Jump to content

Jäsenmaksu 2023


pasi jkl

Recommended Posts

8 tuntia sitten, gmc63 kirjoitti:

Laittaisko joku vanhankunnon tilinumeron kun en tiedä mukä toi uus systeemi on?

Katso sähköpostista, myös roskaposti, minulla tuli sähköpostiin ja siinä on viite nro.

Link to comment
Share on other sites

Morjensta ja hyvää alkanutta vuotta!

 

Tosiaan Membook luo laskut ja tilittää viikottain kerholle. Tällä systeemillä jäsenyys säilyy kun maksu on maksettu.  Laskun eräpäivän jälkeen  jos lasku ei ole maksettu, tiputtaa rekisteri automaattisesti jäsenyyden "ei aktiiviseksi".  Seuraan rekkarin automaatiota jonka perusteella klikkailen myös foorumin jäsenstatukset. 

Ja kyllä Viite ON henkilökohtainen.

 

Gemsu laitan sulle kohta yyveetä, niin tarkistetaan sun meili.  

 

-Seppo

 

 

  • Tykkää 1
Link to comment
Share on other sites

  • selli pinned this topic

Membook antaa ilmoituksen, kun painaa "maksa" nappia:

>>MAKSUA EI VOIDA SUORITTAA, KOSKA AKTIIVISIA MAKSUTAPOJA EI OLE SAATAVILLA. OLETHAN YHTEYDESSÄ VERKKOKAUPPAAN.>>

Maksanko suoraan pankista tilinumerolla ja viitteellä vai meneekö perseelleen?

Link to comment
Share on other sites

5 tuntia sitten, F350 kirjoitti:

Membook antaa ilmoituksen, kun painaa "maksa" nappia:

>>MAKSUA EI VOIDA SUORITTAA, KOSKA AKTIIVISIA MAKSUTAPOJA EI OLE SAATAVILLA. OLETHAN YHTEYDESSÄ VERKKOKAUPPAAN.>>

Maksanko suoraan pankista tilinumerolla ja viitteellä vai meneekö perseelleen?

Mulla herjas ihan samaa. Maksoin suoraan verkkopankin kautta. Toivottavasti ei menny perseelleen 🙃

Link to comment
Share on other sites

19.1.2023 klo 12.51, F350 kirjoitti:

Membook antaa ilmoituksen, kun painaa "maksa" nappia:

>>MAKSUA EI VOIDA SUORITTAA, KOSKA AKTIIVISIA MAKSUTAPOJA EI OLE SAATAVILLA. OLETHAN YHTEYDESSÄ VERKKOKAUPPAAN.>>

Maksanko suoraan pankista tilinumerolla ja viitteellä vai meneekö perseelleen?

Morot,  Minun käsittääkseni pitäisikin verkkopankissa saadulla viitteellä ja tilinumerolla hoitaa.    Kunhan viite ja tili on laskussa osoitettu niin ollaan jo pitkällä :D

 

  • Tykkää 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Morot, 

 

Huomenna 12.2 rupean siivoamaan rekkaria, Facea ja foorumia jäsenistön osalta.    Ei tuo eräpäivä ole ihan niin juustisa ollut kerhossamme :) Vieläkin jos tulee mattimyöhäisiä , niin kuinkaan ei käy.  Muutamilla klikkauksillahan jäsenyys aktivoituu tarvittaessa uudestaan.

 

 

Link to comment
Share on other sites

En löydä sähköpostia aiheesta, membook ei toimi ku kokeilin. Miten siis voisin maksaa tuon jäsenmaksun 😁 Äkkiseltään tulee mieleen että monellakohan jää maksamatta tällaisten syiden takia, ennen oli tilinumero ja viestiin nimimerkki ja homma kunnossa, onkohan tämä nyt viisain tapa hallinnoida tuota hommaa, toki voi olla etten vaan osaa 😅

Link to comment
Share on other sites

47 minuuttia sitten, BlackZ kirjoitti:

En löydä sähköpostia aiheesta, membook ei toimi ku kokeilin. Miten siis voisin maksaa tuon jäsenmaksun 😁 Äkkiseltään tulee mieleen että monellakohan jää maksamatta tällaisten syiden takia, ennen oli tilinumero ja viestiin nimimerkki ja homma kunnossa, onkohan tämä nyt viisain tapa hallinnoida tuota hommaa, toki voi olla etten vaan osaa 😅

