Chonder Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Kaverin uutta hankintaa hämmästeltiin, -89 Camaro vakiolla 305 tbi koneella. Säädettiin TV vaijeri, niin löytyi kickdown, sitten ilmeni toinen vika: Eli yli 3k mennessä alkaa täristää reilusti ja kierroslukumittari nousee heti tappiin. Sama ajossa ja vapaalla kaasutellessa. Voisiko rajoitin tehdä tällaista? Kuulostaa siltä, kun rajotinta vasten polkee... (Mikä palikka rajoitinta ohjaa, pick-up coil?) Jollain oli vastaava ongelma Facen puolella, mutta en enää löytänyt mistään. Vikakoodeja ei nyt nopealla vierailulla luettu, kun entinen omistaja ilmeisesti poistanut ses valon polttimon kun on varmaan häikäissyt liikaa... Piristävä keli yllätti kesäautoilijat... Link to comment Share on other sites More sharing options...
avogta-89 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 pitikin kysyy sulta joko sataa....kun kustavissa jo ollu jonkuaikaa lunta kuulemma Link to comment Share on other sites More sharing options...
F350 Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 ECM toimii rajoittimena ja saa pulssinsa sytkämodulilta, joka saa pulssin pick up coililta. Olisko moduli hajonnut, kun se antaa kerta puolalle ylimääräisiä pulsseja, kun kerta kiekkamittari hyppää pohjaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chonder Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 ECM toimii rajoittimena ja saa pulssinsa sytkämodulilta, joka saa pulssin pick up coililta. Olisko moduli hajonnut, kun se antaa kerta puolalle ylimääräisiä pulsseja, kun kerta kiekkamittari hyppää pohjaan. Camaro kuulemma seissyt kauan, joten varmaan jakajan puolella ruostetta/hapettumaa on. Nuo perus osat varmasti kannattaisi vaihtaa ekana, tai kokonaan uus jakaja. Muuten käy kyllä nätisti, kaveri pelkäs et on laakeri koneesta mennyt, mun mielestä oli selvästi vuotava pakosarja. Varsinkin kun kylmänä kuuluu mut lämpimänä ei. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TransNAM Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Jaa Kirjoitettu 7. Huhtikuuta, 2019 Näissä ei yleensä edes ole kierrosrajoitinta. Tai on mutta on vakiona 10k rpm... Sikäli kun jenkamittari tulee suoraan puolalta ja jos kerran sekoaa niin sekoaa myös sytkä. Sytkä on täysin itsenäinen (pickup, moduuli, puola), ECM säätää vain ennakon. Jakajan sisälle kun vaihtaa suosiolla kaikki niin eiköhän toimi. Tuossa kohtaa vois harkita jo koko jakajan vaihtamistakin ainakin jos on kulumaa, hapettumaa jne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chonder Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2019 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 5. Toukokuuta, 2019 Vika oli sytkämodulissa. Samalla uusi kansi/pyörijä ja nyt toimii hienosti Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään