Jump to content

1977 Trans am


Puman

Recommended Posts

1 minuutti sitten, BlackZ kirjoitti:

Kyllä, makia projekti ja pidä kuvat virtaamassa nyt forumille kun homma luonnistuu ton osaltakin nyt 😎👍

Jep. Iphonen kännykuvat kelpaa nyt. 

Link to comment
Share on other sites

Mutta ihan eka projekti oli skuupin tekeminen toimivaksi ja mittaristopanelin fixaus. Siis sillä tarralla. Ihan ok, mutta...,

..jotenkin feikki. Sittemmin sain hankituksi sen oikean Special Editionin mitaripaneelin. Siitä sai kyllä maksaa, mutta on hieno. 

trans am skuuppi.JPG

trans am kojelauta.JPG

trans am kojelauta 2.JPG

Link to comment
Share on other sites

1 minuutti sitten, Puman kirjoitti:

Toi on siis se tarrapaneeli

 

Tuliko se oikea paneeli sulleki Randy Combsilta mistä kerroin silloin? Joo ei tarralla ihan saa semmosta minkä kanssa ite osais elää jos oikein tarkka on, muihin se menee täydestä ja minunki tarralla tehtyä paneelia monet kuolas paikanpäällä nähtyäänkin, vaan itse kun tiesi mistä ne pienet virheet löytyy niin pakko oli tilata ihan aito entisöity paneeli 😁

 

Miten ratin kanssa? Onko tuo jälkituotanto vai maalasitko vaan puolat entisestä?

Link to comment
Share on other sites

Juuri nyt, BlackZ kirjoitti:

 

Tuliko se oikea paneeli sulleki Randy Combsilta mistä kerroin silloin? Joo ei tarralla ihan saa semmosta minkä kanssa ite osais elää jos oikein tarkka on, muihin se menee täydestä ja minunki tarralla tehtyä paneelia monet kuolas paikanpäällä nähtyäänkin, vaan itse kun tiesi mistä ne pienet virheet löytyy niin pakko oli tilata ihan aito entisöity paneeli 😁

 

Miten ratin kanssa? Onko tuo jälkituotanto vai maalasitko vaan puolat entisestä?

Randy Combsilta joo. Kiitos siitä tiedosta.  Mutta se minkä tilasin ja sain on ilmastointimallin paneeli. Mietin silloin, että istutan niihin ylimääräisiin ilmastointireikiin pari lisämittaria. Samaa näköä tietty orkkismittarien kanssa. Olen nähnyt sellaisia ja näyttää hienolta.  Mutta niin se  mieli taas muuttuu . Taidan sittenkin joutua ostamaan vielä uuden kultapaneelin Randyltä. Siis juuri tuon ei ilmastointimallin. Ihan vain kaiken varalle hyllyyn.

 

Ratti on jälkituotantoa. Muistaakseni firebirdcentralissa pitkäkti yli  200 taalaa.  Siihen lähetyskulut, alvit, tullit ja ties mitkä. Tuo maalamokuvissa oleva ratti on orkkis. 

Link to comment
Share on other sites

2 minuuttia sitten, Puman kirjoitti:

Randy Combsilta joo. Kiitos siitä tiedosta.  Mutta se minkä tilasin ja sain on ilmastointimallin paneeli. Mietin silloin, että istutan niihin ylimääräisiin ilmastointireikiin pari lisämittaria. Samaa näköä tietty orkkismittarien kanssa. Olen nähnyt sellaisia ja näyttää hienolta.  Mutta niin se  mieli taas muuttuu . Taidan sittenkin joutua ostamaan vielä uuden kultapaneelin Randyltä. Siis juuri tuon ei ilmastointimallin. Ihan vain kaiken varalle hyllyyn.

 

Ratti on jälkituotantoa. Muistaakseni firebirdcentralissa pitkäkti yli  200 taalaa.  Siihen lähetyskulut, alvit, tullit ja ties mitkä. Tuo maalamokuvissa oleva ratti on orkkis. 

 

No mulla tuli taas tarve tuossa syksyllä siihen ilmastointimallin paneeliin kun olisin ehkä siihen vetäny nuo Autometerit jos minulla sellainen olisi ollut. Eli meillähän on molemmilla uudet Randyn paneelit, jos et oo omaas sössiny naarmuseksi niin voisin harkita jopa päikseenvaihtoa jos sinä haluat reiättömän ja minä reiällisen 😁 Pittää ensin vähä ajatusleikkiä leikkiä passaisko nuo mun nyky Autometer mittarit siihen pääpaneeliin vai ei.

