Jump to content

3gen ja Wilwood's Dynalite Pro series


350formula

Recommended Posts

Moro. Alkaa Birdin jarrut olla remppatarpeessa; eli uusia pitää ja jos laittaisi kerralla kunnolliset.

Onko kellään noita Wilwoodeja autossaan? Kokemusta?

Asennus on ohjeen mukaan melkein bolt-on. Nuo menisi noihin Formulan vakioihin 16 tuumaisiin vanteisiin. Parannusta jarruihin pitäisi tulla kaiketi....no, paljon.

Onko noissa hinta/laatu mistään kotoisin? Hinta Summitilla $775. Tuntuu paljolta, mutta jos hyvä niin.... ja maksaahan jo pelkät hyvät levyt  +$150/kpl.

Link to comment
Share on other sites

mulla on wilwoodit ympariinsa, dynalite billetit on taka puristimina, superlite billetit edessa, noi dynalitet on aikapienet calipeerit , en kylla laittas niita eteen kuin varttimailille kevyeeseen autoon

on mulla setti ls1 jarrujakin jouten jos semmoset kiinnostaa

Link to comment
Share on other sites

mulla on wilwoodit ympariinsa, dynalite billetit on taka puristimina, superlite billetit edessa, noi dynalitet on aikapienet calipeerit , en kylla laittas niita eteen kuin varttimailille kevyeeseen autoon

on mulla setti ls1 jarrujakin jouten jos semmoset kiinnostaa

Moi. Onko sinulla siis juuri nuo Dynalite Pro 4 pistonit? Eikö ne riitä normaaliin katukäyttöön? En aja rataa tms, mutta haluan hyvät ja helpot jarrut.

Link to comment
Share on other sites

Moi. Onko sinulla siis juuri nuo Dynalite Pro 4 pistonit? Eikö ne riitä normaaliin katukäyttöön? En aja rataa tms, mutta haluan hyvät ja helpot jarrut.

superlitet edessa dynat takana, mun mielesta dynalitet on eteen alimittaset ( toistanko itseani ::) )

Link to comment
Share on other sites

Jep kannattaa olla tarkkana noiden Wilwoodien kanssa, monet noista sarjoista on tarkoitettu kiihdyspeleihin, eli keveät mutta ei kovin tehokkaat. Laita tollanen LS1 tai Corvette C5 muutossarja, noissa on aika hyvä hinta-laatu -suhde. 

Link to comment
Share on other sites

LS1 jarrut on itellä ja vähän kaduttaa että en laittanut corveten satuloilla. veten satulat ovat hieman jäykemmät, joka on parempi rata-ajoa silmällä pitäen. Kovaan katuajoon nuo ls1 jarrut on aivan riittävät, muttakun omalla autolla voidaan ajaa vielä ihan oikeastikin kilpaa radalla. Eli rohkeasti vaan ls1 jarruja alle, tehoa piisaa eivätkä hävinneet rata-ajossakaan minnekään.

Link to comment
Share on other sites

...monet noista sarjoista on tarkoitettu kiihdyspeleihin...

 

Tästä syystä niissä ei ole myöskään pölysuojia. Mua ainakin arveluttaa toimivuus pitkällä tähtäimellä. Pahimmassa tapauksessa joka talvi avaamaan ja putsaamaan että toimivat taas keväällä.

 

LS1 jarruissa on aika lyömätön hinta/laatu suhde.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...