Jump to content

Targa-palojen säilytys


Rabbi

Recommended Posts

Laitan ne takakonttiin tehtaan tekemiin telineisiin ;) Ai, tää oliki 3-gen onkelma. Mahtaiskohan niihin saaha värkättyä samatapaisia telineitä ku on 4-geneissä??

 

-Mika-

 

Juu, vielä ku löytäis moiset

Link to comment
Share on other sites

Joo ne koukuthan kyllä löytyy 3genistä jos vaan on alkuperäsesti ollu T-top. Takapenkin takana tankin päällä on koukut ja toiset sitte takapaneelissa. Jos on sisämatto vaihdettu, voi olla, että ne etummaiset koukut on jääny laittamatta jos on joku ulkoilmalle herkkä kynäniskä ollu laittamassa ;) T-topit on parasta mitä on, haistaa kuminkäryn sisälle tuoreeltaan 8)

Link to comment
Share on other sites

Mul kans on takapaneelissa ne koukut mut tankin päällä ei oo. Ihmetyttää. Tulee varmaan mulla eteen toi lattiamaton vaihto joten pitäis varmaan silllon väsätä jotku kiinnikkeet... :P

Link to comment
Share on other sites

Mul kans on takapaneelissa ne koukut mut tankin päällä ei oo. Ihmetyttää. Tulee varmaan mulla eteen toi lattiamaton vaihto joten pitäis varmaan silllon väsätä jotku kiinnikkeet... :P

 

Mä luulen että sulla on siellä pellissä valmiit reiät tai ainakin pienet alut valmiilla paikoilla eli tarviit vaan ne koukut ja ruuvvit...

 

Mulla ainakin oli kattokonsolia varten reiän alut kattopalkissa vaikka konsolia ei olekaan ollut tehtaalta asti...

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...