Jump to content

Välimeetti


Kiesi

Recommended Posts

Mulla ei oo matka ongelma, mutta ympäristötekijät sais olla siistit, parkkipaikat hyvät, kahvi tuoretta ja pulla hyvää. Seurahan on toki ensiluokkaista  m/   

 

Samaa mielipuolta edellisen puhujan kanssa  m/

 

Noita kaikkia toiveita tuo nykyinen paikka ei valitettavasti täytä?  ???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3,3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • balez

    402

  • Senior

    287

  • Toni

    249

  • mikke

    223

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toi ABC on kyllä hemmetin tasokas kokonaisuus. Sen puolesta kyllä kannatan  m/  Ajomatkaa tosin kertyy, joten ehtii olla vähemmän aikaa paikan päällä  :-\ Hyvät munkkipossut tuolla on  ;) Ja iso parkkis  ;D

Link to comment
Share on other sites

ihmettelen syvästi tota vouhotusta pitkästä matkasta.. onhan mullakin lyhyt matka tohon kehä kessalle mutta se on niin perseestä  m- parkkis ihan paska.. kahvi paskaa.. ruokakin  ::) terassi pusikossa mikä täynnä ampiaisia  ;D nää ketkä täällä taas avautuu niin omia ehdotuksia.. mulle käy se porvoon shelli myös.. keimolassa en tosin näe mitään hyvää, kerran jo todettu huonoksi..

kotkassa on helvetin hyvä abc.. speed cornerkin ihan vieressä jos vaikka mun vehkeet levii tai jonkun muun... ei tää voi olla näin vaikeeta, että mä en enää tuu ku joudun ajaa mun autolla.. itse ainakin nautin siitä, vaikka se kuinka vittu tärisis ja vatkais ja vuotais ja hajoais... mennään sitten vaikka caruselliin.. sit taas.. "liian kallis kahvi" yms yms... huoh

Link to comment
Share on other sites

ihmettelen syvästi tota vouhotusta pitkästä matkasta.. onhan mullakin lyhyt matka tohon kehä kessalle mutta se on niin perseestä  m- parkkis ihan paska.. kahvi paskaa.. ruokakin  ::) terassi pusikossa mikä täynnä ampiaisia  ;D nää ketkä täällä taas avautuu niin omia ehdotuksia.. mulle käy se porvoon shelli myös.. keimolassa en tosin näe mitään hyvää, kerran jo todettu huonoksi..

kotkassa on helvetin hyvä abc.. speed cornerkin ihan vieressä jos vaikka mun vehkeet levii tai jonkun muun... ei tää voi olla näin vaikeeta, että mä en enää tuu ku joudun ajaa mun autolla.. itse ainakin nautin siitä, vaikka se kuinka **sviddu** tärisis ja vatkais ja vuotais ja hajoais... mennään sitten vaikka caruselliin.. sit taas.. "liian kallis kahvi" yms yms... huoh

 

Lievä avautuminen  ;D

Mulle käy myös toi kotkan abc,oon siel kerran käyny  m/

Link to comment
Share on other sites

ihmettelen syvästi tota vouhotusta pitkästä matkasta.. onhan mullakin lyhyt matka tohon kehä kessalle mutta se on niin perseestä  m- parkkis ihan paska.. kahvi paskaa.. ruokakin  ::)

 

Enpä o kyllä ikinä syöny tai juonu mitää siel, aina ollu ulkona autojen parissa. Mikä siinä parkkiksessa muka on vikana? Ei o hevosia? Talvella se nyt on sit vähän eri juttu tietty.

Link to comment
Share on other sites

Yleensä on kahvi tullut juotua ja joskus myös ruokaa syötyä, mutta eiköhän sen pienen ajan jokainen pärjää ilman ruokaa ja juomaakin jos ei tarjonta miellytä ???

 

Minusta paikan valinnassa kannattaisi keskittyä siihen, että mahdollisimman monella olisi helppoa ja mielekästä päästä paikalle. Sitten olisi tietysti kiva saada autot edustavasti samalle alueelle lähekkäin parkkiin. Lopuksi mahdollisen sateen tai viiman aikaan olisi tietysti mukava päästä välillä sisälle suojaan. Näitten jälkeen laittaisin listalle kahvin tuoreuden, ruokalistan monipuolisuuden tai leikkeen paneerauksen onnistumisen… ::)

Link to comment
Share on other sites

Toi nykynen (kehäkessa) on kyllä suht' syvältä about kaikinpuolin,tietty sijainti on mulle loistava,mut eip oo ajamine este...Parkkipaikka tuolla on pahin,jos/kun tulee paljon autoja.

 

Ehkä me viel joskus päästään sopuun edes yhdestä asiasta ja löydetään ~kaikkia miellyttävä paikka  m/

Link to comment
Share on other sites

Sitä hanketta kuitenkin helpottais jos useampi kerholainen, muutkin kuin Espoon lähiössä asuvat,

tulisvat paikalle edes kurkistamaan ::)

Ainakaan tuol ABC'llä ei pitäs rekkoja olla, mut kyl se tiettyin aikoin on aika täys se parkkis.

Link to comment
Share on other sites

Sitä hanketta kuitenkin helpottais jos useampi kerholainen, muutkin kuin Espoon lähiössä asuvat,

tulisvat paikalle edes kurkistamaan ::)

Ainakaan tuol ABC'llä ei pitäs rekkoja olla, mut kyl se tiettyin aikoin on aika täys se parkkis.

kyllä meitä käy kesäsin kauempaakin...sumpin laatu ja ruokalista on ihan yks hailee.kun löydätte makunystyröitänne hyväilevän paikan,ni kesällä poiketaan. m/  p.s  lahnuksen shellillä oli aika maukas pihvi+ pernaiskastike+valkosipulivoissa höyräytetyt porkanat,päälle resitenttiä kermalla ja mustikka tassu. :-P ;D

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään

×
×
  • Luo uusi...