Jump to content

levyjarrut


gmc63

Recommended Posts

Kertokaas kaikki viisaat että mistä johtuu että alipaine ei tunnu riittävän kun mun 69 ponuun vaihdettiin levyt rumpujen tilalle eteen muutama luja painallus ja tehot häviää pitäisikö hommata joku lisäjuttu että toimis vai johtuisko siitä että tos koneessa aikas kireä nokka?🤥

Link to comment
Share on other sites

6.5.2021 klo 23.33, gmc63 kirjoitti:

Kertokaas kaikki viisaat että mistä johtuu että alipaine ei tunnu riittävän kun mun 69 ponuun vaihdettiin levyt rumpujen tilalle eteen muutama luja painallus ja tehot häviää pitäisikö hommata joku lisäjuttu että toimis vai johtuisko siitä että tos koneessa aikas kireä nokka?🤥

Sen verran päivitystä tuntuu että edessä on noi levyt tehottomantuntuiset. eli jarrupaineet on vinksallaan kyllä sillä ajelee mutta tuntuu että rummut oli tehokkaammat 🤔

Link to comment
Share on other sites

Levyjarruhan tarvitsee enemmän voimaa kuin rumpujarru.

 

Sinne pitää saada enemmän painetta kuin rummuilla.

 

Levyjarrut eivät häivy niin helposti kuin rummut,jota itse hain jarrumuutoksella.

Link to comment
Share on other sites

17 minuuttia sitten, BB kirjoitti:

Levyjarruhan tarvitsee enemmän voimaa kuin rumpujarru.

 

Sinne pitää saada enemmän painetta kuin rummuilla.

 

Levyjarrut eivät häivy niin helposti kuin rummut,jota itse hain jarrumuutoksella.

Juu eli onko voiko toi uus tehostinyksikkö jossain vikaa ilmaa vai joku jumittaa?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Mullakin tuntui levyjarrupäivityksen jälkeen että poljinvoimaa tarvii kohtuuttoman paljon ja epäilytti että menikö kaikki oikein ja onko alipainetta, tehostetut rummut oli pienissä nopeuksissa turhankin äkäiset ja ero oli suuri. Mutta "korjautuivat" ajamalla, kunhan levyistä ja paloista lähti tehdaspinnat niin avot. Nyt toimii hienosti eikä tässä tapauksessa tarvinnut muuta kuin kärsivällisyyttä ja kruisailua. 

Link to comment
Share on other sites

18 tuntia sitten, kuusseiska kirjoitti:

Mullakin tuntui levyjarrupäivityksen jälkeen että poljinvoimaa tarvii kohtuuttoman paljon ja epäilytti että menikö kaikki oikein ja onko alipainetta, tehostetut rummut oli pienissä nopeuksissa turhankin äkäiset ja ero oli suuri. Mutta "korjautuivat" ajamalla, kunhan levyistä ja paloista lähti tehdaspinnat niin avot. Nyt toimii hienosti eikä tässä tapauksessa tarvinnut muuta kuin kärsivällisyyttä ja kruisailua. 

Ok kiitos tiedosta👍 mutta nyt tulee pienempi sylkky selvis Partsissa kun tutkittiin että satulat oli erillaiset nyt oikea pari toivottavasti onnistuu 🤪 Mulla oli tehostamattomat rummut🤪

Link to comment
Share on other sites

2 minuuttia sitten, gmc63 kirjoitti:

Ok kiitos tiedosta👍 mutta nyt tulee pienempi sylkky selvis Partsissa kun tutkittiin että satulat oli erillaiset nyt oikea pari toivottavasti onnistuu 🤪 Mulla oli tehostamattomat rummut🤪

 

2 minuuttia sitten, gmc63 kirjoitti:

Ok kiitos tiedosta👍 mutta nyt tulee pienempi sylkky selvis Partsissa kun tutkittiin että satulat oli erillaiset nyt oikea pari toivottavasti onnistuu 🤪 Mulla oli tehostamattomat rummut🤪

Minkäs firman sarja RIGHT STUFF?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
16 minuuttia sitten, kuusseiska kirjoitti:

Joo Right Stuff 14" tuuletetut, halusin säilyttää orkkisvanteet.

Täytyy löytää syy jarrujen takapainoisuuteen jarrupaineen säädin ei auttanut jarruissa oli koko ajan ilmaa olisko ollut särki toi säädin? Otettiin pois ja laitettiin ilman sitä niin nyt toimii vaikka takapainoitteisesti🙄Täytyy viedä American Serviceen loppusäätöihin🤥

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...