Jump to content

Mistä sisälokasuojat 3geniläiseen?


Kolmio

Recommended Posts

Kysäisin huvin ja urheilun kannalta Lokari Oy:stä, että löytyykö heiltä sisälokasuojia omaan Firebirdiini. Ei kuulemma löydy. Paitsi jos asiakkaalla on toimittaa heille erillinen malli vaikka paperista mömmöiltynä niin sen pohjalta pystyvät tekemään.

 

Tekeekö jokin toinen firma Suomessa sisälokasuojia kuin Lokari vai mistä olette näitä hankkineet omaan pirssiinne? Omassa Firebirdissä on jonkinlaista muovikaarta etupyörille, mutta takana ollaan ihan "paljaana" ja kärsisi sinnekin jotain suojaa laittaa peltejä vasten. Vaikka säntillisesti yritänkin kotelot pitää puhtaana.

Link to comment
Share on other sites

Jep, eikä 88-90 ja tuskin siis muissakaan takana.

Olen massaillut lokarin kaaria ettei renkailta tuleva hiekkapuhallus yllä peltiin saakka.

Sinne sisäpuolelle vaan tahtoo kertyä "likaa", mitä joutuu puhdistaa aika ajoin.

Link to comment
Share on other sites

Mun kulkupelissä on jo edessä olemassa jonkinlaiset, varmaankin tein itse ja säästin -tyyppiset jälkiasenteiset muovilevyt, jotka varmaan pahimman mätänemisuhan estävät. Ja edessä tilanne on luonnostaankin parempi, kun pyörät kääntyvät ja ilmavirrat kuivaavat mestoja eri tavalla kuin takana. Sinne taakse kernaasti jotkut "pahvit" laittaisi, vaikka mullakin on tapana pestä kotelot säännöllisesti ja etenkin kaaren koukerot sinne päälle kertyvästä hiekasta ja muusta höpöstä.

 

Tietty jos tähän malliin olisi ollut saatavissa ihan viralliset sisälokarit niin silloin olisi voinut veivata uusiksi sekä eteen että taakse. Varmaan se kuitenkin edellyttäisi itse veistelyä johonkin ihan muuhun autoon tarkoitetuista loksuista.

Link to comment
Share on other sites

Edessä näissä tosiaan on aika apaattiset rämpylät, taakse ei ole käsittääkseni saatavilla.

Noi 4gen etuset on aika isot, niistä voi 3geniin taakse saada leikeltyä (ja lämmöllä muokattua?) aika soppelit suojat - jos haluaa askarrella.  Kaupasta tuskin saa ostettua.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...