Jump to content

Perävälitykse muutos 3.08->3.42 nopeusmittarin ohjelmointi


badassfbody

Recommended Posts

Ostin "uuden" peränvälityksen -96 3.8 camarooni. Milläs konstilla suomen maassa sai pcm ohjelmoitua

Uudelle välitykselle, niin että nopeusmittari näyttäisi lähelle oikeaa?

Onnistuuko se GM tech 2, minkä vois Kiinasta tilata, vai löytyykö pk-seudulla jotain firmaa joka vois

Tämän suorittaa?

Perää en ole vielä vaihtanut kun auto on vielä talviunilla 😀

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

No niin paketti avattu, eli ebaystä ostettu käytetty torsen lukko 3.42 välityksellä. Ja niin paljonkun mä niitä ostaessa ihmettelin ja katselin et kun autossa on ABS 3:lla anturilla niin tämä pitää sit kans olla, no eipä ollut ja vielä oma moka. Kysymys kuuluu, voiko ABS kehän siirtää lukottomasta perästä, torsenin lukkoon. Näyttäisi kuvassa olevan vai puristuskiinnityksellä, eli pitäis tuurnalla naputtelemalla irrota?? Voiko sen siirtää? Auto on ,-96 lukko/välitys on 2000 mallisesta SS:tä

Link to comment
Share on other sites

Juu eli ei sovi vanha ABS kehä, vanhan välitys on 3.08 ja serie 2 ja 3.42 on sit serie 3, ja ABS kehä on eripaksunen!!👍 Nyt tarvis sit metsästää sellainen. GM ei enään valmista.

3.23 ja siittä ylöspäin on sama kehä. Olisko jollain sellainen?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Noh ebaystä löytyi kehä abs:lle.

Onko hajuu -96 ja -00 perissä eroa?

Tarkoitan kun laakerisarjat on erinumeroilla

Ainakin rockautossa, eli onko pinion akselissa esim jotain

Eroa? Tai jossain?

Mun uusi perän välitys on -00 Ss 3.42 (serie 3)

Misösä on eroavaisuudet ? -96 ja -00 välillä

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...