Jump to content

Katalysaattori pois?

Recommended Posts

Oho, olikin yhtäkkiä muuttunut vähäpäästöiseksi. Kolmas kerta mulla eikä ennen ole mitattu kierroksilla. Läpihän se meni savuista, mutta alapallo pamahti irti tukivarresta nosturilla.

Oho, olikin yhtäkkiä muuttunut vähäpäästöiseksi. Kolmas kerta mulla eikä ennen ole mitattu kierroksilla. Läpihän se meni savuista, mutta alapallo pamahti irti tukivarresta nosturilla.

Vuosimalli ja onko otteessa vaatimus katalysaattorista?

Taisi käydä katsurille vahinko.

Et olisi ensimmäinen jonka biiliä väitetään virheellisesti vähäpäästöiseksi.

Vastaavista lukenut Overdrivellä.

Se on sun tehtävä oikaista asia.

.

Kyylä se sen näytti kapulastaan ja vielä tietsikalta, selkeesti siellä luki vähäpäästöinen. Ihmetyttää miksei se edellinen katsuri sitä löytänyt. Virhe tais olla hänen. Mut samapa tuo kun läpi meni.

Kyylä se sen näytti kapulastaan ja vielä tietsikalta, selkeesti siellä luki vähäpäästöinen. Ihmetyttää miksei se edellinen katsuri sitä löytänyt. Virhe tais olla hänen. Mut samapa tuo kun läpi meni.

Voi vanhempikin auto olla vapaaehtoisesti "vähäpäästöinen", verotus-syistä, mutta silloin sen pitäisi kyllä lukea jossain niin että omistajakin sen tietää.

...alapallo pamahti irti tukivarresta nosturilla.

Kummalle tuli isompi otsasuonen pullistuma? Katsurille vai omistajalle... ;D