Jump to content

GTa spoikkia lasikuidusta saatavana!!


T0ni

Recommended Posts

esim täältä: http://firebirdspoiler.com/

Jos tuohon 350 egeen sais pohjamaalatun, ilman virheitä ja täysin istuvan, niin kiinnostusta varmaan olisi melko paljon. Kannattaisko tehdä tuo eka spokka priimakuntoiseksi ja tehdä siitä uudet muotit??? 

Se olikin, mutta voi olla että toi mun luukkukin on nykyään kierossa, kun se pulteilla oleva peltilevykin sieltä puuttuu ja maannu seinäävasten siitälähtien kun lasikuituluukun laitoin. Saattaahan se muottikin olla vääntäny hiukan sitä aihiota, mutta kyllä seki niin kova oli että tuskin paljoa. Ei kukaan (en nyt puhu neekerien enkä meksikolaisten puolesta) tee tota spoileria viimeisteltynä 350 euroon ja tuskin moni rupee edes yrittään tekemään tollasta, joka sopis vielä autoonkin. Onko muuten kukaan nähny kuinka noi "firebirdspoilerit" sopii? Ilmeisesti oon kuvaillu liian hyvin pikku yksityiskohdat tosta spoilerista ja immeisillä on luetun ymmärtämis vaikeuksia sen takia, kun eihän tua voi sopia autoon kun ei edellisenkään sepän tekemä sopinu.

tota spoikkaa vois vielä jalostaa niin että takapäästä jatkaa sitä pidemmälle muutaman sentin perän yli.. siis ihan vähän.. olis vaan helvetin siisti.. loiventaa tota nousua ja jatkaa sitä taakseppäin snadisti.. sivuprofiili ja kaikki olis hemmetin jees  m/ takavalot peilais pimeellä paremmin ja valasis makeesti sen ja yms.. emt ymmärsittekö tai tykkäättekö mutta saleen mussen spoilerikin on mun mielestä törkeen siisti  \m/

Tota voi koittaa sit ihan itte pakkelilla jos haluaa... Tiedän mitä tarkotat ja tykkään kans sen mallisista siivistä.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • rstuning

    28

  • GTATL

    21

  • T0ni

    16

  • Cujo

    14

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nyt kun toi spoikka on jo melkein sopiva, niin mieleen tulee väkistekkin kysymys että miksei siitä voinu tehdä varmasti sopivaa ja hyvää, varsinkin  kun alla oli jo ikävästi epäonnistunut proto.

Kun olis satsannu muottipuoleen hiukka enemmän olis  kappale ollut varmaankin ollut hyvä jos ei jopa erittäin hyvä.

Itse en ostaisi tuollaista jos sitä joutuu vääntelemään, gelcoatti kun tuppaa  hiushalkeilemaan jos kappale on jännityksessä ja pinta maali tekee samoin.

Hyville osille olis varmaan ostajia.

No ei muutakun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä ja  spoikka 3.1  työnalle ;)

 

Ootko muuten nähny usein täysin alkuperäisten osien sopivuutta vastaavia lasikuituosia, jotka ei vaadi mitään työstämistä muotista tultuaan?

Mä voisin siltä seppä ilmariselta ruveta jatkossa tilaamaan, jos sellanen löytyy paremmilla hinnoilla vieläpä. m/

Link to comment
Share on other sites

Eikös nää spoikat pitäny olla paaaaaljon parempia kun sen tosihuonontekijän ::) ainakin ton viteon perusteella sun piti painaa spoikkaa luukkuun kiinni että se istuis. Pitää muistaa että kaikilla toi kontin kansi on "valunut" eri mitan alaspain suhteessa lasiin joten kulmakin muuttuu ;) voisin lyödä vetoa että tohon 500e saa aremiikasta jo priimakuntoisen :W

Säkin voit opetella lukemaan suomea uudestaan. Hinta on se 350€, mutta viimeisteltynä 500€, koska mulla ei oo siihen aikaa. Voin kaverilta kysyä ja ehkä se hiois sen 400€ hintaan...

Koitappa sä tehdä video siitä edellisen sepän takomasta, kun sellasen omistat, veikkaan että vois mennä paikalleen kun ajaa jyrän päälle. Tossa kuitenkin puristin luukkua ja siipeä yhellä

kädellä ja toisessa kädessä oli kamera.

Link to comment
Share on other sites

Ootko muuten nähny usein täysin alkuperäisten osien sopivuutta vastaavia lasikuituosia, jotka ei vaadi mitään työstämistä muotista tultuaan?

