikaan.Ajattelin lähteä joskus klo 8 maissa täält espoosta ajelee sinne :)

ehkä sinne, ehkä hyvinkäälle NCC streetille,

Link to comment
Share on other sites

Onx ne samana päivänä?Vesivehmaa vois olla parempi pidoltaan moni kehui viime vuonna on vissiin ahkerammassa käytössä kuin hyvinkää?

on samana pvänä, onko tonne vesivehmaalle millainen matka.

Link to comment
Share on other sites

en tiedä missä on, mutta Myyrmäen ABC n. klo 8.30 sopisi

Ok kehä kessa on nykyinen kehä neste kehä III varrella lähellä Tikkurilaa olis sopiva kun on sinne suuntaan.Mutta kyl  toi Aakkoshuoltamokin kelpaa.
Link to comment
Share on other sites

Ajattelin lähinmä sitä et on niin paljon ilmoittautuneitaetkäy niinkuin kiikalassa ei sovi enää mukaan :-\

niin noiden sivut ei kerro mitään, milloin katsastukset alkaa ja päättyy,

tuskin sinne niin paljon tulee autoja,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tuli viime vuonna tuolla käytyä ja pari lähtöä ajettua. Aamupäivästä pääsi melkein suoraan ajamaan ilman jonotuksia, mutta sitten iltapäivästä jonoa kertyi tosi runsaasti, ei tosin haitannu kun siinä höpötteli muitten kanssa. Ei viimevuonna ollut mitenkään tarkkaa milloin tulee, noitten katsastusten suhteen siis. Laittoi vaan jonossa kypärän katolle niin mies tuli kattoon että kaikki kunnossa.

Link to comment
Share on other sites

Tuli viime vuonna tuolla käytyä ja pari lähtöä ajettua. Aamupäivästä pääsi melkein suoraan ajamaan ilman jonotuksia, mutta sitten iltapäivästä jonoa kertyi tosi runsaasti, ei tosin haitannu kun siinä höpötteli muitten kanssa. Ei viimevuonna ollut mitenkään tarkkaa milloin tulee, noitten katsastusten suhteen siis. Laittoi vaan jonossa kypärän katolle niin mies tuli kattoon että kaikki kunnossa.

Ok no katotaan  :)
Link to comment
Share on other sites

Joo tuli nyt käytyä siel kiihdytyspäivillä tosin ihan katurenkailla ajat samoja kun viime vuonna kiikalassa paras oli jotain 13.99.xx ja huonoin 15.2.xx radalla jotain liukasta kun meinas lähteä lapasesta  :( Jos olis ollut oikea skaba niin olis hylätty kaistavirheestä  :-\ Kannattaa tulla vasta klo 14 jälkeen sai ajaa lähes sukkana :) Itse olin joskus puol yx ja silloin joutui jonottaa jonku 20min  ;D

Link to comment
Share on other sites

Joo tuli nyt käytyä siel kiihdytyspäivillä tosin ihan katurenkailla ajat samoja kun viime vuonna kiikalassa paras oli jotain 13.99.xx ja huonoin 15.2.xx radalla jotain liukasta kun meinas lähteä lapasesta  :( Jos olis ollut oikea skaba niin olis hylätty kaistavirheestä  :-\ Kannattaa tulla vasta klo 14 jälkeen sai ajaa lähes sukkana :) Itse olin joskus puol yx ja silloin joutui jonottaa jonku 20min  ;D

Niin loppunopeus oli nopeimmassa ajassa 165.14km ja toisex nopeimmassa 166.44km ja 14.013sek.60ft eka 2.260 ja toka 2.377. ::)
Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...