Jump to content

Catback Irtokäyristä


KKOSKINEN

Recommended Posts

itse tilasin marteliukselta "katista" vaimentajaan 3"putken hintaan 120erppiä,sittenku vääntää vielä vaimentajan jostain hernaripurkista tulee halvemmaksi kun ite tehty,säästää ainakin asennus juomissa ::)

Link to comment
Share on other sites

itse tilasin marteliukselta "katista" vaimentajaan 3"putken hintaan 120erppiä,sittenku vääntää vielä vaimentajan jostain hernaripurkista tulee halvemmaksi kun ite tehty,säästää ainakin asennus juomissa ::)

 

Mites nopeesti toi Martelius toimittaa noita osia?

Mun pitäis kans sieltä pari kulmaa vielä tilata ennenkuin päästään tekeen putkityöt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Mä tein motonetin tavarasta. Yhden suoran kangen ostin, akselin ylityksen, 90 asteisen mutkan, ison vaimentimen ja laipat leikkasin ite kun en halunnu tehdä klemmariliitoksia. Akselin ylitystä joutu modaan rankasti ja käyttään palan tota 90 kurvia että sai nätisti istuun. Mutta eipä oo kallis pakoputki!!

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

itse tilasin marteliukselta "katista"  vaimentajaan 3"putken hintaan 120erppiä,sittenku vääntää vielä vaimentajan jostain hernaripurkista tulee halvemmaksi kun ite tehty,säästää ainakin asennus juomissa ::)

pitääks tää kutinsa .3" väliputki 120e marteliukselta? :o orkkis 2.75"  219e samassa puljussa ???

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

itse tilasin marteliukselta "katista"  vaimentajaan 3"putken hintaan 120erppiä,sittenku vääntää vielä vaimentajan jostain hernaripurkista tulee halvemmaksi kun ite tehty,säästää ainakin asennus juomissa ::)

Tekeekö Martelius ihan 3" mittaputkia myös 4geniin?

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...