Mä voisin siltä seppä ilmariselta ruveta jatkossa tilaamaan, jos sellanen löytyy paremmilla hinnoilla vieläpä. m/

Olen nähny, esim tämä pulju http://www.chargercomposites.com/chargercomposites/index.html on tehny mulle kaikenlaista ja ei oo valittamista ollu tuotteen laadussa, ovat olleet parempia kuin mallikappale

Link to comment
Share on other sites

Säkin voit opetella lukemaan suomea uudestaan. Hinta on se 350€, mutta viimeisteltynä 500€, koska mulla ei oo siihen aikaa. Voin kaverilta kysyä ja ehkä se hiois sen 400€ hintaan...

Koitappa sä tehdä video siitä edellisen sepän takomasta, kun sellasen omistat, veikkaan että vois mennä paikalleen kun ajaa jyrän päälle. Tossa kuitenkin puristin luukkua ja siipeä yhellä

kädellä ja toisessa kädessä oli kamera.

jos hinnat on 500 euroa niin voin melkoisella varmuudella sanoa että ostajia ei löyry. älä pilaa tuota tuotetta nyt heti alkuu tuolla hinnalla. tee ensimmäinen joka sopii ihan oikeesti ja sitten pieni sarja ( vaikka 20 kpl) materiaaleihin on mennyt pari sataa egee sitten hinnoittelet niille 20:lle spoikalle työn ei varmaankaan 5h/kpl enempää ja kehitystyön tumpulointia ei kannata hinnoitella vaan ottaa se kokemukseksi seuraavia projekteja varten.

silloin saat tuotteen joka toimii ja myy.

tänäpäivänä kun monessa projektissa vaan tuntuu sekaantuvat eurot ja markat.

 

 

ps. katsoin tuon videon vasta nyt.

 

miksi sovitus tapahtuu jossain aidan päällä ei yhtään huonompaa paikkaa löytynyt.(aitojen päällä kuivataan vain hevosten loimet)

tuo lasi joustaa ja pitää olla tasan suoralla alustalla kun tuollaisia sovituksia tehdään. älä tingi perus asioista,jos et tierä perusteita toimivalle tuotteelle.opiskele tai älä tee ollenkaan.

Link to comment
Share on other sites

Säkin voit opetella lukemaan suomea uudestaan. Hinta on se 350€, mutta viimeisteltynä 500€, koska mulla ei oo siihen aikaa. Voin kaverilta kysyä ja ehkä se hiois sen 400€ hintaan...

Koitappa sä tehdä video siitä edellisen sepän takomasta, kun sellasen omistat, veikkaan että vois mennä paikalleen kun ajaa jyrän päälle. Tossa kuitenkin puristin luukkua ja siipeä yhellä

kädellä ja toisessa kädessä oli kamera.

;D juu juu, myyntimiehen puheita. Paskanpuhumisen jälkeen jäljelle jää suun aukominen. Mä en vaan näe eroa siihen mun (paskaan)spoikkaan yhtään kun totakin tarttee alkaa työstää ::) En kyllä ymmärrä miksi jatkuvasti otat esimerkiksi sen mulla olevan kun se tiedetään huonoksi(en ole sitä itse tehnyt) ja sanot että sun on parempi, mun mielestä se sun pitäis olla helvetin paljooooon parempi ainakin sun puheitten perusteella ;)

Kermaperseiksi haukkuminen ei sitten hirveesti edistä kaupantekoa ;)

Link to comment
Share on other sites

Voin sanoa ihan omasta kokemuksesta, että kun ite tilasin täältä http://www.hawksthirdgenparts.com/firebirdformulatransamgta85-90wraparoundrearspoilernewaftermarket.aspx suoraan maalausvalmiin lasikuituspoilerin niin se kyllä istu paikalleen ihan heittämällä  m/ Ilman sen kummempia vääntelyjä  m/ Hinta oli sillon tosin 350 $ + lähetyskulut 150 $. Lopullinen hinta kun se oli pihassa oli sitten xxx €. Mutta spoikka oli hyvä ja istuva ja on edelleen. Että kyllä siitä oikeenlaisella muotilla suoraan istuvan saa, jos sellasen muotin osaa tehdä  ::)

Link to comment
Share on other sites

Voin sanoa ihan omasta kokemuksesta, että kun ite tilasin täältä http://www.hawksthirdgenparts.com/firebirdformulatransamgta85-90wraparoundrearspoilernewaftermarket.aspx suoraan maalausvalmiin lasikuituspoilerin niin se kyllä istu paikalleen ihan heittämällä  m/ Ilman sen kummempia vääntelyjä  m/ Hinta oli sillon tosin 350 $ + lähetyskulut 150 $. Lopullinen hinta kun se oli pihassa oli sitten xxx €. Mutta spoikka oli hyvä ja istuva ja on edelleen. Että kyllä siitä oikeenlaisella muotilla suoraan istuvan saa, jos sellasen muotin osaa tehdä  ::)

Niin ja sekö oli sitte suoraa muotista laitettu pakettiin? Oon yrittäny sanoa sitä, että viimeistely jää ostajalle, koska kaverilla ei oo kiinnostusta ja mulla ei oo aikaa siihen.

