TransNAM Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2017 Tai shifterin/virtalukon vaijeri jumittaa eli ei palaudu vaikka keppi olis parkilla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selfie Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Heinäkuuta, 2017 On se aikaisemmin silti sammunut avaimesta vaikka pykälä olisi päällä. Virtalukko on nyt irti kokonaan ja ihmettelyn alla... Avain ei käänny vaan yksinkertaisesti semmoiseen asentoon, missä sen saisi irti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2017 On se aikaisemmin silti sammunut avaimesta vaikka pykälä olisi päällä. Virtalukko on nyt irti kokonaan ja ihmettelyn alla... Avain ei käänny vaan yksinkertaisesti semmoiseen asentoon, missä sen saisi irti. Olisko vaan mennyt niin kuivaksi, että haitat ottaa vastaan. Koeta ujuttaa jotain tunkeutuvaa öljyä, WD40 tai ketjusprayta jos auttais. Jos ei auta niin uutta tilalle. Samalla kannattaa vaihtaa se rattiputkessa alempana oleva varsinainen sähköinen "virtalukonpohja" Sen läpi menee sen verran virtaa, että hapettuu ja kuluu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selfie Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2017 Jep, olen sitä nyt lotrannu ja naputellu ja noitunu, mutta huonoin tuloksin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selfie Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2017 Jep, olen sitä nyt lotrannu ja naputellu ja noitunu, mutta huonoin tuloksin. Noniin, nyt tilasin rokkiautosta uuden virtalukon avaimineen, halvimman mahdollisen ja aion edetä siten, että jahka se tulee niin rälläköin jollain helvetin konstilla sen alkuperäisen avaimen sieltä vanhasta virtalukosta, että saan mitattua siitä ajoneston vastusarvon ja yritän sitten ohittaa ajoneston kuten tuossa aiemmin neuvottiin. Se liitin kyllä löytyi sieltä rattiputken alapäästä ja tässä minun autossa virtalukolle tulevat piuhat ovat itseasiassa keltaiset. Täytyypä napata kuva iltasella Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marko Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 13. Heinäkuuta, 2017 Noniin, nyt tilasin rokkiautosta uuden virtalukon avaimineen, halvimman mahdollisen ja aion edetä siten, että jahka se tulee niin rälläköin jollain helvetin konstilla sen alkuperäisen avaimen sieltä vanhasta virtalukosta, että saan mitattua siitä ajoneston vastusarvon ja yritän sitten ohittaa ajoneston kuten tuossa aiemmin neuvottiin. Se liitin kyllä löytyi sieltä rattiputken alapäästä ja tässä minun autossa virtalukolle tulevat piuhat ovat itseasiassa keltaiset. Täytyypä napata kuva iltasella Tarviiko rälläköidä kun katkaiset ne johdot nyt ja mittaat sen vastuksen kun vanha avain on paikoillaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selfie Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2017 Tarviiko rälläköidä kun katkaiset ne johdot nyt ja mittaat sen vastuksen kun vanha avain on paikoillaan. No mutta sehän on aivan totta! Ja itseasiassa siinähän olisi kyllä valmis vastus, jos kääräsen vaan vanhan virtalukon avaimineen päivineen sinne kojelaudan alle ja lyön liittimen kiinni!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2017 No mutta sehän on aivan totta! Ja itseasiassa siinähän olisi kyllä valmis vastus, jos kääräsen vaan vanhan virtalukon avaimineen päivineen sinne kojelaudan alle ja lyön liittimen kiinni!!! Mutta eikös se vanha avain juuri juonitellut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selfie Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 14. Heinäkuuta, 2017 Mutta eikös se vanha avain juuri juonitellut? Juu, sepä juuri. Veikkaisin, että kulunut avain ja kulunut virtalukko yhdessä. Tällä hetkellä se avain on niin hyvin jumissa siinä vanhassa virtalukossa, että ajonestoa ei herjaa. Käsittäisin asian niin, että kuluneen avaimen ja virtalukon kontakti oli vaihteleva kun se välillä juonitteli. Tällä hetkellä kontakti on tosi hyvä Mutta voihan sen patentin aina korvata pelkällä vastukselle, jos ei meinaa pelittää? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selfie Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2017 Noniin, nyt niitä kuviakin, eli vanha virtalukko köllöttää avaimineen kojelaudan uumenissa kytkettynä ajoneston liittimeen. Juu, sepä juuri. Veikkaisin, että kulunut avain ja kulunut virtalukko yhdessä. Tällä hetkellä se avain on niin hyvin jumissa siinä vanhassa virtalukossa, että ajonestoa ei herjaa. Käsittäisin asian niin, että kuluneen avaimen ja virtalukon kontakti oli vaihteleva kun se välillä juonitteli. Tällä hetkellä kontakti on tosi hyvä Mutta voihan sen patentin aina korvata pelkällä vastukselle, jos ei meinaa pelittää? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selfie Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2017 Tuon näköinen se oli irtaallaan, ajoneston piuhat oli siis tässä tapauksessa keltaiset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Selfie Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 13. Elokuuta, 2017 Uusi virtalukko paikallaan, jossa siis ei ole mitään ajonestohärpäkkeitä. Tuommosen työkalun väsäsin vanhan ratin keskiöhärpäkkeestä helpottamaan ohjausakselin sokan asennusta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään