Jump to content

Kevään teho tavoitteet?


Nova

Recommended Posts

Tehoa on kait nyt riittävästi .

33 lb suihkut loppui kesken yli 0,5 ahdoilla :o .

 

Ja noilla pitäis irrota 85 % käyttösuhteella 410 hp :o .

 

 

ps. Nämä siis kisasäädöillä , ettei kukaan erehdy luulemaan Minun ajavan laittomalla autolla tieliikenteessä ;) .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Senior

    7

  • Nupa

    6

  • Nova

    5

  • balez

    3

  • 2 weeks later...
Guest DARK FIREBIRD

Tavoitteet on hyvä olla ,vaikkei niitä saavutakkaan :D.Eihän tästä muuten mitään tulis.Ja tännehän voi kirjoittaa vaikka 420hv ja ilman ahdinta tai vaikka vääntöinä 600nm.Saahan tavoitteita olla.

Pitää vielä lisätä,että tyhjäkäynnin tulis olla jossain 650kierr/min paikkeilla ;DVähäpäästöinen tietenkin.

 

 

.............. :-[

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mitäs porukalle on virityksiä tulossa kevääksi tai heittäkää edes teho tavoitteita?

 

Itse haen 300 heppaa pyörille tohon TA:han.

 

Novaan pitäsi kanssa tehdä kone uusiksi kun ei ole ruttua riittävästi. Siitä mitattiin viime keväänä 220 hp pyöriltä, mutta sehän ei riitä.

 

Ja eikun dynopäiviä odottelemaan. ;)

 

Ensimmäinen etappi saavutettu. Ei kyllä ihan tavoitteisiin, mutta melkein. tuloksena oli 290 hv pyöristä ja 340 koneessa eli aika hyvin iski kohalleen tavoittteet ja arvelut. ;D

Link to comment
Share on other sites

tuun pöllyttää teitä mun 3 genillä ;D miettikääpä sitä :P kukaa ei tiedä kuinka hidas se on...tai mitä sieltä irtoaa...en edes minä ??? toivottavasti koneest nyt se 250 hp :)tarkotus olis nyt kesän aikana saada pienil muutoksil jotain lisää sieltä...tiedä sit..

Link to comment
Share on other sites

Guest DARK FIREBIRD

Pitäiskös yrittää Dynopäivä siirtää?

 

Olis kiva päästä radalle jos tuon koslan saa vaan kasaan.Eli pitäis olla kasaamassa niin minä vaan puran.Ei taida tulla valmista.

 

 

Link to comment
Share on other sites

haluun ajaa sit jotain tbi koneista autoa vastaan ettei näytä hölmöltä ku jään 200 metriä toiselle... esim. seniorille ??? :D

Onko tuo otettava haasteena? Tosin sääntöihin on tehtävä sellainen muutos että matka on reilusti yli 400m eikä reitti ole suora

Link to comment
Share on other sites

Kiikala on vaan pirun liukas rata :'(mut ehkä laitteet kestää paremmin ku ei oo niin hyvä pito ;)Kyllä sinne siis kiikalaan pitää mennä kokeilee jos vaan duunissa vuorot stemmaa ::)jos sais vähän parannettua sitä 2 vuotta sit kiikalassa ajettua aikaa 14,812 ::)Silloin ei ollu mitään tehty ei edes cai:ta ;)

Link to comment
Share on other sites

Onko tuo otettava haasteena? Tosin sääntöihin on tehtävä sellainen muutos että matka on reilusti yli 400m eikä reitti ole suora

 

eikun suoraa mennää... ja mielellää pitää olla jarrutus matkaa ;) :D

Link to comment
Share on other sites

haluun ajaa sit jotain tbi koneista autoa vastaan ettei näytä hölmöltä ku jään 200 metriä toiselle... esim. seniorille ??? :D

Kelpaisko mun TBI LT1:kannet, nokka,edelin Tessit 3" putki ja imari edelin,ruttu n.10.+++paljon muuta.
Link to comment
Share on other sites

Ensimmäinen etappi saavutettu. Ei kyllä ihan tavoitteisiin, mutta melkein. tuloksena oli 290 hv pyöristä ja 340 koneessa eli aika hyvin iski kohalleen tavoittteet ja arvelut. ;D

Tosi kivasti,ja kyseessä vapari LT1?No ne tekee jotka osaa ;).

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...