Jump to content

Camaro -80


Recommended Posts

  • Replies 406
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aric-z

    232

  • Markus

    29

  • jpe

    23

  • camaro305

    17

Top Posters In This Topic

Popular Posts

uudet vesiletkut laitettu paikoilleen ja kaadettu vettä koneeseen. lämppärin letkut katkotaan oikeaan mittaan, kun saa lokarit paikoilleen. käynnistyksen jälkeen vasta, niin ei ole paljon puretta

pannu saatu paikalleen ja pakosarjoja soviteltu, apparin puoli ottaa laipan kohdalta pohjaan kiinni. laipan hiomista ja lekaa pohjaan.😡 kartaani ja laatikon uusi pohja kiinni.

pakosarjat ruuvattu kiinni, ei ota enää apparin puolelta kiinni. laatikossa vaijerit ja putket kiinni, paitsi alipaineletku. pitää käydä ostoksilla. kaasariin virittelin kiinni vaijerit ja p

Posted Images

pakoputkihommaa saatu eteenpäin. edellisen sivun kuvassa näkyy taka-akselien ylitys putket, jotka ovat lattiaa vasten, niin olisivat ottaneet ristikkoon kiinni yläasennossa.

kyselin asiaa marteliukselta ja he totesivat vaimentimen oleva väärä eli liian kapea.

muutaman päivän päästä tuli uusi ja siinäkin hieman sovittamista, akselin ylitysputki meni akselille tulevan jarruletkun kohdalta, vieläkin menee läheltä. 

tein kannattimiin välikappaleen sivusiirtoa varten ja laskin vaimenninta hieman alemmaksi, niin saa väistettyä samalla kallistuksenvakaajan tangon. kuskin puolen takaputkesta piti ottaa pala pois, kun vaimennin siirtyi vasemmalle.

apparin puoli valmis ja toinen sovitettu paikalleen, laitoin sarjojen jälkeen joustopalat.

putkez3.jpg

putkez1.jpg

putkez2.jpg

putkez4.jpg

putkez5.jpg

  • Camaro 1
Link to post
Share on other sites
camaro305
31.1.2021 klo 19.16, aric-z kirjoitti:

pakoputkihommaa saatu eteenpäin. edellisen sivun kuvassa näkyy taka-akselien ylitys putket, jotka ovat lattiaa vasten, niin olisivat ottaneet ristikkoon kiinni yläasennossa.

kyselin asiaa marteliukselta ja he totesivat vaimentimen oleva väärä eli liian kapea.

muutaman päivän päästä tuli uusi ja siinäkin hieman sovittamista, akselin ylitysputki meni akselille tulevan jarruletkun kohdalta, vieläkin menee läheltä. 

tein kannattimiin välikappaleen sivusiirtoa varten ja laskin vaimenninta hieman alemmaksi, niin saa väistettyä samalla kallistuksenvakaajan tangon. kuskin puolen takaputkesta piti ottaa pala pois, kun vaimennin siirtyi vasemmalle.

apparin puoli valmis ja toinen sovitettu paikalleen, laitoin sarjojen jälkeen joustopalat.

putkez3.jpg

putkez1.jpg

putkez2.jpg

putkez4.jpg

putkez5.jpg

meinaatko vetäistä tohon jarruletkun kohdalle pakoputkeen suoja"käärettä" ettei sula toi letku ja jarrut häviä...

Link to post
Share on other sites
2.2.2021 klo 17.21, camaro305 kirjoitti:

meinaatko vetäistä tohon jarruletkun kohdalle pakoputkeen suoja"käärettä" ettei sula toi letku ja jarrut häviä...

tänään vielä sovittelin ja kyllä täytyy tuo putki vaihtaa, ei sitä saa kunnolla sopimaan. jää vain millejä väliä jarruputkeen, kun on kiinni vakaajan tangossa.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

marteliukseen oltu yhteydessä ja he vääntävät uuden akselinylityksen.

paloittelen tuon nykyisen ja heppailen siitä mallin ja lähetän heille.

samalla siirrän tuon pöntön keskelle, niin putket käy sitten muihin vastaaviin 2-koppaisiin.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

nyt on siirretty pönttö keskelle ja muokattu ylitystä.

letkuun väliä vajaa 50mm joka suunnasta, kuva hämää. huomenna lähetän "mallin" marteliukselle.

putkix 41.jpg

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...