 

Tuon omani viimeistelen hiomalla ennen maalausta ja sitte vain ruuvaan kiinni. Sittempä nähdään kuinka se on huonosti siinä ja muka väärän mallinen.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Onko näitä spolereita vielä suomesta saatavana kohtuu hintaan?

On mutta mikä sitten on kohtuu hinta riippuu ihan jokaisen omasta lompakosta.

Lähin seuraava myyjä taitaa löytyä Floridasta... Hinta on 350e ja nyt löytyy yksi valmiina.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
  • 2 years later...

Vieläkö näitä saa?

Voisin kysyä, josko kaveri vielä innostuis tekemään, kun voi olla jo muotin työntäny hukkaan...

Sillä on ulkovarastossa noin 300 erilaisen autonosan lasikuitumuottia. :-X

Link to comment
Share on other sites

Jännä juttu, muotti käyttämättömänä ulkovarastossa ja moni firebird ilman spoileria...kysäse josko vielä löytys.

Joo lue tämä ketju alusta... Täälä on tarkkaa sakkia...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Turha noita on kiikuttaa maalarille, kilikalipullolla vaan vari/lakka paalle \m/

Vaasas tuntuu olevan turha kantaa maalarille mitään...

Tuloksena on joko:

-Sutta ja sekundaa

-Tai helvetin iso lasku

 

Ps. Transamin konepellin ja takaluukun kuitukopioiden maalaus olis ollu 1000e

Tein itse ja säästin... Pitää joskus kuitenki maalauttaa koko auto, kunhan löytäs

sen maalarin joka osaa, viittii ja tekee muutakin kun kiireellä rahastusmielessä.

Link to comment
Share on other sites

Vaasas tuntuu olevan turha kantaa maalarille mitään...

Tuloksena on joko:

-Sutta ja sekundaa

-Tai helvetin iso lasku

 

Ps. Transamin konepellin ja takaluukun kuitukopioiden maalaus olis ollu 1000e

Tein itse ja säästin... Pitää joskus kuitenki maalauttaa koko auto, kunhan löytäs

sen maalarin joka osaa, viittii ja tekee muutakin kun kiireellä rahastusmielessä.

Jos maalarin pitää kitata ja oikoo niitä, on hinta sen mukanen.

Huonoista kappaleista ku ei edes hyvä maalari saa priimaa tehtyä, siksi ne ei niitä halua tehdäkkään.  :-\

Link to comment
Share on other sites

Jos maalarin pitää kitata ja oikoo niitä, on hinta sen mukanen.

Huonoista kappaleista ku ei edes hyvä maalari saa priimaa tehtyä, siksi ne ei niitä halua tehdäkkään.  :-\

Puhe oli vain puhelimessa ja että luukut on valmiina pohjamaaliin ja maalattavaksi...

Hintaa olis tullu sitämukaa lisää, kun korjailemaan olisivat alkaneet.

 

Lisäks viimeksi kysyin TA:n ylimaalaukselle hintaa (ei paha lähtökohta, eikä metallihohtoa) perus mustaksi,

niin eivät huolineet ollenkaan vaan käskivät kysellä "pikkupajoista" (eli vakuutusyhtiöitten hommia noilla liikaa,

jolloin rahaa tulee ovista ja ikkunoista maalaamalla yksittäisiä ovia ja lokareita) >:(

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Heh, osu taa vanha topikki silmaan ja se ensimmanen paskaversio tuli sitten viimekesana muokattua paikoilleen ;D Spoikkahan ei istunut paikoilleen ilaman vakivaltaa ::) Meika sahasi varret melkein poikki ja istutti paikoilleen. Sen jalkeen kittasin lasikuitukitilla halkeamat. Seuraavana paivana otin spoikan pois ja vedin maalin kilikalipullolla paalle ;D Vari osu niin lahelle etta chevy kyseli etta missa teetatin varin spraypulloon ;D Spoikka meni todella helposti paikoilleen kun "sarvet" on oikeassa kulmassa :)

spoikka_kokoelma1.jpg.3c4923ea11bb3ad36c044623a4b89d65.jpg

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...