Lady Firebird Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Onko kukaan vaihtanut lastua 5,7:aan? Saako sillä tehoa ja vääntöä yhtään lisää? Eli kannattaako laittaa? Kyseisessä autossa ei ole muuta tavallisuudesta poikkeavaa kuin peltipakosarjat. Ja missäpäin se lastu ylipäänsä tarkalleen on? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jarno Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 ehkä ne rahat voi vielä hiukan huonomminkin sijoittaa,jos oikeen yrittää... siis jos puhutaan semmosesta valmislastusta. se on eri asia jos auton omaa lastua ohjelmoi uudelleen vaikka dynotuksen yhteydessä.. mut se ei 3genissä ole ihan yksinkertainen juttu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 "Lastu" eli chip on siellä ECM:ssä joka näissä laitteissa yleensä löytyy kojelaudan sisästä vänkärin puolelta. Ei kannata sulla laittaa, pelkät peltisarjat ei vielä lastuja tai viriboxeja vaadi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 liityn keskusteluun nyt ihan itseni kannalta.. mitenköhän mulla kun tulee alukantta jalostettuna ja sit nokkaa yms... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 "Lastu" eli chip on siellä ECM:ssä joka näissä laitteissa yleensä löytyy kojelaudan sisästä vänkärin puolelta. Ei kannata sulla laittaa, pelkät peltisarjat ei vielä lastuja tai viriboxeja vaadi. Mitä pitäs sit olla autoon laitettuna/tehtynä että sille lastulle kannattas jotakin tehdä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 liityn keskusteluun nyt ihan itseni kannalta.. mitenköhän mulla kun tulee alukantta jalostettuna ja sit nokkaa yms... Saattaa oksentaa jos asteita riittävästi no -89 on viel maffi Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Vaimon-89 GTA' lastutin ADS lastulla , pellisarjat ja catbakki,ei muita modeja eron huomas perstuntumallakin vakio-virilastun valilla Niin ja termolastuna eli vaatii sen kylmmemman termarin ja fan switsin lohkonkylkeen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Saattaa oksentaa jos asteita riittävästi no -89 on viel maffi EDELBROK rpm alu-KANNET, täydelliset (portataan vielä, eagle racing) COMPCAMS NOKKA-AKSELI 270/276 0,50 214/220 NOSTO 452/465 PELTIPAKOSARJA LYHYET TYÖNTÖTANGOT CRANE 0:100 PIDEMMÄT SÄÄDETTÄVÄ BENSAREGU ja vakio ECM jää.. vai rupeenko kyselee jo jotai lastuja... ja sellanen pitäs saada ettei tartte koko aika olla läppärii kii tai mukana Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Vaimon-89 GTA' lastutin ADS lastulla , pellisarjat ja catbakki,ei muita modeja eron huomas perstuntumallakin vakio-virilastun valilla Niin ja termolastuna eli vaatii sen kylmmemman termarin ja fan switsin lohkonkylkeen. Mikä on catbakki? en tiedä termiä Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Rupee, tekee 80-100hp lisää en usko et menee vakio ohjelmalla se pystyy kompensoimaan 10-15% Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 vinkkejä juhani? catbakki taitaa olla putkiston loppuosa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 vinkkejä juhani? catbakki taitaa olla putkiston loppuosa Oikein Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Mikä on catbakki? en tiedä termiä catista taakse putkisto+vaimennin vaihdettu,paremmin virtaaviin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Oikein on se import ja export,I-putki vakiona 2.75" Link to comment Share on other sites More sharing options...
balez Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 niin mistä noita lastuja, ohjelmia kandeis kysyä.. vai olikos tääl kerhos niitä jotka modaa tota lastua joku tietää varmasti.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa-a? mullakin oli ADS lastu aikanaan 305 Crossfiress ja toimi paljon paremminkun alkuperänen. Hypertech googlaamaan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Hypertech ei taida enää Hypertech:llä olla lastuja myynis noihin vanhoihin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Mistä niitä ADS lastuja saa ja mitä ne maksaa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chevy Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 11. Maaliskuuta, 2007 Mistä niitä ADS lastuja saa ja mitä ne maksaa? Hansen Racing myy jotain ADS lastuja http://www.hansenracing.se/utforsaljning.php#ADS Summitilla kans jotain http://store.summitracing.com/egnsearch.asp?N=700+400318+300836+4294908153+4294924930+4294907958+4294908395+115+4294840140&autoview=sku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady Firebird Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Kirjoittaja Jaa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Voiko joku kertoa siitä ADS lastusta tarkemmin? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantera Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Voiko joku kertoa siitä ADS lastusta tarkemmin? Mista asiasta, teknista tietoo vai hinnasta ja saatavuudesta? Mun jutut on jokseenkin vanhoja, kun toi GTA'n lastuttaminen tapahtu 90-91 , kai taalla on joku naita tehny viimeaikoina? Black Z ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soppa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Mulla ois sellanen kokemus, että kun viimekeväänä säädettiin Haltechin kanssa mun auto, niin huipputeho ei kasvanut ollenkaan siitä mitä saatiin vakioboksin kanssa. Autoon oli vaihdettu imusarja, kannet portattu, nokka vaihdettu, peltisarjat, tyhjä katti, catback. Alavääntö saatiin paremmaksi, mutta muuten ei ollut valtavaa hyötyä viriboksista tuossa vaiheessa. Eli olen sitä mieltä, että pikkuviritteisessä autossa ei ole virilastusta hyötyä. Huonoja kokemuksia olen kuullut sitäkin enemmän noista kaupan hyllyltä haettavista lastuista, kulutus kasvaa ja muita outouksia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juhani LS1 Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Mulla kyllä ADS lastu pienensi kulutusta terävöitti käyntii selvästi mut tää oli -90 kone 305CFI -82 koitin myöhemmin vakioo uudelleen se on hyllyssä edelleen ja huononpi oli Link to comment Share on other sites More sharing options...
jontte Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Eikös tossa Spinneri-lehdessä saaneet yli 300 heppaa konetta avaamatta.Pakosarjat,pakoputkisto,ilmanputsari/imuputkisto ja säädettävällä lastulla. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackZ Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Jaa Kirjoitettu 12. Maaliskuuta, 2007 Mulla ois sellanen kokemus, että kun viimekeväänä säädettiin Haltechin kanssa mun auto, niin huipputeho ei kasvanut ollenkaan siitä mitä saatiin vakioboksin kanssa. Autoon oli vaihdettu imusarja, kannet portattu, nokka vaihdettu, peltisarjat, tyhjä katti, catback. Alavääntö saatiin paremmaksi, mutta muuten ei ollut valtavaa hyötyä viriboksista tuossa vaiheessa. Eli olen sitä mieltä, että pikkuviritteisessä autossa ei ole virilastusta hyötyä. Huonoja kokemuksia olen kuullut sitäkin enemmän noista kaupan hyllyltä haettavista lastuista, kulutus kasvaa ja muita outouksia. Huipputehon kannaltahan viritysboxeista ei niin älyttömän suurta hyötyä olekaan kun sehän riittää että bensaa ja ilmaa menee koneeseen mahd paljon ja se sytytetään oikeaan aikaan. Nuo toiminnothan on monesti mekaanisesti säädettävissä suurinpiirtein arvoihinsa. Se ero tuleekin nimenomaan tyhjäkäynti-osakaasu alueilla, missä boxin kartoilla ja säätökikkailuilla on todella merkittävä vaikutus... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään