Jump to content

Tallipaikka


gmc63

Recommended Posts

Itsellä on auto kys paikassa  jos joku muu haluaa suht edullisesti auton talvisäilytykseen marras-huhtikuunloppuun 300€ on 24/7 Valvottuparkkihalli.ei saa rakentaa  ;) Tapiolaparkki on se tallipaikka  :)

Link to comment
Share on other sites

Mulla taitaa mennä Tikkurilaan suljettuun kylmään halliin, kuten viime talvenakin oli, taispa olla sillonkin juttuu... Se on 70 € / kk. Itsellä tarkoitus pitää 3 kk, tai no menee ennen joulukuuta jos tulee huonot kelit.

Link to comment
Share on other sites

Mulla taitaa mennä Tikkurilaan suljettuun kylmään halliin, kuten viime talvenakin oli, taispa olla sillonkin juttuu... Se on 70 € / kk. Itsellä tarkoitus pitää 3 kk, tai no menee ennen joulukuuta jos tulee huonot kelit.

Juu toi mun paikka 50€/kk :)
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Nostetaas tätä, kun Lahden seudulta pitäisi joku säilytyspaikka löytää. Tietäisikö kukaan mitään paikkaa, tai vinkata mistä kysellä? Möysässä on ilmeisesti joku parkkihalli, missä on jenkkejä ollut talvehtimassa, ja jotain isompaakin (Hansan parkkihalli) olen miettinyt. Pelkkä säilytys riittäisi siis mainiosti, mutta mikä jottei semmonenkin kävisi, missä olisi mahdollista jotain tehdäkin. Toki hinta ratkaisee...

Link to comment
Share on other sites

2 tuntia sitten, TimoKoo kirjoitti:

Nostetaas tätä, kun Lahden seudulta pitäisi joku säilytyspaikka löytää. Tietäisikö kukaan mitään paikkaa, tai vinkata mistä kysellä? Möysässä on ilmeisesti joku parkkihalli, missä on jenkkejä ollut talvehtimassa, ja jotain isompaakin (Hansan parkkihalli) olen miettinyt. Pelkkä säilytys riittäisi siis mainiosti, mutta mikä jottei semmonenkin kävisi, missä olisi mahdollista jotain tehdäkin. Toki hinta ratkaisee...

Kaverilla on autot Heinolassa. 

Entinen tehdas mikä lohkottu säilytystilaksi ja saa harrastella. 

Epäili yhden auton hinnaksi 40-50€/kk.

 

Vuokraajan ja kohteen tiedot:

Marko Erjansalo 
040 547 0768

Keinukankaantie 1, Heinola

images (2).jpeg

Muokattu: , käyttäjä: Fenix
  • Tykkää 1
Link to comment
Share on other sites

Hollolassa Nuuttilantie32, pienvarasto.fi

Vanhan Hgin-tien varressa. Lämmintä säilytystilaa ja saa puuhastellakin. Ei tosin yhtä edukasta kuin toi Heinolan paikka. Siel on erikokoisia talleja ja varastoja. Aidattu alue ja kameravalvonta. Ei taida olla kuin 8km Lahen keskustasta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jyväskylässä vapaana jenkki tallista lämmin paikka, voi rakennella autoaan, kuuluu sähkö paineilma, heitto paikka missä auton pesupaikka sekä käyttö auton pikku rempoille. 120e/kk. Yhteyttä minuun. 

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...