Jump to content

Camaro -80


aric-z

Recommended Posts

Posted (edited)
7 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Tai siellä ei oo oikeet aineet sisässä, silloin ääntää kans. 

 

comma psf on tehostimessa ja rattia on käännelty.

nyt on vähän hankala enempää käännellä sillä kuskin ovi on jumissa, piti tänään pikkupojat päästää ohjaamoon, niin ilmeni tämä mukava juttu.🥵

vinkkejä otetaan vastaan miten aukeaa, ennen kuin otan rälläkän ja paloittelen koko paskan.🤣

avaimesta kun vääntää, niin nappi nousee ja laskee. kahvaa nostaessa ei ovi liiku mihinkään.

Edited by aric-z
Link to comment
Share on other sites

ei aivan pitänyt ohje paikkaansa, sillä aukesi jo ensimmäisellä kevyellä kengänpohjan täräyksellä. verhoilu oli paikoillaan toimenpiteen aikana, superloonia pehmikkeenä kengän kohdalla

jätin oven raolleen.😬

auki onz.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ootko säätäny nuot korin puolen vastakappaleet nyt kun on tassut maassa? 

 

Näkyykö lukon kielekkeen jäljet vastakappaleessa, jotta ei ota kiinni "pultinkantaan" 

Link to comment
Share on other sites

11 tuntia sitten, vwg4 kirjoitti:

Ootko säätäny nuot korin puolen vastakappaleet nyt kun on tassut maassa? 

 

Näkyykö lukon kielekkeen jäljet vastakappaleessa, jotta ei ota kiinni "pultinkantaan" 

tassut maassa on ovet laitettu paikoilleen ja säädetty. tuon toisen asian katson, kun menen verstaalle. 

tassut maassa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Mulla oli tuossa caminon ovessa sama juttu, avaimesta nappi toimii ja sisäkahvasta sai oven auki, mut ulkopuolelta ei.

Siellä on kahvan puolella se rauta mikä vääntää vipuja kun kahvaa nostaa, omassa se oli jotenkin viallinen, vääntyny tm. vanha kulunut paska eli ei vääntäny lukkoa auki.

Korjasin homman niin, että laitoin siihen mutkaan päälle sopivaa alipaineletkua millä sen sai paksummaksi ja täten lisää vipuvartta. Nyt aukeaa.

Olisko joku tollanen pikkujuttu?

Link to comment
Share on other sites

4 tuntia sitten, Nupa kirjoitti:

Mulla oli tuossa caminon ovessa sama juttu, avaimesta nappi toimii ja sisäkahvasta sai oven auki, mut ulkopuolelta ei.

Siellä on kahvan puolella se rauta mikä vääntää vipuja kun kahvaa nostaa, omassa se oli jotenkin viallinen, vääntyny tm. vanha kulunut paska eli ei vääntäny lukkoa auki.

Korjasin homman niin, että laitoin siihen mutkaan päälle sopivaa alipaineletkua millä sen sai paksummaksi ja täten lisää vipuvartta. Nyt aukeaa.

Olisko joku tollanen pikkujuttu?

tänään paiskoin ovea kiinni muutaman kerran, ikkuna oli auki ja hyvin tuo pelasi.

kun tuo oli jumissa, niin ovi oli mennyt takaa liikaa sisälle, syvemmälle kuin missä takakylki on.

tutkitaan kun otan verhoilun auki.

Link to comment
Share on other sites

1 tunti sitten, aric-z kirjoitti:

niin ovi oli mennyt takaa liikaa sisälle, syvemmälle kuin missä takakylki on.

tutkitaan kun otan verhoilun auki.

Onko sulla ne pikku kumi topparit korin puolella mihin ovi vastaa? 

 

Tartteeko tuon takia verhoilua purkaa, kun eikös tuo syvyys säädetä sillä vastatapilla korin puolella. 

 

Mul oli/on sama ku Nupa:lla tuos omas härveli. Vielä pitäs jotain lisää väliin laittaa kun kahva ääriasennos vasta aukeaa

Link to comment
Share on other sites

2 tuntia sitten, vwg4 kirjoitti:

Onko sulla ne pikku kumi topparit korin puolella mihin ovi vastaa? 

 

Tartteeko tuon takia verhoilua purkaa, kun eikös tuo syvyys säädetä sillä vastatapilla korin puolella. 

 

Mul oli/on sama ku Nupa:lla tuos omas härveli. Vielä pitäs jotain lisää väliin laittaa kun kahva ääriasennos vasta aukeaa

tässä on kumit ovessa.

syvyys on nyt hyvä, mutta pitää vielä katsoa. muistaakseni ei ole varaa säätää ulommaksi, kun ovi jää sitten liian ulos. uudet tiivisteet voi myös vaikuttaa.

jos noita tankoja katsoo, niin verhoilu otettava pois.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Yksi mikä jumittelee noita ovia, on kuinka syvällä se tappi on siis auton pituussuunnassa. Eli prikkaa väliin tai pois riippuen vähän siitä paljonko oven rakoa olet säätänyt suuntaan tai toiseen. 

Link to comment
Share on other sites

lokasuojat saatu paikalleen,

piti pieni testilenkki heittää, kun tehostaja lakkasi huutamasta, pyörittelin rattia lisää. renkaat ilmassa toimi hienosti, mutta kun ajoin tallista ulos, niin ei tehostanut yhtään.

ajelut jäi sikseen ja suoritin pölyn poiston ulkopinnasta.

keula näyttää kamalan korkealta.

ääninäyte tyhjäkäynnillä, sopiva murina mielestäni.

vaahtox1.jpg

vaahtox2.jpg

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

onko tuohon tehostaja probleemaan ehdotuksia, vai onko pumpun vaihto edessä?

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)
9.4.2021 klo 07.41, aric-z kirjoitti:

onko tuohon tehostaja probleemaan ehdotuksia, vai onko pumpun vaihto edessä?

pumppu vaihdettu, tilasin partsista työkalun, jolla saa siivapyörän vaihdettua.

Performance Tool W89708 Ulosvedin | US-Parts (uspartsperformance.fi)

 

aurinkolippoja kiristelty, piti laittaa vanhat, kun kaksi kertaa tuli rokkiautosta väärät ja kolmatta kertaa eivät luvanneet lähettää, tilasin sileän vinyylin ja molemmilla kerroilla tuli reijitetty.

camux36.jpg

Edited by aric-z
p
Link to comment
Share on other sites

On kyllä jotenki vähä räpellyksen näkönen Camaro kaikinpuolin...... 😅

 

 

 

PS. 😎😎😎😎😎😎💪👍

Link to comment
Share on other sites

28 minuuttia sitten, BlackZ kirjoitti:

On kyllä jotenki vähä räpellyksen näkönen Camaro kaikinpuolin. 

 

 

 

 

Joo, täytyy pitää tallin ovet visusti kiinni.

Öisin voi hiukan kurvailla sivuteillä.😇

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

1 minuutti sitten, aric-z kirjoitti:

Joo, täytyy pitää tallin ovet visusti kiinni.

Öisin voi hiukan kurvailla sivuteillä.😇

 

Millon on tavoite saada ajoon, vai raaskiiko tuolla ees ajaa tuommosen homman jälkeen? 😎

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

19 minuuttia sitten, BlackZ kirjoitti:

 

Millon on tavoite saada ajoon, vai raaskiiko tuolla ees ajaa tuommosen homman jälkeen? 😎

Tavoite on jo mennyt, kyllä tää piakkoin liikkuu, toivottavasti.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

keulan korkeus saatu kohdalleen, laitoin 30mm laskevat "madallusjouset".🙂

puolitoista kierrosta lyhyemmät, kuin alkuperäiset.

ovet ja lokasuojat säädetty lopullisille paikoille.

hotshit.jpg

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

konepeltiä koitettu säätää kohdalle, ainakin mahtui lokasuojien väliin.🙂

peltiä pitää vielä hioa ja hieroa kiiltävämmäksi.

saumaz1.jpg

saumaz2.jpg

Edited by aric-z
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

38 minuuttia sitten, Laszlo kirjoitti:

Onko muuten raidat teipattu vai maalattu?

Maalattu, pitää vielä jatkaa niitä keulapalaan.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Uudet verhoilut etupenkkeihin sain tänään, väri näyttää olevan sopiva. Kätevää kun voi tilailla paketteja työpaikalle, niin ei tarvi miettiä milloin kuriirit liikkuvat. 4kk kesti konttipakettina.

20210428_075755.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...