selli Posted January 12 Share Posted January 12 Laskut on lähetetty tänään sähköisenä. Kokeillaan myös näkyisikö se myös tässä julkaisussa Jos olet uusi tuleva jäsen niin minulle viestiä! Eräpäivän jälkeen parin viikon sisään poistan jäsenstatukset foorumilta. Meidän sähköinen jäsenkortti myös uudistuu koska nykyinen palveluntarjoaja lopettaa toimintansa. Saa vinkata hallitukselle jos tiedät jonkun simppelin sovelluksen käyttöömme. Tässä tekstinä maksutiedot. Tili : DABAFIHH FI33 8000 1071 0367 28 Viite : 1805 Summa Jäsen 25€ Kannatusjäsen 15€ 1 Link to post Share on other sites
selli Posted January 12 Author Share Posted January 12 Viite oli virheellinen laskussa. 1805 viitteellä tulee perille. Link to post Share on other sites
TexFinn Posted January 12 Share Posted January 12 Sinne lahti fyffet taas. 👍 Link to post Share on other sites
GTATL Posted January 13 Share Posted January 13 Moi, Sähköpostissa tullut lasku oli joku linkki johonkin jonka palomuuri blokkaa kaikilla mun laitteilla. Lähetätkö uuden vai maksanko tolla ylhäällä olevalla malli laskun viitteellä jne? T. Antti Link to post Share on other sites
88IROC Posted January 13 Share Posted January 13 (edited) En saa myöskään avattua tuota liitettä Edited January 13 by 88IROC Link to post Share on other sites
selli Posted January 13 Author Share Posted January 13 Morot, Jostain syystä menee tuo PDF ihan juntturaan. Mutta eipä hätiä. Tässä tekstinä maksutiedot. Tili : DABAFIHH FI33 8000 1071 0367 28 Viite : 1805 Summa Jäsen 25€ Kannatusjäsen 15€ Link to post Share on other sites
Anders Posted January 14 Share Posted January 14 En o saanut laskua spostiin, mutta onnistuu ilmankin. Link to post Share on other sites
kamala1982 Posted Wednesday at 09:12 AM Share Posted Wednesday at 09:12 AM 13.1.2021 klo 20.24, selli kirjoitti: Morot, Jostain syystä menee tuo PDF ihan juntturaan. Mutta eipä hätiä. Tässä tekstinä maksutiedot. Tili : DABAFIHH FI33 8000 1071 0367 28 Viite : 1805 Summa Jäsen 25€ Kannatusjäsen 15€ Ei tullut minullekkaan laskua spostiin, mutta olen maksanut tämän vuoden jäsenmaksun Link to post Share on other sites
Recommended Posts