Screaming Eagle Posted February 22 Share Posted February 22 Tervehdys F-bodyillä ajelevat Onko kellään kokemusta Diablosport Predator 2 Platinium 7210 custom tunerista. Onko mitään hyötyä? Vaikuttaako tekniikan kestävyyteen? Heidän sivustolla ainakin on kovat myyntipuheet. Itse olen täysin ummikko näissä tietokonehommissa ja en pysty enkä halua läppärillä alkaa säätelemään mitään. Tämä nyt on vissiin yksinkertainen käyttää kun siinä on valmiiksi tehtyjä ohjelmia ja tehdasasetukset on ilmeisesti tarvittaessa helppo palauttaa. Autoni on vm 2000 Trans Am convertible WS6 RamAir LS1 :llä jossa Magnaflown cat back putkisto ja paremmin virtaava ilm. putsarin kotelo jossa K/N filtteri. Haussa on lähinnä kaasun vastaavuus ja muutama lisäheppa. Tällaista vanhaa amerikan automiestä kun suuresti ihmetyttää se seikka että tehdas ilmoittaa koneesta 320 nykyheppaa ja kun kaasun lyö pohjaan kun auto on paikallaan niin kumi ei ala välittömästi palamaan ennen kuin jarrulla kikkailemalla. (peräv. 3.23 ja traction control pois päältä) Muuten auto liikkuu kyllä iloisesti. Kaikki kokemukset kyseisestä laitteesta ym. kokemukset otetaan ilolla vastaan. Link to post Share on other sites
Nupa Posted February 22 Share Posted February 22 Suosittelisin, että annat jonkun kotimaisen LS-moottorivelhon hommiksi tuon. Vaikkapa Overdrivella nimim "C5_Z06" Pekka taitaa olla aika hyvä näissä hommissa... Kapulat on... no kapuloita. http://finnshark.com/forum/member.php?u=541 Link to post Share on other sites
Timo Posted February 22 Share Posted February 22 13 tuntia sitten, Screaming Eagle kirjoitti: Tervehdys F-bodyillä ajelevat Onko kellään kokemusta Diablosport Predator 2 Platinium 7210 custom tunerista. Onko mitään hyötyä? Vaikuttaako tekniikan kestävyyteen? Heidän sivustolla ainakin on kovat myyntipuheet. Itse olen täysin ummikko näissä tietokonehommissa ja en pysty enkä halua läppärillä alkaa säätelemään mitään. Tämä nyt on vissiin yksinkertainen käyttää kun siinä on valmiiksi tehtyjä ohjelmia ja tehdasasetukset on ilmeisesti tarvittaessa helppo palauttaa. Autoni on vm 2000 Trans Am convertible WS6 RamAir LS1 :llä jossa Magnaflown cat back putkisto ja paremmin virtaava ilm. putsarin kotelo jossa K/N filtteri. Haussa on lähinnä kaasun vastaavuus ja muutama lisäheppa. Tällaista vanhaa amerikan automiestä kun suuresti ihmetyttää se seikka että tehdas ilmoittaa koneesta 320 nykyheppaa ja kun kaasun lyö pohjaan kun auto on paikallaan niin kumi ei ala välittömästi palamaan ennen kuin jarrulla kikkailemalla. (peräv. 3.23 ja traction control pois päältä) Muuten auto liikkuu kyllä iloisesti. Kaikki kokemukset kyseisestä laitteesta ym. kokemukset otetaan ilolla vastaan. Paljon parempi lääke tuohon vaivaan on manuaalivaihteisto. Kokemusta on 1998 Z28 LS1 Camarosta. Manuaali lyö sutaria välittömästi kun lipsautaa lipposen kytkinpedaalilta, eikä tarvi kiekat olla kuudessa tonnissa. Nuo automaatin ominaisuudet ei räppäilijää innosta. Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now