Jump to content

LS1:n tietokoneen viritys


Screaming Eagle

Recommended Posts

Screaming Eagle

Tervehdys F-bodyillä ajelevat

Onko kellään kokemusta Diablosport Predator 2 Platinium 7210 custom tunerista.  Onko mitään hyötyä?  Vaikuttaako tekniikan  kestävyyteen?  Heidän sivustolla ainakin on kovat myyntipuheet.  Itse olen täysin ummikko näissä tietokonehommissa ja en pysty enkä halua läppärillä alkaa säätelemään mitään.  Tämä nyt on vissiin yksinkertainen käyttää kun siinä on valmiiksi tehtyjä ohjelmia ja tehdasasetukset on ilmeisesti tarvittaessa helppo palauttaa.  Autoni on vm 2000 Trans Am convertible WS6 RamAir LS1 :llä jossa Magnaflown cat back putkisto ja paremmin virtaava ilm. putsarin kotelo jossa K/N filtteri.  Haussa on lähinnä kaasun vastaavuus ja muutama lisäheppa. Tällaista vanhaa amerikan automiestä kun suuresti ihmetyttää se seikka että tehdas ilmoittaa koneesta 320 nykyheppaa ja kun kaasun lyö pohjaan kun auto on paikallaan niin kumi ei ala välittömästi palamaan ennen kuin jarrulla kikkailemalla. (peräv. 3.23 ja traction control pois päältä)  Muuten auto liikkuu kyllä iloisesti.  Kaikki kokemukset kyseisestä laitteesta ym. kokemukset otetaan ilolla vastaan.

Link to post
Share on other sites
13 tuntia sitten, Screaming Eagle kirjoitti:

Tervehdys F-bodyillä ajelevat

Onko kellään kokemusta Diablosport Predator 2 Platinium 7210 custom tunerista.  Onko mitään hyötyä?  Vaikuttaako tekniikan  kestävyyteen?  Heidän sivustolla ainakin on kovat myyntipuheet.  Itse olen täysin ummikko näissä tietokonehommissa ja en pysty enkä halua läppärillä alkaa säätelemään mitään.  Tämä nyt on vissiin yksinkertainen käyttää kun siinä on valmiiksi tehtyjä ohjelmia ja tehdasasetukset on ilmeisesti tarvittaessa helppo palauttaa.  Autoni on vm 2000 Trans Am convertible WS6 RamAir LS1 :llä jossa Magnaflown cat back putkisto ja paremmin virtaava ilm. putsarin kotelo jossa K/N filtteri.  Haussa on lähinnä kaasun vastaavuus ja muutama lisäheppa. Tällaista vanhaa amerikan automiestä kun suuresti ihmetyttää se seikka että tehdas ilmoittaa koneesta 320 nykyheppaa ja kun kaasun lyö pohjaan kun auto on paikallaan niin kumi ei ala välittömästi palamaan ennen kuin jarrulla kikkailemalla. (peräv. 3.23 ja traction control pois päältä)  Muuten auto liikkuu kyllä iloisesti.  Kaikki kokemukset kyseisestä laitteesta ym. kokemukset otetaan ilolla vastaan.

Paljon parempi lääke tuohon vaivaan on manuaalivaihteisto. Kokemusta on 1998 Z28 LS1 Camarosta. Manuaali lyö sutaria välittömästi kun lipsautaa lipposen kytkinpedaalilta, eikä tarvi kiekat olla kuudessa tonnissa. Nuo automaatin ominaisuudet ei räppäilijää innosta.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...