 

Ja tuosta Firebirdcentralin ja yleensäkin jälkituotanto kultapuola ratista koitin varoitella tuolla mun omassa topikissa. Sillähän voit nakata vesilintua, ne puolat on ihan spagettia siinä. Paikallaan ollessa kerran vähä reilummin otat ratista tukea niin puolat on solmussa ku ku helevetti, se on ihan luokaton se jälkituotanto ratti. Ainakaan puoli vuotta sittenkään eivät olleet noita laatuongelmia saaneet siitä kuntoon, sanovat että paska on mutta parempaakaan ei ole tarjota ja että ovat lopettamassa sen ratin myynnin. Se kullan värikin on ihan väärä siinä ja puolien tuntuma semmonen halpiskoppura. Oli ihan järkyttävä pettymys, sen reilu 300 euroahan se makso tosiaan kaikkine kuluneen.

Link to comment
Share on other sites

Tuliterä tämä on. Siis Randyn entisöimä ja aivan kuin uusi. Jos sinun on samaa tasoa, eli huippu ja erityisesti nuo lasinpyyhkijöiden tekstiosat , niin vaihto sopii. Pienintäkään naarmuja, skraapua ja painaumaa en salli. Tosin nuo kromirinkulat mittareihin haluaisin pitää.

 

Mitä lisämittareihin tulee, niin tarvitset tuon kojelaudan  ilmastointiritilän osan, jonka ostin ihan tarkoitusta varten. Siihen on helppo mittarit kiinnittää ja osuvat varmasti kohdalleen. Saat tuon mukaan, niitä on minulla kaksi, mutta et ihan ilmaiseksi. 50 taalan osa firebirdcentralissa.

 

auto on pölyssä kuin mikä joten pitää ottaa kuvia kun saan auton ulos tallista.

ADCF2C5D-C82D-45B7-A1D7-A357DD89F013.jpeg

2988DC91-C286-4AF9-AD63-372F1B70E087.jpeg

78E93C08-5D4C-4CF9-A11B-D4AA0830E7EB.jpeg

2BE19C2E-B971-4288-9888-7F23272C9C9F.jpeg

A1E2622C-2740-4E44-9AFA-D544023C7D33.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Voitko laittaa kuvan omasta mittaripaneelista ?
 

kyllä vaan tämän saitin käytettävyys muuttui paremmaksi uudistusten myötä. Voittaa finnshark corvettefoorumin 100-0. Siellä kuvien laitto on monimutkainen prosessi.

Link to comment
Share on other sites

1 tunti sitten, Puman kirjoitti:

Tuliterä tämä on. Siis Randyn entisöimä ja aivan kuin uusi. Jos sinun on samaa tasoa, eli huippu ja erityisesti nuo lasinpyyhkijöiden tekstiosat , niin vaihto sopii. Pienintäkään naarmuja, skraapua ja painaumaa en salli. Tosin nuo kromirinkulat mittareihin haluaisin pitää.

 

Mitä lisämittareihin tulee, niin tarvitset tuon kojelaudan  ilmastointiritilän osan, jonka ostin ihan tarkoitusta varten. Siihen on helppo mittarit kiinnittää ja osuvat varmasti kohdalleen. Saat tuon mukaan, niitä on minulla kaksi, mutta et ihan ilmaiseksi. 50 taalan osa firebirdcentralissa.

 

auto on pölyssä kuin mikä joten pitää ottaa kuvia kun saan auton ulos tallista.

ADCF2C5D-C82D-45B7-A1D7-A357DD89F013.jpeg

2988DC91-C286-4AF9-AD63-372F1B70E087.jpeg

78E93C08-5D4C-4CF9-A11B-D4AA0830E7EB.jpeg

2BE19C2E-B971-4288-9888-7F23272C9C9F.jpeg

A1E2622C-2740-4E44-9AFA-D544023C7D33.jpeg

 

Se munhan on tuliterä kuten sinunkin, Randyn jäliltä täys kymppi. Ja mullaki on nuo kromirinkulat siinä, nekin uudet firebirdcentralista 😎 Käy kattoo jäsenosiolta mun projektista 👍

Link to comment
Share on other sites

31 minuuttia sitten, BlackZ kirjoitti:

 

Se munhan on tuliterä kuten sinunkin, Randyn jäliltä täys kymppi. Ja mullaki on nuo kromirinkulat siinä, nekin uudet firebirdcentralista 😎 Käy kattoo jäsenosiolta mun projektista 👍

No sitten. Vaihdetaan päikseen.

