TransNAM Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Tuon otsikon swapin kun tekee niin ilmeisesti joutuu nesteputkia vähän muokkailemaan. Onko kellään kokemusta onko tällä vaikutusta mihinkään? Ilmausongelmia tms.? Onko muuta huomioitavaa? Netti on kyllä täynnä ohjeita mutta käytännön kokemuksia haetaan. EGR on ollut jo pitemmän aikaa pois käytöstä joten se lähtee samalla. Ei tarvi tehdä reikää imariin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ratskin Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Tuon otsikon swapin kun tekee niin ilmeisesti joutuu nesteputkia vähän muokkailemaan. Onko kellään kokemusta onko tällä vaikutusta mihinkään? Ilmausongelmia tms.? Onko muuta huomioitavaa? Netti on kyllä täynnä ohjeita mutta käytännön kokemuksia haetaan. EGR on ollut jo pitemmän aikaa pois käytöstä joten se lähtee samalla. Ei tarvi tehdä reikää imariin. Nupa vois tietää, hän purki mun ls6:n t.r Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Tuon otsikon swapin kun tekee niin ilmeisesti joutuu nesteputkia vähän muokkailemaan. Onko kellään kokemusta onko tällä vaikutusta mihinkään? Ilmausongelmia tms.? Onko muuta huomioitavaa? Netti on kyllä täynnä ohjeita mutta käytännön kokemuksia haetaan. EGR on ollut jo pitemmän aikaa pois käytöstä joten se lähtee samalla. Ei tarvi tehdä reikää imariin. Ei mun mielestä nupa vaihtoi mulle ls6 imusarjan ls1 tilalle viime vuonna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Eikös LS-koneen imusarjan tiivisteet ole muuten kumiset o-rengastyyppiset? Kestääkö kasata samoilla vai kannattaako suosiolla vaihtaa? Ainakaan Norttimoottori ei alkanut vuotamaan kun käytin imarin irti. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gmc63 Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Jaa Kirjoitettu 5. Elokuuta, 2017 Eikös LS-koneen imusarjan tiivisteet ole muuten kumiset o-rengastyyppiset? Kestääkö kasata samoilla vai kannattaako suosiolla vaihtaa? Ainakaan Norttimoottori ei alkanut vuotamaan kun käytin imarin irti. on samat mutta mulla vaihdettiin varmuuden vuoksi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään