Jump to content

keskuslukitus


maka

Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Kuuluu. Amerikkalainen keskuslukko toimii siten että avaimella saat auki vain sen oven minkä avaimella avaat,keskuslukon saat sitten auki kun olet avannut oven ja painat napista muut ovet auki.

 

Tehty kai aikoinaan siksi että esim.kaupan parkkipaikalla avaat vain yhden oven ettei vieressä hengaileva epämääräinen aines pääse pujahtamaan vastakkaisen puolen ovesta sisään...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mä aina teen niin että autosta poistuessani painan keskuslukituksen nappia (ovet lukkoon) ja sitten laitan ovet kiinni - molemmat ovet menee silleen samalla lukkoon eikä avaimen kanssa tarvii enää säätää.

Link to comment
Share on other sites

Mä aina teen niin että autosta poistuessani painan keskuslukituksen nappia (ovet lukkoon) ja sitten laitan ovet kiinni - molemmat ovet menee silleen samalla lukkoon eikä avaimen kanssa tarvii enää säätää.

niin määki teen ;D ;D ;D ;Dja avaimet sisälle ;)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

niin määki teen ;D ;D ;D ;Dja avaimet sisälle ;)

 

Tossa tavassa on joo korkeaa riski unohtaa avaimet sisälle mutta toisaalta mä en koskaan nouse autosta pois ja jätä avaimia virtalukkoon (poikkeuksena kylmät aamut, jolloin lasit täytyy pyyhkiä ja auto lämmittää).

Link to comment
Share on other sites

  • 7 years later...

Saaakohn mistään uutta kaukosäädintä keskuslukkoon,alkuperänen ja ainut josta kuoret män särki  :-\

joltainhan vois löytyy kuoret,jos muuten jäi ehjäksi. kun olis merkki ja malli.

mullakin ponun jäämistössä 2 starline säädintä.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...