Link to comment
Share on other sites

43 minuuttia sitten, Puman kirjoitti:

No sitten. Vaihdetaan päikseen.

 

Määpä eka vähä mielikuva harjottelen että passaako ne mun ostamat Autometerit niiden vakiomittareiden kans, ne on nyt asennettu keskikonsoliin. Mutta jos alkaa tuntuu että ne passais niin mikä jottei, samanlaatuset kromirinkula paneelithan ne on Randyn jäliltä joten tuskinpa tarvis kummankaa pettyä 😎👍

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...
15 tuntia sitten, Puman kirjoitti:

Valmis. Ihan siisti tuli. Päällä on keraaminen pinnoite ja tarrat jäi sen alle. Vain hunajakennovanteet enää puuttuvat. 17 vai 15 tuumaiset?

 

 

39EBDE8C-BB4B-440C-9120-6D06EBA5134F.jpeg

6C5311E0-B8C4-4BE6-9B3F-D7EA3DA7A715.jpeg

CE348499-85A0-48B7-91AC-FE77216D5053.jpeg

2536A7FB-ECA4-49F1-8A2E-186661A93703.jpeg

0CBEEC14-153E-40C5-A3A6-BF821CAB4BFE.jpeg

3C9432CE-EA6A-46DE-813C-D99EE0D7B7E7.jpeg

14290127-86E8-464A-863F-BB5A59E6616A.jpeg

3841BF05-2E97-4FB7-84DB-C4C4730F8F62.jpeg

6425F30A-7D9C-4379-9261-CB03158DD575.jpeg

BAA16AC0-A1BB-4D99-8624-6D761830ABF8.jpeg

 

Jo vain on hieno Banditti, onnittelut valmiiksi saattamisen johdosta!! 😎 Iso työ takana 👍 Minä oon 15" kannalla kun muutenkin olet alkuperäisen mukaisesti rakentanut, ja paksut renkaat valkosilla kirjaimilla vain sopii näihin mahtavasti.

 

 

Saisiko sisusta ja konehuonekuviakin? 😎

 

Muokattu: , käyttäjä: BlackZ
Link to comment
Share on other sites

Suomen erikoisteippi Somerolla laittoi tarrat. Ammattityötä. Kehuivat tarrojen laatua huipuksi, mikä yllätti. Odotin, että nämäkin tarrat tehdään Kiinassa kiinalaadulla kuten kaikki nykyään.

Link to comment
Share on other sites

6 tuntia sitten, Puman kirjoitti:

Suomen erikoisteippi Somerolla laittoi tarrat. Ammattityötä. Kehuivat tarrojen laatua huipuksi, mikä yllätti. Odotin, että nämäkin tarrat tehdään Kiinassa kiinalaadulla kuten kaikki nykyään.

 

Paljonko oli työn hinta?

Link to comment
Share on other sites

3 tuntia sitten, BlackZ kirjoitti:

 

Paljonko oli työn hinta?

Hieman reilu 900 e.

 

Sanoin ohjeeksi, että saavat tehdä työn rauhassa ajan kanssa ja käyttää niin monta tuntia / työpäivää kuin vain tarvitsee.  Hinnalla ei niin väliä vaan ainoastaan lopputuloksella. 
 

Olen erittäin tyytyväinen. Kun eka kertaa näin tuon livenä tarrat päällä tuli sellainen suuri jes fiilis. Edellisen kerran tuli vastaava olo kun voitin vuosia sitten kenossa reilut 4000 euroa. Edelleen saatan mennä talliin vain ainoastaan katselemaan autoa. Ajaessa ei näe autoa ulkoapäin, mikä on harmi.

  • Tykkää 4
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
11 tuntia sitten, Puman kirjoitti:

Mikä laatikko näissä automaattimalleissa olikaan vakiona? Th350 vai th400 ?

 

TH350. Ja helppo kattoa kumpi sulla on, jos sähkönen kick down ohjaus niin TH400 ja jos vaijerilla niin TH350. 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...