älä ny olihan meil ihan tulostetut viitteelliset laskutkin jo tos välis ja sekin tuntu toimivan ni ei tää sen ihmeellisempää oo ku vaan posti löytää perille ni edelleen oon viite tilinumero. siin nimimerkki ja tilinumero tavassa on se huonopuoli et jonku täytyy käydä ne kaikki läpi käsin ja se aika taas on pois sen jonku talli ajasta😉 eihän siin varmaan mee kauaa jos ei oo niin hidas ku mä mut menee kuitenkin😄 Selli varmaan kohta kertoo miten asia hoituu kuntoon ku sitä mä en tiedä🤦‍♂️

Link to comment
Share on other sites

15 minuuttia sitten, mikke kirjoitti:

älä ny olihan meil ihan tulostetut viitteelliset laskutkin jo tos välis ja sekin tuntu toimivan ni ei tää sen ihmeellisempää oo ku vaan posti löytää perille ni edelleen oon viite tilinumero. siin nimimerkki ja tilinumero tavassa on se huonopuoli et jonku täytyy käydä ne kaikki läpi käsin ja se aika taas on pois sen jonku talli ajasta😉 eihän siin varmaan mee kauaa jos ei oo niin hidas ku mä mut menee kuitenkin😄 Selli varmaan kohta kertoo miten asia hoituu kuntoon ku sitä mä en tiedä🤦‍♂️

 

Luuletko ETTEN TIEDÄ ku pari vuotta sillon hallituksessa ollessani hoidin kyseistä jäsenrekisteriä, se oli kyllä v#tun työlästä ja varmaan siksi Camaro oli aina hajalla 🤣🤣🤣

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

14.2.2023 klo 20.07, BlackZ kirjoitti:

En löydä sähköpostia aiheesta, membook ei toimi ku kokeilin. Miten siis voisin maksaa tuon jäsenmaksun 😁 Äkkiseltään tulee mieleen että monellakohan jää maksamatta tällaisten syiden takia, ennen oli tilinumero ja viestiin nimimerkki ja homma kunnossa, onkohan tämä nyt viisain tapa hallinnoida tuota hommaa, toki voi olla etten vaan osaa 😅

Laitoin sun meiliin uusintalaskun. Tsekkaa, näkyykö?    

 

Link to comment
Share on other sites

Täytyy nyt kommentoida.   Nykyinen järjestelmä on varsin ok. Isoin työ tulee siinä kun järjestelmä deaktivoi jäsenyyden eräpäivästä +10pvää ja sitä mukaa minä poistelen materiaalia.  Sitten ihmetellään, ettei jäsenyys näy tjms. Lasku kun on hoidettu eräpäivään + 10pvä mennessä,  pysyy jäsenyys ja rekkarissa tiedot.

Jos epäilyttää, ettei lasku ole tullut perille, niin kannattaa kysyä . Tarkisellaan sähköpostin oikeellisuus.  

 

Membook oli viikolla nurin parituntia. Sen takia ei varmaan ole juuri silloin toiminut :D

Link to comment
Share on other sites

17 tuntia sitten, selli kirjoitti:

Täytyy nyt kommentoida.   Nykyinen järjestelmä on varsin ok. Isoin työ tulee siinä kun järjestelmä deaktivoi jäsenyyden eräpäivästä +10pvää ja sitä mukaa minä poistelen materiaalia.  Sitten ihmetellään, ettei jäsenyys näy tjms. Lasku kun on hoidettu eräpäivään + 10pvä mennessä,  pysyy jäsenyys ja rekkarissa tiedot.

Jos epäilyttää, ettei lasku ole tullut perille, niin kannattaa kysyä . Tarkisellaan sähköpostin oikeellisuus.  

 

Membook oli viikolla nurin parituntia. Sen takia ei varmaan ole juuri silloin toiminut :D

 

Hyvä jos toimii ja nyt oli tullu sähköpostiin semmoset ohjeet että minäki osasin maksaa 😅

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...